Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מקווה ש"מיטל מאלדן" תראה את השרשור הזה.

בושה וחרפה שנכנסת לדפי הפורום נציגה של חברה גדולה , ותסלחו לי - משקרת.

פשוט פרסום כוזב של מבצע שכנראה מראש לא היה קיים ונועד פשוט לפרסם ולהעלות לתודעה עוד יותר את חברת אלדן.

 

חבל מאוד.

פיג'ו 205 - האהבה הראשונה.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כרטיס ללא ספרות בולטות הוא כרטיס שמיועד לחיוב מיידי, כרטיס זה ניתן לשימוש רק כאשר יש תקשורת און-ליין, מכיון שבמעמד הקניה מתבצעת תקשורת שבודקת אם בידי הלקוח יש יתרה מספיקה בחשבון ורק אם יש יתרה מספקת החיוב מאושר והיתרה יורדת ישר מהחשבון.

מכיון שכך ברור שלא ניתן להשתמש בכרטיס כזה כדי להשאיר ערבון שישמש במקרה של חס וחלילה נזק לרכב.

 

אם ברצונך לסייע לאחיך, למה שלא תמסור את פרטי הכרטיס שלך כדי שישמש כערבון?

פורסם

אהלן פורום, מנת הקיטור היומית שלי!

 

אחי לפני סיום המועדפת שלו באילת וכבר שבוע שהוא מנסה להשכיר רכב כדי לחזור הביתה, הסיבה שהוא רוצה להשכיר רכב היא כי יש לו הרבה חפצים וסתם כי זה נוח יותר.

בכל אופן הפניתי אותו לאלדן כי יש להם מבצע ממש מגניב של רכב ליום ב100 ש''ח לבני 22 ומעלה, הוא כבר בן 22 וקצת.

בסניף באילת אמרו לו שהם לא משכירים מתחת לגיל 24, התווכחתי איתו ואמרתי לו שלא יכול להיות ושייתן לי לדבר עם הנציגה שיושבת שם במשרד ולצערי התברר שהם לא משכירים מתחת לגיל 24.

ניחא, אלבר לא הסכימו בגלל הגיל ובהרץ ביקשו יותר מידי בשביל 3 ימי השכרה, והסיבה שהוא מחיוב ל3 ימי השכרה מינימום היא כי הוא באילת, אל תשאלו אותי מה הקשר כי אין לי מושג.

חשבנו שבשלמה סיקטס הוא ימצא את מבוקשו, גם שם המחיר היה מעט יותר יקר, 200 ש''ח ליום בשביל גטס אוטומט, אחרי שהוא הסכים לעסקה עשו לו בעיות עם הקרדיט שבחשבון שלו, הוא עשה הלוך חזור לבנק והשיג אישור בשביל ההשכרה, פה חשב המסכן שזה נגמר והוא יקבל את הרכב, אבל לא מה פתאום, הם לא מקבלים את כרטיס הויזה שלו בגלל שאין לו מספרים בולטים :shock: :shock: , מה זה אומר בכלל, לאיזה צורך קיים העניין הזה של המספרים הבולטים. הנציגים הנחמדים אמרו לו שהפתרון היחיד הוא שיבוא צד שני וייתן לו להשתמש בכרטיס אשראי שלו וייקח על עצמו אחריות על הרכב ויוסיף את אחי בתור נהג נוסף, כמובן בתוספת תשלום. היו שם הרבה עצבים ובסוף הוא נאלץ להשתמש באביב שיגור כדי לשלוח את כל הציוד שלו חזרה הביתה.

אני רוצה לשאול דבר אחד, האם כל המטרה בחברות השכרה היא הרי להשכיר ללקוחות רכבים, אז למה להערים קשיים כאלה ולגרור את זה במשך שבוע, כל חברה והשטויות והבירוקרטיה שלה, ממש מיותר ומעצבן, זה נראה כאילו הם עושים טובה שהם מסכימים להשכיר רכבים.

 

זהו סיימתי, שיהיה לילה טוב לכולם

 

האם המבצע של אלדן 100 שקל ליום עם הגבלת קילומטרים ואם כן אז כמה מותר לעשות ביום ?

 

 

 

היי ליאור 23,

מבצע פיאט 500/פז'ו 107 אכן מתאים לקהל מתחת לגיל 22 אבל לצערי לא תקף באילת – אנחנו בוחנים את האופציה להרחיבו.

בנוגע להתנהלות עליה אתה מספר, על מנת לשכור רכב ישנם מס' תנאי סף (ברוב החברות):

.1מינימום גיל 24 (מטעמי ביטוח)

2. כרטיס אשראי אישי בתוקף ועם מסגרת אשראי מתאימה (בכפוף לקטגורית הרכב ולתקופת ההשכרה)

חשוב להדגיש, שתנאי ההשכרה באילת, מעצם מיקומה, "מתנהגים" בצורה שונה משאר הסניפים ולכן התנאי למינימום 3 ימי השכרה.

