Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
...פשוט בלתי נסבלת ואני מרחם על הגבר שיהיה עם אחת כזו, היא תהפוך אותו לסמרטוט דיי מהר...

יש לה עכשיו סמרטוט אחד, קוראים לו ג'קי :)

 

"אם זה קשור לאנדרטאות של ג'קי תעזבו אותי בשקט !!!!!!!!" LOL ...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יש לה עכשיו סמרטוט אחד, קוראים לו ג'קי :)

 

"אם זה קשור לאנדרטאות של ג'קי תעזבו אותי בשקט !!!!!!!!" LOL ...

 

זה לא סמרטוט תאמין לי... עם כמות ההשפלות שהבחור הזה סופג - זו חייבת להיות מטלית מיקרו-פייבר...או אפילו ג'ילדה ! (אומנם סינית, אבל עדיין ג'ילדה ! :lol: )

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

חשבתם לרגע שאולי ג'קי עובר את כל ההשפלות בשביל לקבל פופולאריות מסויימת ?

 

בכל מקרה, אחרי הצעקות שנופר "הרימה" על יואב, אני באמת מעוניין שהיא תצא החוצה ויפה שעה אחת קודם.

 

נ.ב

 

גם ככה, היא לא תגיע לגמר :).

פורסם

אם השמועות נכונות אז האקס של ליהיא הוא אחד מהדיירים שנכנסים שבוע הבא, במקרה הזה אין שום סיכוי בעולם שליהיא תודח גם אם היא לא תקבל SMS אחד עד לשבת.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

כנראה שיועץ הימורים זה לא העתיד שלי.

בכל מקרה, הניחוש שלי הוא ליהיא או ליאם. פרידה אומנם חזקה, אבל היא כבר מועמדת יותר מדי ומתישהו התמיכה תיפסק, אולי זה יהיה עכשיו.

 

דנה, לפי דעתי, יכולה לישון בשקט :).

פורסם
אם השמועות נכונות אז האקס של ליהיא הוא אחד מהדיירים שנכנסים שבוע הבא, במקרה הזה אין שום סיכוי בעולם שליהיא תודח גם אם היא לא תקבל SMS אחד עד לשבת.

 

+1

ישנן שמועות חזקות על זה, למרות שכשחושבים על זה זה מפגר, כי התפקיד שלו יהיה רלוונטי בדיוק ליום-יומיים, עד שהעימות ימצה את עצמו. אחרי הפיצוץ המתבקש הוא יהיה שם על תקן עציץ עד שיעוף.

 

בכל מקרה, הניחוש שלי הוא ליהיא או ליאם. פרידה אומנם חזקה, אבל היא כבר מועמדת יותר מדי ומתישהו התמיכה תיפסק, אולי זה יהיה עכשיו.

 

אכן, זו תהיה ליהיא או ליאם, בזה אני בטוח.

פרידה לא תעוף מתישהו - היא תישאר עד הגמר.

ההרצה שלה לגמר (ואולי למיליון) ע"י ההפקה שקופה: מוותרים לה על תיאום הדחות, ההפקה נענית לבקשות שלה במיידיות (זוכרים את הדרישה לספר?) ובמשדר המרכזי לא מראים קמצוץ מהדברים הרעים שהיא עושה בבית.

 

אין בעיה לנחש כבר עכשיו מי יהיה בגמר, בכל עונה ההתערבות של ההפקה (החל מהצנזורים והעריכה המגמתית, וכלה באי-פרסום מס' ה-SMSים שכל מועמד קיבל בהדחה, כמו בספרד למשל) נעשית בוטה יותר. אם מישהו חושב שה-SMSים באמת קובעים מי יודח - שיחשוב שנית. שירן רמזה על כך כשהודחה במשדר המרכזי, ואח"כ ממש כתבה את זה ברשת (טענה שהכל מכור, שהתאומות ידעו מראש שהן עפות וכו').

 

אם עונה הבאה לא יהיה קאסט נורמלי ויותר ריאליטי מאשר בימוי של קופרמן ושות', אותי הם יאבדו, ולאט-לאט גם את יתר הצופים.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

הכל מכור.

 

אדון הז'ונגלר לא היה צריך ללכת, הפקאצות לא היו צריכות ללכת, הבית משעמם בלעדיהם.

 

המילואימניקית והפרה האמריקאית צריכות ללכת!

