Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגעתי לחברה היום, ביקשתי החלפה של מסך שהתרסק, וקצת קוסמטיקה לחלקים.

המסך הוחלף ונראה ללא רבב. כל המסביב לא.

שאלתי מדוע לא הוחלף והגברת ציפצפה לי:

אין לנו במלאי את החלקים ל i 856 בצבע לבן.

באותה שנייה נורא מיהרתי ולכן שתקתי ולא אמרתי דבר.

מה להבא?

האם התשובה שלהם, שלמעשה היה בעצם חוסר מתן שירות, זו עילה לדרישת ביטול עיסקה (למשל)? האם אני זכאי לפיצוי?

חברים שימו לב, אין לי עניין ללכת עם זה מחר בבוקר ולבקש תיקון, המכשיר עצמו עובד ועוד לא קרה שמישהו מאיתנו הלך למפעיל הסלולארי שלו, בגלל שריטה בחלקי הפלסטיק השונים.

השאלה שלי באה, כדי לדעת מה מותר ומה אסור, מה כדאי ומה רצוי שלא?

שוקראן לכולם.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

באמת שלא הבנתי מה הבעיה.

אם אין להם ברגע הזה חלפים מה אתה מצפה שהם יעשו?

 

המכשיר הלבן כמעט ולא נמכר (קונים אותו רק ערסים בג'מיני:wink:) ככה שבאמת יתכן שאין להם במלאי.

 

אם תתעקש - יזמינו לך וזה יגיע תוך יום או יומיים.

מה אתה עושה אם הרכב שלך במוסך וחסר חלק?

פורסם
ביקשתי החלפה של מסך שהתרסק... המסך הוחלף ונראה ללא רבב.

 

נראה לי שזה די מסכם את העניין. אם לא חייבו אותך על חלקים שלא סופקו בפועל, אז אין לך על מה להלין.

להבא, נסה בסניף אחר.

פורסם

האמת היא שהשירשור שלי נפתח, כי אני לא סובל (והלוואי והיא או מי מטעמה, קוראים פה את דבריי) את היחס של מנהלת מרכז שירות הלקוחות.

מה הכוונה מה אני עושה במוסך? למה? סלולארי זה מוסך? אני אשם שאין להם במלאי?

מלבד זאת, הדוגמא של המוסך לא טובה כי, אין לו? קם והולך למוסך אחר.

פה אני לא יכול לעשות אותו הדבר, כי אין מרכז שירות אחר.

סתם חשבתי אולי יש איזשהו משהו, שניתן לעשות ולדרוש.

דוגמא לכוונתי:

בשעתו נחסם, ולא באשמת הלקוחות השונים, האפשרות לצפייה בערוץ הסרטים (הולמרק), באחד ממפעילי הטלויזיות.

זו הייתה עילה לניתוק מיידי, אם הלקוח ידרוש. למזלה של החברה, הלקוחות לא ידעו על זה, לא ידעו שאותו ערוץ נחסם, אז לא באו בטענות. אם היו באים, הייתה להם הזכות לדרוש (ולקבל מיידית) ניתוק ללא כל התחייבות או תשלום מצד הלקוח.

אין מצב "להעניש" את מירס איכשהו?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

תחשוב לרגע שאתה צריך חלק לרכב שחסר במחסן של היבואן בעיר שלך וצריך להזמין מעיר אחרת. לא משנה באיזה מוסך תהיה - עדין את החלק מזמינים ממחסן החלפים של היבואן.

בדיוק אותו הדבר.

 

הדוגמא של חברת הטלויזיה לא נכונה כי במקרה הספציפי הזה, שילמת על משהו ובפועל לא קיבלת וגם הסתירו את זה ממך.

כאן נאמר לך מראש שאין ולא שילמת על כלום.

 

כל עוד כמו שאתה אומר - המכשיר תקין ומדובר בקוסמטיקה - מה בדיוק אתה יכול לטעון?

פורסם
תחשוב לרגע שאתה צריך חלק לרכב שחסר במחסן של היבואן בעיר שלך וצריך להזמין מעיר אחרת. לא משנה באיזה מוסך תהיה - עדין את החלק מזמינים ממחסן החלפים של היבואן.

בדיוק אותו הדבר.

