Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד לי יש לך בעיה עם הבנת נקרא בסיסית ביותר או מה?

המקרה המדובר הוא בכלל לא עליי, ולמקרה שלא שמת לב מספר אנשים לא מבוטל קיבלו תשובות שליליות ביותר לגבי המצבע במספר שרשורים שונים כולל זה.

ואל תדאג לאשראי שלי, אני די מבסוט עליו.

ותמשיך עם הברכות, זה דבר מבורך בפני עצמו.

ומה בכלל אתה משווה עכשיו בין חברות השכרה פה לגרמניה, מה נסגר פה??

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה הקשר לגרמניה ? גרמניה ידועה כמדינה זולה להשכרה בעולם ובארץ זה בדרך כלל עולה 250 שקל ליום אלא אם כן זאת חברה קטנה ואז אתה יכול למצוא ב 150 שקל בתל אביב ורק בחורף אז לא מבין מה רע במבצע הזה ?

 

אם מישהו קיבל תשובה שלילית זה לא צריך להשליך על 90 אחוז האחרים , לבוא ולהשמיץ חברת השכרה בגלל קומץ זה לא נראה טוב.

מתגעגע... לאוטוביאנקי Y10 שלי.

פורסם

יש דרך להגיד כל דבר ולא צריך להשתמש בשפה נמוכה כדי להעביר מסר, כנראה שאם קיבלת התראות אז אתה לא ממש מאמין בדרך הזאת.

והעובדה לכך היא שאתה מדבר על מסגרת האשראי שלי למרות שלא אני הנושא כאן.

ואני יודע שאני צודק ועוד הרבה אחרים גם חיזקו את דבריי ואגב אם הייתה לך חווית השכרה מהמבצע של ה500 אז בוא תספר עליה, כי בינתים אני לא שמעתי על מישהו שזה הלך לו חלק כמו שהם מצהירים באלדן.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

שלום לכל המגיבים וגם למי שלא :wink:

אני שמחה שאתם מעלים את תחושותיכם על הכתב פה בפורום – זה מלמד אותנו הרבה מעבר לסקר שביעות רצון.

לצערי, גם רצוננו לפנות לקהל צעיר ורחב יותר לא יכול להתאים לכווווולם, והתגובות כאן נוגעות בדיוק למקרים האלו.

כמובן שמעבר לזה אם יש התנהלות לא תקינה שלנו אני רוצה לברר את הסיבות לכך ולנסות לשפר.

Bagira– אשמח לקבל ממך פרטים נוספים במסר פרטי על מנת לבדוק את המקרה (עם מי דיברת מאצלנו, זוכר שם? אשמח לקבל גם שם וטלפון שלך (השיחות שלנו מתועדות כך שאם אינך זוכר אוכל לבדוק לפי מס' הטלפון)

[Edan32 וליאור 23 – "מעצם מיקומה" – הכוונה היא גם מבחינת החברה ופריסת הסניפים שלנו - שינוע הרכבים כרוך בעלויות כך שזה תלוי במיקום הסניפים ומכאן ההגבלות.

 

 

אשמח לענות על כל שאלה שתעלה בנושא

 

 

מיטל מאלדן

 

פורסם

שינוע רכבים זה נחמד ויפה, ומה לגבי אם אני רוצה לשכור רכב ליום בתוך אילת ולהחזיר באותו סניף, זה אפשרי או שבכל מקרה יהיה לי מינימום 3 ימים גם אם זה איסוף\החזרה באותו סניף ?

 

בלי קשר, מה תפקידך באלדן מיטל ?

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
שינוע רכבים זה נחמד ויפה, ומה לגבי אם אני רוצה לשכור רכב ליום בתוך אילת ולהחזיר באותו סניף, זה אפשרי או שבכל מקרה יהיה לי מינימום 3 ימים גם אם זה איסוף\החזרה באותו סניף ?

 

בלי קשר, מה תפקידך באלדן מיטל ?

 

Edan82 שלום

 

אין שום בעיה לשכור רכב ליום אחד באילת כאשר ההחזרה מתבצעת שם.

אני מנהלת את תחום המדיה החברתית באלדן...

 

 

:-o

 

מיטל מאלדן

 

פורסם
אני מנהלת את תחום המדיה החברתית באלדן...

 

 

בקיצור, משלמים לך כסף כדי לגלוש כל היום באינטרנט בקארזפורום ופייסבוק...סלמתאק.

 

מחפשים עובדים ?...

 

:wink:

 

 

הכל בהומור, אל תעלבי.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
Edan82 שלום

 

אין שום בעיה לשכור רכב ליום אחד באילת כאשר ההחזרה מתבצעת שם.

אני מנהלת את תחום המדיה החברתית באלדן...

 

 

:-o

 

מיטל מאלדן

 

 

יופי, אז נשמח אם תבררי לעומק את המקרה של באגירה ותעדכני בפורום - כי כל זה מוציא לכם שם ממש לא טוב.

פורסם
בקיצור, משלמים לך כסף כדי לגלוש כל היום באינטרנט בקארזפורום ופייסבוק...סלמתאק.

 

מחפשים עובדים ?...

 

:wink:

 

 

הכל בהומור, אל תעלבי.

 

היא עושה את מה שאנחנו עושים רק עם כסף, אהבתי.

אבל רק תדאגי לגבות את המבצע הדי לא ריאלי שפרסמתם

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
בקיצור, משלמים לך כסף כדי לגלוש כל היום באינטרנט בקארזפורום ופייסבוק...סלמתאק.

 

מחפשים עובדים ?...

 

:wink:

 

 

הכל בהומור, אל תעלבי.

 

יופי, אז נשמח אם תבררי לעומק את המקרה של באגירה ותעדכני בפורום - כי כל זה מוציא לכם שם ממש לא טוב.

 

היא עושה את מה שאנחנו עושים רק עם כסף, אהבתי.

אבל רק תדאגי לגבות את המבצע הדי לא ריאלי שפרסמתם

 

 

שלום לכולם

 

תשובותיי לתגובותיכם המכובדות

 

Nakamichi – אני עדיין מחכה להודעה שלBAGIRA עם פרטי המקרה בכדי שאוכל לבדוק את טענותיו וללמוד כיצד לשפר את השירות הניתן בסניף המדובר במידת הצורך

 

Edan 32 וליאור 23 – אני בהחלט נהנית מהעבודה שלי :wink: באלדן משקיעים משאבים רבים ומשלמים לי בכדי שאקשיב לכם ואלמד ממקור ראשון כיצד והיכן ניתן לשפר את השירות הניתן ע"י החברה

 

אשמח לענות על כל שאלה נוספת

 

מיטל מאלדן


×
×
  • תוכן חדש...