לגבי כרטיס האשראי – כרטיס שספרותיו אינן בולטות נקרא "אלקטרון" – זהו לא כרטיס אשראי רגיל והשימוש בו מוכתב ע"י חברת האשראי.

במקרה שלך – ויזה, ככל הנראה אינה מאפשרת שימוש באלקטרון כאמצעי ביטחון בעת השכרת רכב.

 

רוטנברג – ניתן להשתמש ב250 ק"מ ביום.

 

אשמח לעזור בכל שאלה נוספת,

 

מיטל מאלדן

פורסם
כרטיס ללא ספרות בולטות הוא כרטיס שמיועד לחיוב מיידי, כרטיס זה ניתן לשימוש רק כאשר יש תקשורת און-ליין, מכיון שבמעמד הקניה מתבצעת תקשורת שבודקת אם בידי הלקוח יש יתרה מספיקה בחשבון ורק אם יש יתרה מספקת החיוב מאושר והיתרה יורדת ישר מהחשבון.

מכיון שכך ברור שלא ניתן להשתמש בכרטיס כזה כדי להשאיר ערבון שישמש במקרה של חס וחלילה נזק לרכב.

 

אם ברצונך לסייע לאחיך, למה שלא תמסור את פרטי הכרטיס שלך כדי שישמש כערבון?

 

אם זה היה פותר את הבעיה, בשמחה הייתי עושה את זה. הם רוצים שאני יהיה נוכח ואני יחתום על הרכב ויוסיף את אחי בתור נהג נוסף.

אני אח טוב אבל לא כזה טוב שייסע לאילת בשביל זה:-P.

מיטל מאלדן תודה על הפירוט, רק חבל שלא רושמים את זה לפחות באותיות הקטנות כשמציגים פה מבצעים

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

זה הליך בסיסי של כל הליך השכרה.

 

כל השרשור הזה הוא טענות של אדם צעיר אשר אינו מתאים להשכרת רכב בצורה סטנדרטית (לא בגיל המתאים, ללא כ"א, ללא מסגרת אשראי מתאימה וכו') ואני לא רואה שום בעיה בהתנהלות של חברת ההשכרה.

 

שכרתי לפני שבועיים רכב במבצע הזה, שבוע הבא אני שוכר שוב ל 3 ימים, לא היו שום בעיות אפילו שחציתי כבר את גיל ה 40.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תן לי לתקן אותך.

מסגרת אשראי יש לו אבל לא מספיק לפי חברת ההשכרה, לכן הוא קיבל אישור אונליין מהבנק לביצוע העסקה.

גיל יש לו, כמו שנאמר הוא מעל 22 והמבצע הוא מיועד ל22 ומעלה.

כרטיס אשראי יש לו, אמנם בלי המספרים הבולטים, זה לא משהו שכול אחד אמור לדעת.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

וטלפון אחד פשוט, לפני ההגעה לסניף, היה מבהיר לכם את כל דרישות החברה בכדי לתת לכם רכב בעלות של 100K ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

:? , באילת כל הסניפי השכרה הם אחד ליד השני. באלדן זה היה עניין של כמה דקות, אז ככה שאין בעיה לקפוץ לשם, הבעיה מתחילה שמתחילים את הבירוקרטיה

בשלמה סיקטס בטלפון אמרו לו שאפשר לתת לו רכב ששווה 100k, והנציג אמר לו שאפשר לשלם בויזה.

אבל שהוא הגיע לסניף הם התחילו עם הבלבולי מוח. במקום להציג לו את כל הדרישות בבת אחת הם הציגו לו אותן אחת אחת והוא היה צריך לפתור אותן אחת אחת, עד שבסוף התייאש וגמר סיפור. איפה יש כאן התנהלות תקינה?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

"שכרתי לפני שבועיים רכב במבצע הזה, שבוע הבא אני שוכר שוב ל 3 ימים, לא היו שום בעיות אפילו שחציתי כבר את גיל ה 40."

 

צדיק אחד בסדום.

חברת הרכב משכירה ללקוח את הרכב.

הלקוח שוכר את הרכב.

 

פותח השירשור, אני מניח שאחיך יודע שכרטיס האשראי שלו אינו "כרטיס רגיל" אלא עם הגבלות אלה ואחרות,הוא היה צריך לשאול אם הכרטיס מקובל על חברת ההשכרה.

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שכרתי לפני שבועיים רכב במבצע הזה, שבוע הבא אני שוכר שוב ל 3 ימים, לא היו שום בעיות אפילו שחציתי כבר את גיל ה 40.

