Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
צמפיון ידועים בשרות לא הכי טוב בכלל ובסקודה בפרט! כל עוד הרכבים אמינים אז הכל בסדר אבל כשיש תקלות כמו בסקודה ופשוט אין מענה זה כבר מוגזם.

 

ידוע למי? לך?

יש לך VAG? סקודה?

לי יש סקודה שמטופלת במוסכים מורשים (משארקה והמרכזי) ואני מקבל שירות מצויין.

דבר בשם עצמך.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
הפביה רכב מאוד אמין אין שום בעיות !!!!!! תמיד יש איזה כמה רכבי לימון שיש איתם תקלות כמו בכל מוצר .

 

בכל מקרה אם הרכבים לא היו אמינים בזק לא היו קונים 300 - 400 רכבים לעבודה !!(המנועים והמכלולים זהים לפביה) ועוד הרבה חברות השכרה שרכשו כמות מאוד נכבדת של רכבים מסוג פביה או רומסטר כמו קל אוטו או שלמה השכרת רכב .

הרכבים נמכרים בתור משומשים מעל המחירון במיוחד הפביות מנסיון

 

בקיצור קניה משתלמת ותמורה מצוינת לכסף

 

ההרגשה היא שמשום מה כל הפאביות הדפוקות הגיעו לקארספורום.

 

 

אני די השתכנעתי שהאמינות של הפאביה מהדור האחרון נחותה מזאת של הפאביות הישנות יותר, וגם עכשיו שיחקתם אותה עם המנוע 1.4 באוקטביה, שאני מבין ששוכבות לכם איזה 30 מכוניות במרכזי ולא חשבת לרגע לציין את זה.

פורסם

Nakamichi, אצלי היא לא דפוקה.

אני היחיד?

 

עריכה:

אגב, עכשיו חזרתי מסוכנות סקודה בי-ם. דיי אהבתי את הפנים החדש של הרכב כשהכל בצבע שחור, הקונסולה הראשית נחמדה ברמת גימור 'ספורט', והיא כוללת מערכת שמע מקורית ובקרת אקלים אלקטרונית.

 

מחירון של אחת כזו ידנית הוא 98,000 (נו טוב, 97,900) .

דיי התבאסתי מהעובדה שיגיעו אותם ג'אנטים שכבר יש לי בפאביה הנוכחית - בתמונות מאתרים בחו"ל ראיתי ג'אנטים יותר יפים. נקווה שבהמשך תהיה אופציה להזמין ג'אנטים אחרים.

 

זהו :) נעדכן בהמשך , כרגע זו הייתה רק התעניינות ראשונית.

8)
פורסם

אולי נעשה סקר בפורום - "האם הפאביה שלך נכנסה למוסך? (ולא לטיפול תקופתי של 15K קילומטר\שנה\מה שלא יהיה)".

במידה ואפשר לסמוך על יושרם של אנשי הפורום.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
היום מהסוכנות:

 

 

 

 

הזמנתי 1.2TSI ספורט. מגיע בספטמבר עלה 113K.

ספורט ידני ב 97K שווה ביותר

 

לא הבנתי, הזמנת את הדגם ב113K או את הידני ב97K ?

בכל מקרה הידני נראה לי כמו חבילה משתלמת מאוד, ואפילו יותר מהנה, לטעמי (נהג צעיר :p )

אנחנו גם שמים על הדגם הזה עיין, אולי נקנה בקרוב.

מה הצפי הגעה, צריך להמתין הרבה? יש ביקוש ?

פורסם
לא הבנתי, הזמנת את הדגם ב113K או את הידני ב97K ?

בכל מקרה הידני נראה לי כמו חבילה משתלמת מאוד, ואפילו יותר מהנה, לטעמי (נהג צעיר :p )

אנחנו גם שמים על הדגם הזה עיין, אולי נקנה בקרוב.

מה הצפי הגעה, צריך להמתין הרבה? יש ביקוש ?

 

חחח Nakamichi ענה לך על הרוב אבל הבנתי שאין שחור לגבי שאר הצבעים לא יודע אם יש.

הזמנתי שחור שמגיע בתחילתס פטמבר (חודשיים המתנה) אם אתה רוצה אוטו שאין במלאי נראה לי שרק באוקטובר מגיעה ספינה.

 

מה נסגר איתך יואב?

 

הוא רושם לך, הזמין אוטומטי, שילם 113.

הרכב מגיע בספטמבר (יענו 3 חודש המתנה)

תקרא בנאדם, תקרא

 

:lol:

 

 

שחכתי להוסיף שבדגם ספורט הצמיגים 205/45/R16

של קונטיננטל משהו 2 לא זוכר.

פורסם

רק אל תשכחו לתדלק 98 - כמו הוראות היצרן באירופה. בניגוד להוראות היבואן...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
רק אל תשכחו לתדלק 98 - כמו הוראות היצרן באירופה. בניגוד להוראות היבואן...

 

זה בעצם יבטל את אתרון החסכוניות של המנוע הזה..

פורסם

מה אתם המומים?

 

באירופה (גרמניה בפרט) ישנה הוראה גורפת לרכבי VAG - תדלוק "סופר בנזין" (אוקטן 98 בעברית) בכל מנועי 1.2TSI. ההוראה נוגעת גם במנועי 1.4TSI.

 

ככה זה שהיבואן אומר - תדלקו 95 ויהיה בסדר ו... זה לא בסדר. ראו סיפור אוקטביה TSI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
ישנה גרסה למנוע 1.2TSI עם 86 כ"ס?

 

אכן, וגם היא מחוייבת באוקטן 98.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יכול להיות שלא שמתי לב, אבל בספר הרכב באנגלית מהאתר העולמי לא מוזכר אוקטן 98 אפילו בחלק הטכני על מנועי TSI:

 

On vehicles with prescribed unleaded petrol min. 95 RON, the use of petrol with a higher octane number than 95 does not result in a power increase or a lower fuel consumption.
On vehicles with prescribed unleaded petrol 95/91 RON, the use of petrol with a higher octane number than 95 does not result in a noticeable power increase or a

lower fuel consumption.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...