Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי נעשה הצבעה? בכמה בחורות עתי יתאהב עד סוף התוכנית?

בהתחלה הוא נדלק על סיון, כאשר היא הודחה הוא נדלק על ליהי, מה יקרה כשליהי תודח?

 

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אולי נעשה הצבעה? בכמה בחורות עתי יתאהב עד סוף התוכנית?

בהתחלה הוא נדלק על סיון, כאשר היא הודחה הוא נדלק על ליהי, מה יקרה כשליהי תודח?

 

הוא יעוף על הגמד.:lol:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
הוא יעוף על הגמד.:lol:

חזק!

מישהו יכול להסביר לי את הקטע עם הג'נקית על הספר? היתה באטרפיה מוחלטת שהיא חייבת ספר, כאן ועכשיו. ואז היה בלה בלה בלה, משימה, בלה בלה בלה, התאומה חזרה שחורה כמו פחם, והג'נקית על הספר נראתה בדיוק אותו הדבר אבל רגועה.

מה פיספסתי?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דומה למילואימניק.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני לא יודע מי מדובב את הדג, אבל מי שזה לא יהיה, הוא פשוט אדיר! אני אתמול בכיתי מרוב צחוק כשהוא דיבר עם שירן (או שזאת היתה אחותה...).

עוד קטע מצחיק היה כשפרידה יצאה על האח, ואמרה לי שכשהיא עם שיער ארוך היא נראית כמו גבר. למה, איך את נראית עם שיער קצר? :lol:

 

יאללה, הימורים מי יהיה השבוע ברשימת ההדחה? אני אומר: דנה, עמיר ונופר.

עכשיו תורכם.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לא יודע מה איתכם, אבל תמיד שאני רואה את אלעד מעשן נרגילה הוא מזכיר לי את הזחל מעליסה בארץ הפלאות.

 

גדול, באמת זה נכון.

פורסם

יואב הוא נשמה טובה, אני ממש לא רוצה לראות אותו בחוץ. ליאם, עם כמה שהיא חופרת, בסה"כ לא עושה יותר מידי בלגן בבית ולא מגעילה כמו דנה או דו-פרצופית כמו ליהיא (בעעעע).

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

טוב, נו, גם אני אתלונן. ראיתי אתמול חצי מהפרק ותסלחו לי, אבל הפרידה הזאת היא זוועת הזוועות. איך שהיא נכנסה להיסטריה טוטאלית והתחילה לצרוח ולאיים בגלל עוד כמה מילימטרים של שיער על הראש - דוגמא ומופת למה לא צריך לעשות בטלוויזיה. אני מקווה שזה יגרום להעפתה מהר מאוד.

 

ובנוגע לחנון עם המיאטה - הוא אמנם די מסכן, אבל לבי יוצא אליו. אולי בגלל שגם אני חנון עם מיאטה :wink:

בכל מקרה, כנראה יש לו עוד הרבה מה להתבגר בשביל להצליח עם נשים.

 

ולסיום - אני חייב להודות שהעונה הזאת מהווה התדרדרות מהקודמות בכמעט כל המובנים. פשוט לא הלך להם עם הליהוק הפעם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני , לדעתי , אני הייתי בוחר במתמודד שהוא הכי מתנהג כעצמו ואמיתי , ולא במתמודד שמתנהג לפי המוסכמות של הטלוויזיה , אם זה היה ככה , אף אחד לא היה מקלל וכולם היו פוליטיקלי קורקט , והמטרה של התוכנית להראות איך האנשים מתנהגים בבית סגור מעל ל3 חודשים. הצופים של הסדרה לא באמת מתעניינים במה הם עושים , לדעתי , רוב הצופים (ואני ביניהם) צופים בסדרה בגלל הציפייה ל... , הציפיה למכות , לקללות , לאהבות , יריבויות , צחוקים , וכו'. אף אחד לא באמת רוצה לראות את נופר מסדרת את השיער בבוקר , או את נופר מגלחת ליגאל את הראש , אנשים צופים בזה כי הם מחכים לרגע שעלול לקרות כל רגע (אני מדבר ספציפית על ערוץ 20) שתתחיל מריבה , שתהיה נשיקה , שיהיו צחוקים , ופרידה יודעת את זה והיא מתנהגת כמו עצמה , חוץ מזה רוב האנשים שם אחרי צבא במיוחד פרידה ויגאל ויורם וכו' , הם לא היו באותו מקום סגור במשך יותר מ3 שבועות ברצף , צריך קצת להבין.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
...אבל הפרידה הזאת היא זוועת הזוועות. איך שהיא נכנסה להיסטריה טוטאלית והתחילה לצרוח ולאיים בגלל עוד כמה מילימטרים של שיער על הראש ...

