Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ב 1 ו 2 ביולי - חמישי שישי הקרובים.

יש מכירות מיוחדות - הנחות והטבות.

לא יודע בדיוק מה זה כולל, אבל נראה לי שווה בדיקה

 

צמפיון ידועים בשרות לא הכי טוב בכלל ובסקודה בפרט! כל עוד הרכבים אמינים אז הכל בסדר אבל כשיש תקלות כמו בסקודה ופשוט אין מענה זה כבר מוגזם.

:fadein:
  • תגובות 129
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
צ'מפיון לא רוצים להודות שהם מורידים מחירים כתוצאה מירידת היורו אז הם עושים "ימי מכירות".

בינתיים היה לסיאט, אודי, בקרוב סקודה, ובטח במהלך החודש הבא גם לVW

 

המבצע הקרוב לא קשור לירידת היורו, אלה לחיסול מלאי פאביות האטמוספריות האחרונות במלאי ויהי מה. :wink:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
לא הייתי אמור לברר את הדברים האלה לפני שהזמנת אחת? :shock:

 

הזמנתי ביום מכירות, שנתנו לי עוד 2000 ש"ח הנחה. והיה קצת בלגאן ועניין אותי לברר הרבה דברים אחרים.

בכל מקרה העדפתי את האוטו הזה על הפולו. ככה שגם אם זה לא מגיע זה לא חשוב, סתם מעניין אותי.

 

זאת לא השאלה. השאלה היא האם המקסי דוט יעבוד בצורה רציפה, או שבזמן ובמקום המתאימים לו הוא יפרוש לו באופן ספונטני לשלאפשטונדה :lol:

 

אם ככה אני מחר אבטל ואזמין לאדה! 8)

פורסם

תתחדש. אני בטוח שתהנה מהאוטו.

הוא לא מגיע עם מקסידוט כסטנדרט, צריך להזמין במיוחד ולשלם עוד 1500 שקלים (זה היה המחיר כשאנחנו קנינו).

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי

פורסם
תתחדש. אני בטוח שתהנה מהאוטו.

הוא לא מגיע עם מקסידוט כסטנדרט, צריך להזמין במיוחד ולשלם עוד 1500 שקלים (זה היה המחיר כשאנחנו קנינו).

 

עוד 1500 שקלים???? אני חושב שאני אוותר.

לא מצדיק .

 

איזה אוטו קנית?

פורסם
זאת לא השאלה. השאלה היא האם המקסי דוט יעבוד בצורה רציפה, או שבזמן ובמקום המתאימים לו הוא יפרוש לו באופן ספונטני לשלאפשטונדה :lol:

 

אם אתה טוען שלסקודה יש בעיות, אז מה כבר אפשר לומר על אלפא? הידוע לשמצה בתקלות חוזרות. :roll:

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

אלפא זה חרא של אוטו. אל תקנה.

מעטים הם המכונאים שבאמת יודעים לטפל באלפא. מזל שהפאביה היא בת בית במוסך, ככה כל מכונאי כבר מכיר אותה.

לאלפא יש רדיוס סיבוב של סמי-טריילר. פאביה, תודות להגה שמושך באופן עצמוני, מסתובבת בעצמה, גם אם אתה לא רוצה.

לאלפא יש רעש של דיזל בהתנעה. בפאביה אין רעש. ככה זה כשהרכב לא מניע.

לאלפא יש פלסטיקים שבירים שכעבור מספר שנים הם לעתים נוטים להישבר בלי הודעה מוקדמת. מזל שבפאביה הם צ'יק צ'ק מתקלפים, ככה אתה יכול להכין את עצמך לרגע הקרב ובא, שבו הם גם ינשרו מעצמם.

האלפא צורכת הרבה דלק, וזה די מעצבן לראות את המחוג צונח בקצב רצחני. מזל שבפאביה הצג לא עובד, ככה אתה לא מתעצבן.