 

לאור התגובות של אנשים כאן ולאור ההתנסות שלי שלשום, אז כנראה הפעם ששכרתי את ה 500 הייתה פוקס.

 

אני מתקשר אתמול לסניף ת"א ומבקש להגיע לשכור פיאט500 ב"מבצע צעירים".

 

המוקדנית מקבלת את כל הפרטים ואז טוענת שהיא "צריכה לקבל אישור".

 

אני מנסה לברור אישור למה (אין רכבים? גילי הקשיש וכו') אבל היא טוענת שזה עניין מנהלי סטנדרטי והיא מיד תחזור אלי.

 

חצי שעה אח"כ היא באמת חוזרת וטוענת שהמבצע לא אושר (שימו לב, לא "אין רכבים" אלא" לא אושר").

 

אני מנסה להבין מה זאת אומרת "המבצע לא אושר" ולמה אבל שום דבר לא עוזקר,

 

מוקדנית - "אדוני, המבצע לא אושר, אולי אני יכולה להציע רכב אחר?"

 

אני - "במחיר המבצע?"

 

מוקדנית - "לא אדוני, המבצע הזה לא אושר, אני יכולה להציע לך פוקוס ב 170 ש"ח."

 

אני - "איך הגענו לפוקוס?... את יודעת מה, לא משנה, תודה ולהתראות" :evil:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

פותח השירשור, אני מניח שאחיך יודע שכרטיס האשראי שלו אינו "כרטיס רגיל" אלא עם הגבלות אלה ואחרות,הוא היה צריך לשאול אם הכרטיס מקובל על חברת ההשכרה.

 

סליחה, רק עכשיו שמתי לב למה שרשמת.

ולשאלתך, למרבה הפלא הוא לא ידע, ובסוף הוא השתמש באביב שיגור שצריך לתת להם מילה טובה על ההעברה החלקה של החפצים ויצא אפילו יותר זול מהלשכיר רכב.

בכל אופן לגבי המבצע אני רק שומע יותר ויותר אנשים שמקבלים תשובות שליליות.

אשמח אם יגיבו אנשים שכן קיבלו אישור לגבי מבצע ה500 וה107 ללא בעיות ותירוצים

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אני בכלל לא מבין למה להשכיר רק לבני 24 ומעלה, אתה רוצה להגיד לי שבן 22 לא יידע לשבת מאחורי ההגה טוב כבן 24? איזה שטויות עושים פה במדינה..

 

מי אמר שרק במדינה ? יש עוד מקומות עם אותן הגבלות.

 

חשוב להדגיש, שתנאי ההשכרה באילת, מעצם מיקומה, "מתנהגים" בצורה שונה משאר הסניפים ולכן התנאי למינימום 3 ימי השכרה.

 

מעצם מיקומה ? היא מחוץ לקו הירוק ? מה הבעיה המיוחדת עם מיקומה של אילת ? ואיך זה מתקשר ל"התנהגות" השונה של תנאי ההשכרה בה ביחס ליתר ערי ישראל הממוקמות אחרת ?

 

האם תנאי ההשכרה במטולה זהים אם כך לתנאי ההשכרה באילת ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
למה כל כך קשה להשכיר רכב בארץ?

 

להשכיר זה קל מאוד - פשוט תפתח חברת השכרה.

לשכור זה קשה, במצבים מסויימים.

 

ולעניין השרשור:

במדינה שלנו, אילת נחשבת ל"סוף העולם", ולכן היחס של חברות ההשכרה אליה - בחו"ל, נסיעה של 300 ומשהו ק"מ נחשבת ל"קפיצה למכולת", ואין שום הגבלה (לפחות לא כזו שאני נתקלתי בה - ושכרתי לא מעט באירופה) לגבי משך השכירות ומרחקה. מה לעשות שאנחנו לא חיים בשוויץ :-)

פורסם

אני לא מבין את הלוגיקה הזאת.

אם השכרתי רכב באילת ביום ראשון ואני רוצה להחזיר אותו ביום שני בבוקר אז מה הבעיה בזה?

מה הקשר שאילת רחוקה לזה שאני צריך לשלם על 3 ימים.

יותר מידי קטנוניות וסעיפים קטנים שפשוט מוציאים חשק מלהתחיל על מחשבות השכרת רכב.

יכול להיות שאני סתם נופל על הקטנות ויכול להיות שלא.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אני דווקא חושב שיש לברך על מבצעים כמו של חברת "אלדן" ומחירים זולים .

 

מה לעשות אם האשראי שלך מוגבל? זאת בעיה שלך עם חברת האשראי שלך .

 

בכל מקרה יצא טוב שפתחת את השרשור כך נודע לי על המבצע הזה.

 

אגב זה יותר זול מאשר להשכיר בגרמניה....

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.


×
×
  • תוכן חדש...