Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה עוד אין טרד של האח הגדול 3 ?!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 482
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עמיר מעצבן, כיוון שהוא לקח את תפקיד ה- Alfa Male בבית וזה תמיד מעצבן שמישהו אחר לוקח אותו ולא אתה.

 

לאו דווקא בגלל זה. הוא פשוט מעצבן בהתנהגות שלו. מזויף לאללה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
הלו הלו! אני מבקש, Alfa Male זה רק אני. עמיר מקסימום יכול להיות Alpha Male. וכן, אני לא אזיל דמעה אם גם הוא יעוף.

 

כתבתי מהר מדי ואיכשהו יצא לי ALFA במקום ALPHA...

 

כמובן שה"תואר" נשאר שלך :).

 

Shankly,

 

מי לא מזוייף בתוכנית הזאת (חוץ מאלעד) ?

פורסם

בתור אחד שערוץ 20 עובד אצלו שעות נוספות (ליתר דיוק כל היום) אני משוכנע שאם ליהיא לא היתה חסינה מההדחה היא היתה עפה מהר מאוד.

 

כמו שרשמו מתנשאת עם השפה האנגלית, מעבר לזה פשוט היא לא תורמת לכלום ואין שום צורך בה. אממה? מכיוון שהיא שקטה אף אחד לא יבחר בה כמועמדת להדחה, ומכאן הדרך להישאר בבית שבועות ארוכים קרובה מאוד.

פורסם

Shankly,

 

מי לא מזוייף בתוכנית הזאת (חוץ מאלעד) ?

 

כמו שכתבתי, כולם משחקים את המשחק ואפילו יותר מידי בהגזמה (כמו סיון א' "המתלבטת", שחייבת לעבוד על יכולות המשחק שלה אף יותר) אבל אצל עמיר זה מוקצן (ומעצבן) באופן דוחה: בתנהגות, בדיבור, בכל פעולה שהוא עושה ומדגיש כדי שהמצלמות לא יפספסו. גם בלי לדבר/לזוז יש בו משהו שגורם לי לסלידה, אני אפילו לא יודע איך להסביר. מה גם שהוא מזכיר לי את שי שטרית מהעונה ה-1, שגם אותו לא סבלתי :evil:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
יקומו עלי הרבה חברי פורום אבל אני אומר את דעתי על התכנית:

 

התכנית הזו היא בזיון לטלויזיה.

בושה וחרפה. תת רמה שלא האמנתי שאי פעם נגיע אלייה.

איך הורים מסכימים לילדים שלהם לראות את התתכנית הזו?

איזה מסר הילדים מקבלים מהתכנית הזו (ומעוד תכניות רבות ודפוקות שיש בטלויזיה)

 

ואיך זה שכל הישראלים כמו עדר (אותו עדר שקונה משפחתומטיות כי השכן קונה ואותו עדר שעושה מה שכולם עושים)

מתמכרים לתכנית הזו.

איך זה שאנשים פשוט לא יוצאים מהבית ומרותקים לטלויזיה רק בגלל התכנית הזו.

זה פשוט טירוף איך שאנשים מרותקים למסכים ואסור, אבל פשוט אסור להפריע להם לראות "הפח הגדול".

 

ולמי שיש צל של ספק:

 

1)יש לי טלויזיה בבית

2)ניסיתי, באמת שניסיתי לראות את התכנית כמה וכמה פעמים והזדעזעתי

3)אני לא חרידי

4)אין לי תכנית אחרת שמתחרה ב"פח הגדול" ממש לא.

 

+1:mm_yeah:

המשך יום נעים!

פורסם

יש לי הצעה, כל אלה שחושבים שזה פח זבל טלויזיוני, מתבקשים לפתוח טרד "הפח הגדול" וישאירו את הטרד הזה לויכוחים על הבא לעוף ועל דיונים פילוסופים עמוקים על ניתוחי האופי של משתתף זה או אחר :p

 

אני מקבל ואיפילו מבין את זה שיש אנשים שחושבים שזה זבל שלא ראוי לצפיה, אבל לא ממש תצליחו להעביר מישהו שצופה בזה לצד שלכם (וגם לא להפך) אז תשאירו לנו את ארגז החול הזה לדיונים הבאמת חשובים ;)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לי כבר מפריע פחות שרואים את זה. נו טוב!

 

אבל יש דברים מסוימים שבאמת עברו כל גבול.

 

אני לא יכול ללכת לבית של החברה שלי בלי שכולם יישבו ויבהו בזבל הזה.

אני לא יכול להיות בפייסבוק בלי שמישהו יעיר על זה.

אני לא יכול להיות בלימודים ולדבר עם מישהו כי אני "לא מעודכן" וזה כל מה שמדברים עליו.

 

לי אין טלוויזיה (מכשיר כן, חיבור לכבלים לא) בדיוק בגלל השטויות האלו.

