Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז אתמול הכריחו אותי לשבת ולראות את ההדחה.

 

כן, זה משעשע לראות אנשים נכנסים למצבי לחץ וקורסים נפשית.

 

אבל הבעיה שלי היא עם הערות כמו הסטטוסים בפייסבוק.

למה שמישהו בכלל יפתח תגובה רגשית לאנשים האלו, שנמצאים במקום אחר ונוהגים תחת חוקים שלא ממש ברורים לצופים?

זה מה שבעצם מפריע פה, האנשים שמגזימים עם זה ובמיוחד אלו שגם שולחים SMSים ומבזבזים את הכסף שלהם על זה.

 

קצת כיף לא מפריע.

הרבה טמטום וחוסר יכולת לראות את זה בלי להתחיל לבכות, זה כן מפריע.

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יוסי, אני מסוגל להגיד אותו דבר על כדור-רגל

למה שמישהו יפתח תגובה ריגשית לקבוצה מסויימת

למה שמישהו יטרח לקנות כרטיס למשחק, משדרים את זה ב TV.

ועוד ועוד עד כדי להגיד שזה משחק של 22 אנשים מטומטמים שרצים אחרי כדור ועד שהם מגיעים אליו הם בועטים בו.

 

אנשים רואים האח הגדול משלל סיבות

א. להעביר את הזמן סתם

ב. טלנובלה, רוצים לראות מה השלב הבא ולאן העלילה מתפתחת

ג. הזדהות עם אחת הדמויות שמזכירה להם את מישהם בחיים

ג קטן לראות איך הדמות שהם מזדהים איתה מצליחה או לא במשחק

ד. כל התשובות נכונות ויש עוד.

 

אני למשל מתחבר הרבה יותר לליאם מאשר לעמיר-יגאל, שני גברי אלפא שהולכים ומסמנים טריטוריות בבית כל הזמן והעימות (שאישית אין לי שום רצון לראות אותו) בלתי נמנע, זה גם מה שישאיר את שניהם בבית, אישית לי חבל, שיעופו שניהם.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
יוסי, אני מסוגל להגיד אותו דבר על כדור-רגל

אני אומר את אותו דבר על כדורגל כבר שנים :)

למה שמישהו יפתח תגובה ריגשית לקבוצה מסויימת

למה שמישהו יטרח לקנות כרטיס למשחק, משדרים את זה ב TV.

כי זו חוויה אחרת לגמרי. מהקטע של להיות במגרש אני גם יכול ליהנות למרות שאני מתעב כדורגל.

ועוד ועוד עד כדי להגיד שזה משחק של 22 אנשים מטומטמים שרצים אחרי כדור ועד שהם מגיעים אליו הם בועטים בו.

ומקבלים הרבה יותר מדי כסף על זה.

אנשים רואים האח הגדול משלל סיבות

א. להעביר את הזמן סתם

ב. טלנובלה, רוצים לראות מה השלב הבא ולאן העלילה מתפתחת

ג. הזדהות עם אחת הדמויות שמזכירה להם את מישהם בחיים

ג קטן לראות איך הדמות שהם מזדהים איתה מצליחה או לא במשחק

ד. כל התשובות נכונות ויש עוד.

 

אני למשל מתחבר הרבה יותר לליאם מאשר לעמיר-יגאל, שני גברי אלפא שהולכים ומסמנים טריטוריות בבית כל הזמן והעימות (שאישית אין לי שום רצון לראות אותו) בלתי נמנע, זה גם מה שישאיר את שניהם בבית, אישית לי חבל, שיעופו שניהם.

 

אותי משעשע לראות את ג'קי כי הוא מייצג חלק גדול ממה שלא בסדר באנושות. כל עוד הוא על המסך או מאחורי כלוב, הכל בסדר.

פורסם

ג'קי חמוד וגם אם הוא לא מי שהיתי בוחר להיות חבר שלו הוא עם לב טוב ורצון לעזור ואני מאוד מאוד מעריך אותו וגם יש לי אפילו משהו ללמוד ממנו.

הרבה הרבה יותר מיגאל ועמיר שדורסים אנשים בשביל להרגיש שהם גבר-גבר (הייתם צריכים לראות ביום חמישי את הכנת רשימת הקניות, יגאל התנהג כמו בבון כוחני מול הבנות, העיקר הוא צועק על עמיר שלא יתנהג ככה)

יגאל ועמיר לראייתי דומים ל$%&%^ שיעקפו את כל התור לפניה וידחפו בראש כי הם חושבים שזה מגיע להם ג'קי כנראה לא יעשה את זה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

מבחינת כוונות ג'קי סבבה.

הוא לא נראה כמו מישהו שיבוא ויעשה בעיות לאחרים.

הוא סתם לא נראה כמו מישהו שהייתי רוצה לפגוש ולהתדיין איתו על עניינים שברומו של עולם (לא ששני הבבונים הכוחניים האלו יותר טובים).

פורסם
מכל הבחורות דווקא את הכי מגעילה? :shock:

 

הנוסחא מאוד פשוטה:

 

"ככל שהבחורה ניראת רע יותר, היא מרגישה שיש עליה לפצות יותר...:twisted:"

 

אגב את מי הוא אינצ'ל??

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
הסרטון הוסר מיוטיוב. מה היה שם?

 

 

אני לא מאמין שאני מגיב בשרשור של האח הגדול, לא ראיתי אף פרק ואני גאה בזה,

אבל בגדול מה שראו זה שמיכה זזה עם סאונד של התנשפויות קלות, לא ראו שום פיסת עור... :wink:


×
×
  • תוכן חדש...