והקטע הכי טוב: כדי ליהנות מכל ה"תענוגות" של האלפא, אתה תצטרך להמתין עד שהיא תחגוג עשור, או לכל הפחות תצבור נסועה נכבדה. בפאביה הכיף מתחיל כבר מההתחלה!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אלפא זה חרא של אוטו. אל תקנה.

מעטים הם המכונאים שבאמת יודעים לטפל באלפא. מזל שהפאביה היא בת בית במוסך, ככה כל מכונאי כבר מכיר אותה.

לאלפא יש רדיוס סיבוב של סמי-טריילר. פאביה, תודות להגה שמושך באופן עצמוני, מסתובבת בעצמה, גם אם אתה לא רוצה.

לאלפא יש רעש של דיזל בהתנעה. בפאביה אין רעש. ככה זה כשהרכב לא מניע.

לאלפא יש פלסטיקים שבירים שכעבור מספר שנים הם לעתים נוטים להישבר בלי הודעה מוקדמת. מזל שבפאביה הם צ'יק צ'ק מתקלפים, ככה אתה יכול להכין את עצמך לרגע הקרב ובא, שבו הם גם ינשרו מעצמם.

האלפא צורכת הרבה דלק, וזה די מעצבן לראות את המחוג צונח בקצב רצחני. מזל שבפאביה הצג לא עובד, ככה אתה לא מתעצבן.

והקטע הכי טוב: כדי ליהנות מכל ה"תענוגות" של האלפא, אתה תצטרך להמתין עד שהיא תחגוג עשור, או לכל הפחות תצבור נסועה נכבדה. בפאביה הכיף מתחיל כבר מההתחלה!

 

מיותר,

לכל אוטו יש בעיות.

והבעיות אמינות היום זה לא בעיות אמינות של פעם.

אני חושב שהמקרים בסקודה לא משקפים ועובדה באירופה היא המכונית האמינה ביותר.

אלפא מייצרות מכוניות ספורט איכותיות היום וגם התקלות החוזרות בעבר נגמרו.

 

נכון שיש מקרה פה מקרה שם אבל אם נתחשב במקרה בודד פה מקרה בודד שם לא נגיע לשום מקום ונשאר עם LADA וכדומה....

פורסם

אם חוזרים לדיון על הפאביה.

אשמח לדעת אם למישהו יצא לנהוג על הפאביה TSI 1.2 105 כ"ס , בעדיפות לגרסה הידנית

בנסיעת מבחן או אולי אפילו ברכב שכבר הגיע אליכם (לא נראה לי כל כך מהר)

מעניין אותי לשמוע קצת על טיב הנהיגה, על הכוח הזמין וכד'

פורסם

הפביה רכב מאוד אמין אין שום בעיות !!!!!! תמיד יש איזה כמה רכבי לימון שיש איתם תקלות כמו בכל מוצר .

 

בכל מקרה אם הרכבים לא היו אמינים בזק לא היו קונים 300 - 400 רכבים לעבודה !!(המנועים והמכלולים זהים לפביה) ועוד הרבה חברות השכרה שרכשו כמות מאוד נכבדת של רכבים מסוג פביה או רומסטר כמו קל אוטו או שלמה השכרת רכב .

הרכבים נמכרים בתור משומשים מעל המחירון במיוחד הפביות מנסיון

 

בקיצור קניה משתלמת ותמורה מצוינת לכסף

פורסם
מיותר,

לכל אוטו יש בעיות.

והבעיות אמינות היום זה לא בעיות אמינות של פעם.

אני חושב שהמקרים בסקודה לא משקפים ועובדה באירופה היא המכונית האמינה ביותר.

אלפא מייצרות מכוניות ספורט איכותיות היום וגם התקלות החוזרות בעבר נגמרו.

 

נכון שיש מקרה פה מקרה שם אבל אם נתחשב במקרה בודד פה מקרה בודד שם לא נגיע לשום מקום ונשאר עם LADA וכדומה....

כמובן שזה מיותר. זאת היתה תשובה מטופשת לטענה (עוד יותר) מטופשת.

ולמי שלא הבין: התגובה הקודמת שלי היתה צינית.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...