Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי מה שכתוב ב-94K תקבל את הגרסה עם 86 כ"ס עם DSG. הגרסה שבמבצע היא עם מנוע 1.6, יותר חזק בכל זאת.

אולי יש מי שלא מעניין אותו חידושים טכנולוגיים.

  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
יותר חזקה על הנייר אולי. בפועל, לך תדע.

 

עם כל החשיבות שבמומנט המשופר של ה-TSI המוגדש(16.3 קג"מ ב-1550 סל"ד בדגם בעל 86 כ"ס) בל נשכח 3 אלמנטים חשובים:

-יחס משקל הספק(105 מול 86 כ"ס על משקל כמעט זהה)

-התנהגות בסל"ד נמוך טרום כניסת המגדש לפעולה(קריטי מאד בזחילה/תנועה עירונית צפופה ואיטית)

-קוצר נשימה בסל"ד גבוה(שיא הספק ב-4800 סל"ד)

 

וטרם דיברנו, אגב, על התנהגות נעימה יותר של גיר אוטומטי פלנטרי לעומת DSG(ובמיוחד DSG7) בתנועה עירונית.

 

ולכן, על אף שמנוע ה-1.6 המוחלף אינו מבריק במיוחד, לא הייתי פוסל על הסף את העסקה.

 

אגב, לאור התמחור הסביר של גרסת ספורט 105 כ"ס ידנית(98,000 ש"ח), יש לצ'מפיון ביזנס קייס לא רע בכלל על מנת לייבא את ה-vRS במחיר "שובר שוק" ולמכור כמה עשרות יחידות לשנה(להערכתי בין 50 ל-100, בהתבסס על לקוחות חוזרים וחדשים), תוך יצירת "אפקט הילה" לכל דגמי הפאביה.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

רובנו לא נוסעים ב 5000 סל"ד רוב הזמן ולכן ההספק פחות רלוונטי. מה גם ש DSG נותן ביצועים טובים יותר מפלנטרי.

emotion of motion

פורסם

סקודה פאביה משכה את תשומת ליבי מזה מספר שבועות.

מה שמעניין אותי כרגע זה בעיקר אילו רמות אבזור/הספקים יש בסגמנט הידני.

ומה התמחור המדויק של המכונית בהתאם לרמות גימור וההספקים השונים.

בכל מקרה ה TSI לדעתי תוספת מבורכת לרכב, חסכוני יותר מהיר יותר וכיף יותר לטעמי ממנוע 1.6 קונבנציונאלי.

פורסם

הבנתי שיש שתי ידניות:

1.2 86כ"ס ברמת גימור בסיסית "אמביאנט" - 86,000 שקלים +-

1.2 105כ"ס ברמת גימור מפוארת יותר "ספורט" - 97,000 שקלים +-.

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם

יש 1.2TSI ידנית עם 86 כ"ס - אמביינט, ו-105 כ"ס - ספורט.

יש גם 1.6TDI ידניות עם 90 ו-105, אך הן נמכרות רק במרכב סטיישן.

פורסם
סתם לדומא: גומיות בקורות A שמתקלפות, רעש מנוע, וחור בצורת בורג קטן על כרית האוויר של הנוסע :lol:

 

זה הולך ככה:

 

חור קטן וכמעט בלתי נראה על המכסה כרית אוויר, ניגשתי למוסך עם 100 ק"מ על השעון, היועץ שירות (בשורה התחתונה): "לך תחפש את החברים ש'ך". צ'מפיון מוטורס בתגובה: "צודק, מצטערים - רדיו מילאנו לא נזהרו".

 

ממשיך עם גומיות שהתעופפו בקורות A. שוב אותו יועץ שירות שהייתי עצבני עליו עוד מפעם קודמת, הגעתי למוסך בלי גומיות בשני הצדדים. היועץ שירות: "מה אתה רוצה מאיתנו? גומיות לא כלולות באחריות. גש למחסן ותזמין בעלות מלאה - אם נזמין לך קורות לא נרוויח על זה, יש לי פיות להאכיל". לקחתי את האדון החוצה, חנתה פאביה כחולה של אחד העובדים עם גומיה תלוייה בצד אחד ומאיימת ליפול מהרכב, והסברתי לו בצורה לא ממש רגועה שנמאס לי ממנו, ושאו שהוא מזמין לי מיד קורות חדשות או שאני מתלונן עליו ותובע אותו בביהמ"ש לתביעות קטנות. הוא לא ממש רצה להבין ודיבר בחוצפה, אז דיברתי אליו בעוד יותר חוצפה, בצורה כזאת שכל העובדים יצאו מתחת לליפטים ובאו לראות מה קורה. התוצאה: הוחלפו 2 קורות על חשבונם. כשהגעתי שוב להרכבת הקורות (אחרי שהחלקים הגיעו מת"א לצפון) היועץ שירות ניגש אליי ואומר: "בסוף הרווחנו על זה, אחרת לא היינו מחליפים". :shock:

 

ממשיך עם קילופים של כפתור ידית בלם יד בצורה שחטפתי כמה חתיכות ניקל לתוך האצבע והתחיל לנזול דם, כיביתי את המנוע ויצאתי החוצה כדי לחפש נייר טואלט לנגב את הדם. אם זה לא מספיק החגורת בטיחות של הנוסע הפסיקה לחזור ונשארה זרוקה על המושב הקדמי, כמו כן היא התקפלה ולא היתה ישרה. ניגשתי למוסך, היועץ שירות וכל העובדים פתאום שמחים לראות אותי, אמרתי לו שיחליף את מנגנון החגורה כי הקפיץ התקלקל - הזמין, אמרתי לו להחליף את הכפתור בלם יד והוא הזמין את כל הידית קומפלט...

 

בקיצור אל תדאג לי, אני יודע להסתדר יופי :)

פורסם

בתור אחד שלא יודע לצעוק, אחרי סיפורים כאלה לא אתקרב לצ'מפיון למרחק ירייה. כנראה לאחד כמוני עדיף להשאר עם היפניות - פחות סיכויים להתעסק עם הקהל הקדוש הנ"ל.

פורסם
אני חייב להסתייג ולהגיד שהדוגמא של STIO מראה יותר מכל שהמרכז שירות שהוא הולך אליו הוא חרא.

גם במוסכים יפאניים תמצא SITO למינהם.

נהג מנוסה
:roll:
פורסם
אני חייב להסתייג ולהגיד שהדוגמא של STIO מראה יותר מכל שהמרכז שירות שהוא הולך אליו הוא חרא.

אני חושב שאפשר למצוא דוגמה כמו STIO לכל רכב פחות או יותר, אין מה לעשות קורה שמקבלים רכב דפוק כמו שקורה שמקבלים מוצר חשמל דפוק וכו... וגם קורה שנופלים על מוסך לא טוב, או על מישהו ספציפי לא טוב במוסך, אני לא חושב ש STIO לבד מלמד על מגמה לגבי סקודה מבחינת אמינות, ואפילו לא ממש על השירות שלהם, חוץ מזה שבסוף נשמע שהוא הסתדר אחרי שהוא עשה קצת בלאגנים...

 

כמה עולה הפאביה 1.2TSI 105 ספורט\אלגנס ? (הדגם הרגיל לא הסטיישן)

ידני או אוטומט ?


×
×
  • תוכן חדש...