 

הדוגמא של חברת הטלויזיה לא נכונה כי במקרה הספציפי הזה, שילמת על משהו ובפועל לא קיבלת וגם הסתירו את זה ממך.

כאן נאמר לך מראש שאין ולא שילמת על כלום.

 

כל עוד כמו שאתה אומר - המכשיר תקין ומדובר בקוסמטיקה - מה בדיוק אתה יכול לטעון?

 

וזה שאין להם חלקים, הופך את זה בשבילי, כלקוח, לבעייה שלי?

מה אכפת לי שאין להם חלקים? באתי לקבל שירות, לכם (כחברה סלולארית) יש מונפול עליי, כי הרי אני לא אפנה לחברה אחת (מי יתן לי בכלל שירות בחברה אחרת?), תתנו שירות.

אני א אשם שאין לכם חלקים להחלפה. מלבד זאת: אם הסלולארי שלי לא היה עובד, בכלל, הם בצ'יק היו מוצאים לי איזה תחליפי, אומרים שהוא חדש ויאללה יש לי סלולארי. פה היא פשוט אמרה, עוד לפני שבכלל הסלולארי נכנס למעבדה: "אין לי את החלקים האלה במעבדה"

הדבר היחיד שעומד מול עיני, זה: באתי בתור לקוח למרכז השירות הספציפי, כי אין לי מרכז שירות אחר, ולא קיבלתי שירות, מחובתם לפתור לי את הבעייה. בשביל זה אני משלם להם משכורת, בשביל זה הם כבלו אותי אליהם. בשביל זה יש להם מונפול עליי, שלא אברח לשום חברה אחרת, שאקבל שירות אך ורק מהם

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אתה לוקח בעיה כלל-ישראלית (תודעת שירות) ומשליך אותה על חברה בודדת.

לאיזו תגובה אתה מצפה בדיוק? לא מוצא חן בעיניך, הגבולות פתוחים - חפש את האושר שלך במקום אחר.

לא רוצה לעזוב? כנס לפוליטיקה ותתחיל להילחם על שינוי. אחרי כמה שנים יהיה לך כ"כ הרבה פרוטקציה

וקשרים שכבר לא תצטרך לפתוח שרשורים כאלה.

פורסם

תסלח לי אבל אתה לא צודק ואפילו קצת חוצפן.

 

באת עם מכשיר לא תקין ותיקנו לך אותו על הצד הטוב ביותר ללא כל הסתייגויות. עם כל הכבוד לשריטות על הפלסטיק את זה הם בכלל לא חייבים לתקן על חשבונם.

 

אם היתה לך תקלה משביתה במכשיר ולא היו מתקנים או נותנים לך מכשיר חלופי היית צודק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תסלח לי אבל אתה לא צודק ואפילו קצת חוצפן.

 

באת עם מכשיר לא תקין ותיקנו לך אותו על הצד הטוב ביותר ללא כל הסתייגויות. עם כל הכבוד לשריטות על הפלסטיק את זה הם בכלל לא חייבים לתקן על חשבונם.

 

אם היתה לך תקלה משביתה במכשיר ולא היו מתקנים או נותנים לך מכשיר חלופי היית צודק.

 

שי כן עם כמה הסתייגויות ,אלא שאותן לא ציינתי.

אמרתי מראש, ברור שלא אבוא אליהם על כל חריטה קטנה ומכה שיש בפלסטיקה, לכל ישראלי ממוצע יש מאות שריטות כאלה.

אבל מה אמורה להיות התשובה הזו? "אין לי חלקים"? מה אני אמור לעשות? אחורה פנה וזהו? בזה זה ניגמר?

 

באמת שאין לי זמן, עצבים וחשק, לריב עם כל העולם, אלא שבמקום הזה, נקרא זה, בניין, הספציפי הזה, ההנהלה מקולקלת, והשירות לקוי.