אני באמת נהנה מתוכניות ריאליטי אוויליות לא פחות (היפה והחנון) אבל אנשים חופרים יותר מדי.

 

מבחינתי התשובה לשאלה של "כמה זה יותר מדי?" היא בדיוק כמו השאלה לכמה אפשר לאונן ביום. כלומר, "אם זה מפריע לך לתפקוד היומיומי, זה יותר מדי".

 

ואם מישהו אומר שאני אגרסיבי מדי בגישה שלי לתופעה הזו, חפשו את התגובות שלי לעונות הקודמות ותראו שהתמתנתי.

 

אגב, זה גם פוגע בכלכלה של המון עסקים שפתוחים במוצ"ש (סופרים, מקומות בילוי וכו'), שזה עוד משהו שמציק לי כבעל עסק.

פורסם

תשמעו, יצא לי לראות את זה בקטעים (מקובץ DIVX של פרק ההדחה הראשון שהיה במחשב של מישהו), העברתי מיד כדי לראות את הסוף ה"מרתק" וההדחה ה"קשה".

 

מה אני אגיד לכם, זה פשוט מטומטם, ברמות קשות, קשות מאוד, סיווני הולכת אוי אוי כולם בשוק כולם אוהבים את כולם כולם מתחבקים כולם מנשקים כפיים כפיים, מזכיר קצת את הגלקטיקוס :lol:, האמת שנימני יותר מעניין מהחבורת כלומניקים האלה. כיצד חבורה של טמבלים יוצרים סביבם כל כך הרבה הערצה ושיח ? רק למפיק התוכנית התשובות - כנראה שמדובר בנוסחה הידועה, ציצי ציצי תחת. האמת שבסרט פורנו יש יותר עלילה והדמויות יותר מעניינות :-P

 

ולראות את הפרצוף התמיד מתנשא של ארז טל במשך כל כך הרבה זמן רק מעצים את סבל הצפיה עם החיוך הדורש בוקס שלו, איך אתם מסוגלים לראות את זה במשך שלושה חודשים ?! כמה דקות בודדות הספיקו לי.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

הדחה מעניינת

כמובן שהיתי רוצה לראות את עמיר עף כי הוא טיפוס שמרגיז אותי

אבל כדאי שהוא ישאר כי הוא עוד יעורר הרבה בלגן בבית, הרבה יותר מעכשיו לדעתי (יש לו שריטה עמוקה של סדר ונקיון ולא ממש משדרים את זה עדין)

המתנחל לא יוצר רמת עיניין אצלי אז מצידי שילך.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

גם אני אשמח שעמיר יילך, אבל זה לא יקרה. לפחות לא עכשיו.

מי שראה אתמול את יואב מדבר על עמיר - הוא אמר בדיוק את מה שאני חושב (ושכתבתי כאן) עליו. ממש הזדהיתי איתו כשהוא דיבר על עמיר (חוץ מהקטע של הביה"ס.. אצלי טיפוסים כמו עמיר היו יוצאים מושפלים, ולא ע"י כוח :wink:).

 

לדעתי יגאל יעוף.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
יקומו עלי הרבה חברי פורום אבל אני אומר את דעתי על התכנית:

 

התכנית הזו היא בזיון לטלויזיה.

בושה וחרפה. תת רמה שלא האמנתי שאי פעם נגיע אלייה.

איך הורים מסכימים לילדים שלהם לראות את התתכנית הזו?

איזה מסר הילדים מקבלים מהתכנית הזו (ומעוד תכניות רבות ודפוקות שיש בטלויזיה)

 

ואיך זה שכל הישראלים כמו עדר (אותו עדר שקונה משפחתומטיות כי השכן קונה ואותו עדר שעושה מה שכולם עושים)

מתמכרים לתכנית הזו.

איך זה שאנשים פשוט לא יוצאים מהבית ומרותקים לטלויזיה רק בגלל התכנית הזו.

זה פשוט טירוף איך שאנשים מרותקים למסכים ואסור, אבל פשוט אסור להפריע להם לראות "הפח הגדול".

 

ולמי שיש צל של ספק:

 

1)יש לי טלויזיה בבית

2)ניסיתי, באמת שניסיתי לראות את התכנית כמה וכמה פעמים והזדעזעתי

3)אני לא חרידי

4)אין לי תכנית אחרת שמתחרה ב"פח הגדול" ממש לא.

 

 

הכל טוב ויפה , אבל למה אתה נכנס לשרשור על האח הגדול אם זה לא מעניין אותך?

אתה לא אוהב =אל תראה .מסר לילדים ?תעשה לי טובה וכל השאר זה חינוכי?

תת רמה זה האנשים שסובבים אותך ברחוב ביום יום .

 

תת רמה זה כל מה שאתה שומע בחדשות כל יום, וזאת כולה תוכנית בידור ולא יותר.

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0


×
×
  • תוכן חדש...