 

לצערי כנראה ליאם המתוקה תלך מוצ''ש, אין להפקה אינטרס להשאיר אותה.

 

 

שיכניסו כבר דיירים חדשים, משעמם פחד העונה הזו.

פורסם

אתמול ראיתי חצי מהפרק ושוב נזכרתי כמה פרידה הזאת מגעילה (בערך כמו השם שלה). זה לא שדנה היא טלית שכולה תכלת, אבל רצח האופי שפרידה עושה לה שם זה גועל נפש - ובלי שום התגרות מצד דנה, שמצידה נראית כאילו היא פשוט נכבתה.

גם ליאם מעצבנת נורא בהתייפיפות הזאת, ומהצד השני ג'קי, עם הבערות והקשקושים. עלק הישראלי היפה - סתם טמבל.

 

בנוגע לשתי התאומות - שירן טענה שהכל מכור והן ידעו שהן עפות? אז אתם יכולים להסביר לי מה הייתה תצוגת הבכי ההיסטרית כשהשנייה עפה? ולמה כולם מתנשקים שם בפה כאילו הם חברים הכי טובים מהגן?

לא שזו חוכמה גדולה לנחש שהן עפות - זו בסה"כ מתמטיקה. הסמסים מתחלקים בין שתיהן כי אנשים לא מבדילים ביניהן באמת.

 

בכלל, גם שאר הדיירים משעממים וכל העונה הזאת מרדימה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למרות שאני לא מסכים עם כל מה שהיא עושה, אני בסה"כ כן מסמפט את פרידה ורוצה אותה בגמר, אבל מי שלדעתי צריך לנצח בסופו של דבר הוא אלעד. פשוט אדם מקסים. וסקסי. טוב, זה לא שיש לו אפשרות אחרת, עם שם כזה...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

חושב או רוצה ? זה שני דברים שונים

אני לא רוצה שהוא יזכה כרגע (זה שהגנתי עליו בחלק מהטרד לא אומר שאני חייב לרצות שהוא יזכה)

אבל ההפקה מתערבת עד כדי פרסום כתבה מקיפה 2 עמודים מלאים במעריב כמה החיים שלו אומללים כשהם לא בטוח כאלה

 

הוא לא התגייס בגלל אסטמה כתוב

הוא מעשן יופי ואני מכיר כמה אנשים אסמטים שעשו צבא יופי טופי

המשפחה מוצגת שם כפושטת רגל

לג'קי יש דירה שירש מסבתא שלו לפי כמה וכמה מקורות אחרים.

 

הבעיה האמיתית מי כן

פרידה ? לא.

דנה ? פחחחחחחחח

ליאם ? אפילו אם כן, היא לא תשרוד לגמר

יואש ? רק כי יש לו מיאטה ?!

עמיר ? מצטער, גבר אלפא אגרסיבי שכמוהו לא יקבל את קולי (לא שהתכוונתי לסמס, אפילו היה לי פייבוריט)

אלעד ? לא בסטנדרטים שלי, הוא טס מתחת לרדר ולא עושה יותר מידי בבית לא לחיוב ולא לשלילה, לא זוכים בגמר כי אתה ברירת מחדל להצביע לה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
שמועות או לא, לפי אתר MAKO, הארוס לשעבר של ליהיא, נחת בימים האחרונים בארצנו הקטנטונת. בדיוק שבוע לפני כניסת הדיירים החדשים.

 

 

טוב, חברים, אנחנו יודעים מי הדייר החדש הראשון שיצטרף לאח הגדול.

 

במעריב, פורסם היום מיני ראיון עם האקס של ליהי, שיותר רוצה שנכיר אותו בשמו, אך לצערי אני לא זוכר כרגע, והוא אישר כי הוא מצטרף לתוכנית, בתור אחד הדיירים החדשים.

 

הטלוויזיה שלנו עברה הרבה שלבים בשנים האחרונות, אך האם התוכנית הזו היא הראשונה במגזר ה"טראש", כמו באמריקה ? לפי המקרה הנ"ל, כנראה שכן.

 

יהיה מעניין ביום רביעי, במיוחד כאשר הכניסה של הדיירים, ככל נראה, תהייה גם הפתעה לדיירים הנוכחים.

 

המודח האחרון הולך להפסיד קטעים לא קטנים :).


×
×
  • תוכן חדש...