האנשים בחברות הסלולאר (נכליל בכוונה, לא נדבר על חברה אחת), הם אנשים רעים ומניפולטיביים, שיעבדו עלייך וירמו אותך, האזרח הקטן, שלא יצעק, שלא ידבר, שיעשה מה שאומרים לו. עלי לא עובדים ואותי לא מרמים. לא כי אני גאון, כי פשוט אני שואל שאלות נכונות (שלרוב מכעיסות את האמורים לתת תשובה) וגם פה, אני בסך הכל רוצה לתקן, לא את המכשיר, אלא את היחס, את ההתנהגות, את חוסר יחסי האנוש ה- (תחליטו אתם איזו מילה להכניס הנה) שלהם. הצעות? רעיונות?

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

שי, נראה לי שלא הבנת מה קרה שם (גם אני התבלבלתי בהתחלה בגלל הניסוח).

 

הבחור ביקש לספק לו שירות מסויים, כנראה גם היה מוכן לשלם על זה, אבל למרכז השירות לא היו חלקים.

באמת מוזר שאין להם חלקי פלסטיקה למכשיר מודרני יחסית, ומן הסתם זה גם נאמר בצורה לא הכי נעימה.

 

כאמור, תודעת שירות - בעיה ארצית, לא משהו מקומי. חבל על העצבים, באמת שאין מה לעשות פה לדעתי.

פורסם

יש חברות סלולר שאתה מוסר מכשיר לתיקון ומקבל במקום מכשיר זמני אחר.

המכשיר התקול נשלח למעבדה מרכזית וחוזר מתוקן כעבור מס' ימים. אז כמובן הלקוח צריך לחזור לקחת את המכשיר המתוקן ולהחזיר המכשיר הזמני.

בכלל אין שאלה אם יש או אין חלקים.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם
יש חברות סלולר שאתה מוסר מכשיר לתיקון ומקבל במקום מכשיר זמני אחר.

המכשיר התקול נשלח למעבדה מרכזית וחוזר מתוקן כעבור מס' ימים. אז כמובן הלקוח צריך לחזור לקחת את המכשיר המתוקן ולהחזיר המכשיר הזמני.

בכלל אין שאלה אם יש או אין חלקים.

.

 

"אצלינו" במירס, זה לא ככה אמיר.

"אצלינו" יטרטרו אותך, "תלך, תחזור עוד 3 שעות כרגע יש לי לחץ" "תגיד לבעל המכשיר (יימח שמך אני בעל המכשיר) שיבוא הנה בעצמו"

באמת סליחה גברת מנהלת, שאני רוצה שירות שמגיע לי. היא לא עושה לי שום טובה, זה התפקיד של העובדים שלה להחליף לי את הפלסטיקה. נניח ורק נניח (ולא אני לא, אומר מראש אני לא) שאני מאוס שרוצה לעשות לך דווקא, אז מה???

תני לי את השירות שמגיע לי. אני לא משלם לך משכורת כדי שתעבירי לי ביקורת על האופי שלי. לקוח אחר לידי, צרח עליה והתנפל עליה ועוד שנייה הוריד לה סטירה, כי היא לא רצתה להחליף לו בטרייה שהייתה באחריות.

מעבר לזה, כמו שאמרתי, אני לא אזרח מציק, אני לא מגיע לשם כל שני וחמישי, בטענות ובקשות מוזרות.

אני מאוד נחוש "לתת סטירה", או "להעיר בבוקר טוב" אם תרצו, את גברת מנהלת. אני מבקש שתעזרו לי באיך, באיזו צורה, באיזה אופן, ובכלים הכי הכי חוקיים שיש. אני לא אדם של אלימות, אני לא אדם ש"חכי חכי אחרי העבודה אני שולח אלייך ת'חברים שלי"

אני אלחם בגברת, בכל האמצעים האפשריים החוקיים, עד שהיא תרד מהאולימפוס שעליו היא טיפסה, ותתנהג כבנאדם.

לעזרתכם ורעיונותיכם אודה מאוד.

סוזוקי ג'ימני - רכב שחונה כמו מאזדה 2, נוסע כמו דיפנדר בשטח, כמו גולף 1600 בכביש והעלות שלו כמו היא כמו של אופניים

פורסם

אם זה עד כדי גרוע כמו שאתה מתאר, אני בטוח שכל מקומון באזור שבו אתה גר,יישמח להכין כתבה פיקנטית על המקום.

אין כמו יחסי ציבור גרועים כדי להעיר מישהו.

×
×
  • תוכן חדש...