Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5568 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

היא לא, גם אם לא תקבל SMS אחד. האח הגדול של "האח הגדול" קובע מי יודח.

לא קשה לנחש שזו תהיה ליאם.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

ליאם תודח

את דנה ישאירו, כמו שישאירו גם את פרידה כי הבית תוסס בעזרתן

את ליהיא ישאירו כי הארוס לשעבר שלה נכנס לבית וגם יהיה מעניין

 

וליאם לא תורמת בכלום בבית

כל הזמן ישנה

פורסם
היא לא, גם אם לא תקבל SMS אחד. האח הגדול של "האח הגדול" קובע מי יודח.

לא קשה לנחש שזו תהיה ליאם.

 

תרשה לי לנסות לחלוק עלייך.

 

אף פעם לא קראתי איון מקדים לדייר חדש, שעוד לא נכנס לבית, מפאת שמירה על סודיות.

 

אני מאמין שהראיון המקדים עם הדייר החדש, נועד כדי למשוך קולות בצורה חוקית מהצופים.

 

בכל מקרה, חוקי או לא חוקי, ביי ליאם.

פורסם

הדחה צפויה ולמרות זאת מצערת מאוד. אני לא יכול לסבול את הנוכחות של ליהיא, היא מחליאה אותי. ליאם, לאחר צאתה מהבית, אמרה עליה מילה אחת שפשוט אמרה עליה את הכל: SLUT. זה מה שהיא. ליאם צדקה. השם יקום דמה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שתמשיך להיות ז$נה ותתן לנו להמתין בסבלנות לכניסתו של האקס שלה...

שונא אותה אבל קיוויתי שתשאר בשביל העתיד לבוא. :twisted:

פורסם

המשפט האחרון שרשמת נכון ומאוד עצבן אותי.

 

אם שמתם לב, כאשר ארז טל דיבר על הארוס של ליהיא, הוא התחיל קצת לגמגם ודיבר קצת באי נוחות מסויימת, אומנם זה היה רק לדקה או פחות, אבל הבחנתי בכך בבירור.

 

SLUT או לא, בתור אחד שמאוד אוהב את השפה האנגלית, אני עדיין מוצא את ליהיא מאוד מתנשאת על הדיירים האחרים בעזרת השפה וזה לא לעניין בכלל.

 

נ.ב

 

ראיתם את האחיות של ליאם? יופי זו לא מילה גסה בכל מה שנוגע אליהן.

פורסם
חוץ מזה, זה כל כך שקוף שההפקה הדליפה את עניין הארוס (הסתום) של ליהיא כדי לסובב

הם ידעו שאם זה ישמר בסוד אז יש סיכוי רב שליהיא תודח ואז הלך כל הרייטינג הפוטנציאלי.

לכן, הם דאגו לכך שכל הסיפור הזה של הכנסת האקס יתפרסם ושיתחילו לרוץ שמועות- החל מנחיתת האקס לפני כמה שבועות, דרך הטיזרים באתרי הרכילות ועד להודעה מלאה של הכניסה לבית שבוע הבא.

 

לשנות הצבעות הם לא יכולים מבחינה חוקית (בטוח שהכל מגובה בעורך דין אחרת יש כאן הונאה ציבורית) אז הם פשוט מינפו את הסיבה להצביע להשארת ליהיא.

 

עכשיו רוצים דם!! :twisted:


×
×
  • תוכן חדש...