Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא ראיתי עדיין, מישהו יכול לפרסם את רשימת המשתתפים ותיאור קצר? (תתפרעו בתיאורים)

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

"האח הגדול יהרוס לכם את הטלוויזיה"העונה החדשה של "האח הגדול" עלתה לאוויר ואיתה ערוץ 20. אך כעת מזהירים יבואנים ומנהלי מעבדות תיקונים: הלוגו שמופיע בפינת התמונה עלול "להיצרב" על המסך לאחר צפייה ממושכת - ולהזיק לטלוויזיה"

 

נלקח מהכתבה הזו: http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/188/095.html?hp=16&loc=41&tmp=3739

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

רוני, אם אני לא טועה, ג'קי דיסלקט והוא ציין זאת כמה פעמים.

 

אז מה אם הוא דיסלקט? לפי אחוז בני הנוער שמקבלים הקלות בלימודים, רבע מדינה דיסלקטית. זה יותר מזה...

 

"האח הגדול יהרוס לכם את הטלוויזיה"העונה החדשה של "האח הגדול" עלתה לאוויר ואיתה ערוץ 20. אך כעת מזהירים יבואנים ומנהלי מעבדות תיקונים: הלוגו שמופיע בפינת התמונה עלול "להיצרב" על המסך לאחר צפייה ממושכת - ולהזיק לטלוויזיה"

 

נלקח מהכתבה הזו: http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/188/095.html?hp=16&loc=41&tmp=3739

 

בדיוק כמו שהלוגו של ערוץ 2 עשוי להיצרב, או ערוץ 10, או ערוץ 1... (טוב, בעצם אף אחד לא נשאר מספיק זמן על ערוץ 1 בשביל שזה יקרה :wink: ).

עניין הצריבה על המסך היה בפלזמות ישנות. היום זה כבר לא קורה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לפי מה שאני יודע זה באמת רק במסכים הישנים והיום כולם מצויידים במערכות בדיוק נגד הסיפטום הזה.

 

אבל עדיין מצחיק לראות כאלו כתבות .

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם
עניין הצריבה על המסך היה בפלזמות ישנות. היום זה כבר לא קורה.

 

רוני

זה בעייתי כיוון שאנחנו לא באמת יודעים איזה מסך הוא חדשני מספיק הכולל בתוכו הגנה נגד צריבה ואיזה לא.

הרעיון להעביר מדי כמה פעמים ערוץ למשך כמה דקות הוא רעיון טוב.. אפילו כדאי לכבות את המסך, רק בשביל הבריאות לעיניים ובשביל השקט הנפשי.

מי שלא מסוגל להפסיד 15 דקות מבית האח- שיגש עם הפלזמה לפסיכולוג :-D.

 

 

באופן אישי אני לא אזמין את הערוץ שלבטח יגרום לי לאיבוד זמן יקר ומצטבר לאורך 3 חודשים.

אני כן אצפה בשידורים ואתעדכן האם השילוב של גוף פצצה ומוח בראש (סיון א.) שמתחבר יחד עם מטר ומשהו של חרמנות (סיון ד.) יביא תוצאות טובות.

מעניין אותי גם לראות אם אנשים יתחברו לעמיר השחצן הזה, שמסמל TYPE של אותם אנשים שתלטניים שמבחילים אותי ביומיום.

 

אלעד הגמד (הגמד של ת"א) הוא קלאבר גדול בת"א והוא מבלה לעיתים בכמה מקומות בילוי בערב אחד, כל יום וים בשבוע!

עד כה מהטלויזיה נראה כמו אחלה גבר שלוקח את החיים בקלילות ובביטחון-שאפו!

פורסם

אני לא מבין למה בסוף 2010 עדיין השידור בערוץ 20 הוא 4:3 ?!?!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

וגם לא ב HD.

 

ד"א לדעתי אתר מקו רוצים ימבה כסף על משהו שלא ממש עובד, או שזה רק אני שעם קו של 10 מגה לא מצליח לראות יותר מדקה לפני שהשידור מתחיל להתקע, לגמגם, לעצור.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

באיחור קל, ההדחה האחרונה ממש ביאסה אותי. אין יותר סיון&סיון, יש רק סיון :(

היה עדיף שהסטלן או המתנחל היו הולכים, הם יותר מעצבנים.

בינתיים, הפייבוריטים שלי הם אלעד, ליאם ופרידה, כאשר פרידה היא המובילה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

אני איתך , ההדחה הזאת הייתה מיותרת (לא פייר שה"אורגיה הטלוזיונית הראשונה "התבטלה :lol:)

 

בטח ובטח כאשר יש המון מיותרים שם , ובנוסף שמעתי שסיוון החרמנית (לא זוכר מי זאת א' ומי זאת ד')

הייתה יותר מדי "פתוחה " (תרתי משמע) בשביל ההפקה והקהל הישראלי אז הם (ההפקה ) ניסו והצליחו להטות

את התוצאות

 

פייבוריט זה אלעד - מעבר לגימיק הוא פשוט אדם גדול

פורסם

בהחלט הדחה מיותרת. חבל, לדעתי סיון היתה יכולה לייצר עניין בהמשך העונה.

בפרק האחרון ראו בבירור שההפקה ניסתה "להעלים" אותה, ומי שלא שם לב השתכנע כאשר ארז טל שאל אותה למה היא לא נקטה עניין בסאגת התנ"ך והיא אמרה שהיא הראשונה שהביעה דעה (מה שלא נתנו לנו לראות..).

היה יותר נכון אם ליעוז או דנה המעצבנת היו עפים. גם על יגאל אני לא מת.

 

הפייבוריטים שלי הם אלעד (גמד במראה, ענק באופי), עתי ויואב. גם ג'קי חמוד, אם כי רואים שהוא יודע לשחק את המשחק (מגמה שניכרת בכל המשתתפים שכנראו עשו שיעורי בית).

להעיף ומהר: עמיר המעצבן וליהיא האנמית.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

עמיר מעצבן, כיוון שהוא לקח את תפקיד ה- Alfa Male בבית וזה תמיד מעצבן שמישהו אחר לוקח אותו ולא אתה.

 

לפי דעתי, לליהי היה מזל שהיא הייתה מוגנת מהדחה, כיוון שהיא פשוט לא תורמת כלום ואני לא רואה אותה כטיפוס מעניין. בכלל, ההתנשאות שלה עם השפה האנגלית על משתתפים, די דוחה אותי.


×
×
  • תוכן חדש...