Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הייתי אתמול בבית אז הקלטתי את האח הגדול במקס.

חזרתי היום מהעבודה וראיתי את מהדורת החדשות של 6 עם עודד בן-עמי. הספיק לי ראיון אחד שלו עם אשתו של אחד השוטרים שנספה בדליקה בכרמל כדי להבין שזאת מהדורה מטומטמת שמנסה לעטות על עצמה כסות רצינית ואינטלגנטית, אז החלטתי לעבור לצפות בפרק של האח הגדול שהקלטתי. נכון, זה טפשי, אבל לפחות לאף אחד גם לא היו ציפיות אחרות...

 

לעניין הפרק האחרון: אם יש אלוהים בשמיים, יורם או עמיר יעזבו את הבית מחרתיים. יגאל הוא מלך, ממש אהבתי איך שהוא יצא על עמיר - הכניס לו כמו שצריך!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ולראות את הפרצוף התמיד מתנשא של ארז טל במשך כל כך הרבה זמן רק מעצים את סבל הצפיה עם החיוך הדורש בוקס שלו, איך אתם מסוגלים לראות את זה במשך שלושה חודשים ?! כמה דקות בודדות הספיקו לי.

 

 

אבל יש דברים מסוימים שבאמת עברו כל גבול.

 

אני לא יכול ללכת לבית של החברה שלי בלי שכולם יישבו ויבהו בזבל הזה.

אני לא יכול להיות בפייסבוק בלי שמישהו יעיר על זה.

אני לא יכול להיות בלימודים ולדבר עם מישהו כי אני "לא מעודכן" וזה כל מה שמדברים עליו.

 

לי אין טלוויזיה (מכשיר כן, חיבור לכבלים לא) בדיוק בגלל השטויות האלו.

 

מזדהה איתכם בכל מילה ומילה :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לעניין הפרק האחרון: אם יש אלוהים בשמיים, יורם או עמיר יעזבו את הבית מחרתיים. יגאל הוא מלך, ממש אהבתי איך שהוא יצא על עמיר - הכניס לו כמו שצריך!

:mm_yeah:

אני מקווה שזה יהיה עמיר- שיקבל את הצינור כמו בצריך לתוך האגו הנפוח!

פורסם

אני גם רוצה שעמיר יעוף , אבל תסכימו איתי שקודם כל חייבים להעיף את דנה וליאם , שחצניות ומתנשאות כמוהן לא ראיתי המון זמן.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

על דנה עוד הייתי אומר "מילא", אבל על ליאם? פשוט מתחת לכל ביקורת. עוד בפרומו ששודר לפני שהיא נכנסה לבית ידעתי בדיוק מי היא - חייבת לעוף במיידי.

 

אהבתי את הדברים של יגאל על עמיר: "צריך להעיף אותו מיד באופן חד משמעי..." - יגאל הוא בסדר גמור, למרות הרושם הראשוני שהיה לי עליו (חשבתי בהתחלה שהוא מתנשא בגלל עיניין המרצדס, החליפות והסיגרים).

 

עוד משהו שלא מסתדר לי: יכול להיות שלסיוון (זאת שעפה שבוע שעבר) יש חבר/ארוס ועדיין היא התנשקה מתחת לשמיכות עם עתי?!

פורסם
תגידו, רק אני שמתי לב לצמד הקטלני "יגאל-עמיר"? :lol:

 

בדיוק חשבתי על זה היום וגם אני תהיתי לעצמי איך אף אחד עוד לא עלה על זה :lol:

 

יש היום הדחה?

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

באתי הביתה, הדלקתי טלוויזיה ותוך חמש דקות עלתה בי בחילה.

הליאם הזאת פשוט מזוויעה, ליהיא עם האנגלית המעצבנת הזאת לא יכולה לא להישמע שחצנית, והעמיר הזה בכלל לא צריך לדבר בשביל להיראות שחצן. יש שם הרבה יותר מדי אנשים שהרבה יותר מדי מלאים מעצמם, וזה פשוט מגעיל. אני מנחש שהם יעופו אחד אחד, ובתקווה ישארו רק הנורמליים (ובאמת שאין הרבה).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עדיין לא ראיתי אף פרק , תעדכנו אותי אם יש עירום של אחת הבחורות על המרקע... בכל תרחיש אחר אני מתרחק מזה כמו מאש,

זה הגיע לרמה שאני עושה עכשיו עבודת הגשה דווקא על השעה של האח הגדול (וגם קורא בפורום :))

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
תגידו, רק אני שמתי לב לצמד הקטלני "יגאל-עמיר"? :lol:

 

 

 

יגאל עשה לו שיחה "אל-קאפונה-סטייל " וממש התבאסתי שלא הראו את התגובה של האידיוט הזה עמיר

 

 

חוץ מזה אני חייב לצטט לכם איזה סטטוס שמישהו כתב בפייסבוק

 

"דרוש אוטובוס גדול לנוה אילן

ההדחה לא תספיק, חייבים לדרוס את ליאם "

 

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...