 

ירד לי האסימון. בגלל זה ??? :-o

באמת לפני היא היתה כונפה, וכעת היא כוסית על. או להיפך. לא זוכר.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
רוני , לדעתי , אני הייתי בוחר במתמודד שהוא הכי מתנהג כעצמו ואמיתי , ולא במתמודד שמתנהג לפי המוסכמות של הטלוויזיה , אם זה היה ככה , אף אחד לא היה מקלל וכולם היו פוליטיקלי קורקט , והמטרה של התוכנית להראות איך האנשים מתנהגים בבית סגור מעל ל3 חודשים. הצופים של הסדרה לא באמת מתעניינים במה הם עושים , לדעתי , רוב הצופים (ואני ביניהם) צופים בסדרה בגלל הציפייה ל... , הציפיה למכות , לקללות , לאהבות , יריבויות , צחוקים , וכו'. אף אחד לא באמת רוצה לראות את נופר מסדרת את השיער בבוקר , או את נופר מגלחת ליגאל את הראש , אנשים צופים בזה כי הם מחכים לרגע שעלול לקרות כל רגע (אני מדבר ספציפית על ערוץ 20) שתתחיל מריבה , שתהיה נשיקה , שיהיו צחוקים , ופרידה יודעת את זה והיא מתנהגת כמו עצמה , חוץ מזה רוב האנשים שם אחרי צבא במיוחד פרידה ויגאל ויורם וכו' , הם לא היו באותו מקום סגור במשך יותר מ3 שבועות ברצף , צריך קצת להבין.

 

לא דיברתי על מוסכמות של הטלוויזיה (אם כי גם במובן הזה צריך להעיף חצי מהדיירים :wink: ) אלא מבחינת "זה דבר שלא יעבור לך חלק כשהאנשים שצופים בך עושים אותו הם אלה שאמורים להצביע בשבילך". אגב, התחושה שלי היא שלהיות בבית סגור במשך 3 חודשים מוציא ממך בעיקר את הרע שבך. כי את הטוב כולם מן הסתם ממהרים להראות, אבל את הרע אפשר להסתיר עד רמה מסוימת. אז הנה, פרידה הזו הוכיחה שגם היא, בסופו של דבר, משוגעת על כל השכל. בין אם בהתעקשות המטופשת בנוגע לתנ"ך, ובין אם בהיסטריה לגבי השיער. מצטער, אני לא מתכוון לרחם עליה שהיא תקועה בבית במשך חודש בלי יכולת לצאת. היא ידעה לאן היא נכנסה וזו לא סיבה להתנהג כמו חיה. שתתאפס על עצמה ותתנהג כמו בנאדם.

 

ואגב, אני די עצוב בשביל אלו שצופים בערוץ 20 בציפייה שיקרה משהו מעניין. הם הרי מכלים את זמנם לריק כי 99% מהזמן לא קורה שם שום דבר, ו-99% מה-1% שנותר אפשר לראות בערוץ 2 בשעה וחצי מרוכזת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק


×
×
  • תוכן חדש...