Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5567 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כ"כ נכון. לליהיא שיחק המזל עד עכשיו, אבל כמו כל מזל, גם הוא אמור להיגמר בקרוב.

 

למרות הכל, זו הייתה הדחה קלאסית - להדיח שתי תאומות בפעם אחת זה באמת דבר לא רגיל.

 

אני בטוח שג'קי כבר הבין שהוא די שולט במצב וההדחות הקרובות ממש לא אמורות לעניין אותו - הוא כבר הבין את הפואנטה, ממש כמו אלירז, בעונה הקודמת.

 

דרך אגב,

 

איפה ממוקם בית האח הגדול ?

פורסם
הבית נמצא בנווה אילן (ליד קריית יערים\אבו גוש)

 

וכן,אני מסכים שליהי פוסטמה ומצפה בקוצר רוח שהיא תעוף.

וכנ"ל לגבי דנה.

 

תודה.

 

דנה לא תעוף בכזו מהירות, למרות כל מבטי חוסר הסימפטיה שלה.

פורסם

דנה לא תעוף כי היא מייצרת עניין (ביצ'ית,רעש ובלאגן)

ולמרות שאני מקווה,אני גם לא חושב שליהי תעוף כ"כ מהר כי גם היא מייצרת סוג של עניין ("רומן")

וכנ"ל ולגבי עמיר והרומן שלו עם הכוסית העלאק חכמה.

 

מי שלא ממש מעניין זה החנון עם המיאטה והגמד, שהם אולי אנשים בסדר אבל לא מספיק מעניינים לקהל.

V5

פורסם
מכל הפרק אתמול דווקא יצא רושם אחד טוב אצלי (בכל הקשור למחשבותיי על העונה הזאת -זהה לדבריו של רוני):

עד אתמול תפסתי מנופר כעוד טמבלית תל-אביבית טיפוסית, מפונקת, אגרסיבית ומחוברת לעצמה.

אתמול, ובכלל בתמונה הכוללת לאורך כל העונה עד עכשיו, היא יוצאת שקולה, חכמה ומגיע לה קרדיט על התנהגות בוגרת ויציבה בסיר הלחץ הזה.

 

התנהגות בוגרת ויציבה ?

הפרסיה המגעילה הזו לא מסוגלת להתמודד עם שום דבר בצורה בוגרת ויציבה, היא צורחת כמו בהמה ברגע שהיא לא משיגה את מה שהיא רוצה והיא חושבת שכולם שפוטים שלה. גועל נפש בהתגלמותו, שלא לדבר על זה שהיא פשוט מתאפרת ושמה עגילים של זונה מתל-ברוך.

 

במילה אחת: איכס.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
איציק, במה היא פגעה בך ? :).

אני מסכים שההתנהגות של נופר מאוד מוחצנת לרעה.

ג'קי קרא לה במילה שהכי מאפיינת אותה - קריזיונרית.

תראה, ב MAKO פורסמה לפני כמה ימים כתבה חיובית על נופר, ובאמת - חוץ מזה שהיא לא נפלה שבי אחר הבולבולים שמסביבה (כמו למשל סיוון או ליהיא), אני לא רואה שום נקודה חיובית אחרת בבחורה הזאת. פשוט בלתי נסבלת ואני מרחם על הגבר שיהיה עם אחת כזו, היא תהפוך אותו לסמרטוט דיי מהר וחייו יהפכו לגהינום. נופר היא פשוט התגלמות האישה הפרסיה הקלאסית ב"מיטבה".

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

אני מסכים עם מה שרשמת, אבל אם בכל זאת ניתן לה אישזהו קרדיט, גם אם לא מגיע לה, אז נשים כאלו נוקשות הן גם בדר"כ הנשים עם הלב הכי גדול שיש וכאשר הן אוהבות זה בגדול.

פורסם
שתי הפקאצות עפו.

היה לי נדמה שראיתי של הנעבך ממרר בבכי כשהפקצה השניה יצאה? הראו לאיזה שניה, ומיד עברתי לראות משהו מעניין בערוץ הקניות...

 

אגב, מישהו יודע מה הפירוש של "פקצה"?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
התנהגות בוגרת ויציבה ?

הפרסיה המגעילה הזו לא מסוגלת להתמודד עם שום דבר בצורה בוגרת ויציבה, היא צורחת כמו בהמה ברגע שהיא לא משיגה את מה שהיא רוצה והיא חושבת שכולם שפוטים שלה. גועל נפש בהתגלמותו, שלא לדבר על זה שהיא פשוט מתאפרת ושמה עגילים של זונה מתל-ברוך.

 

במילה אחת: איכס.

 

איציק

מסכים לגמרי!

אמרתי לסובבים אותי שאני חוזר בי מהרושם הטוב.

בפרק האחרון גרמה לי לבחילה..

פורסם
התנהגות בוגרת ויציבה ?

הפרסיה המגעילה הזו לא מסוגלת להתמודד עם שום דבר בצורה בוגרת ויציבה, היא צורחת כמו בהמה ברגע שהיא לא משיגה את מה שהיא רוצה והיא חושבת שכולם שפוטים שלה. גועל נפש בהתגלמותו, שלא לדבר על זה שהיא פשוט מתאפרת ושמה עגילים של זונה מתל-ברוך.

 

במילה אחת: איכס.

 

איציק

 

אין תיאור טוב יותר מזה, אני מקבל בחילה מהאנשים שאומרים שהם אשכרה אוהבים את נופר.

הבחורה חולת נפש רצינית, מתהפכת על אנשים משום מקום וללא סיבה, צורחת בלי הפסקה ועושה מאנשים סמרטוטים ודורכת עליהם בלי הפסקה וזה שג'קי האפס הזה ממשיך לחזר אחריה למרות שהיא דורכת עליו בלי סוף זה פלא עולם.

והיא לא פרסיה... היא פרסית! :wink:

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye


×
×
  • תוכן חדש...