Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר - עד כמה אתה פדאנט חולני .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נניח, החלפת פנס במכוניתך.

 

תוך כדי עבודה, ברגע של חוסר זהירות, הבוקסה החליקה מהראצ'ט, ונפלה לתוך הכנף.

 

המקום שם צפוף ולא ניתן להוציא את הבוקסה בקלות.

 

השאלה :

 

כמה זמן תשקיע בהוצאת הבוקסה ?

 

1. לא משקיע זמן, שוכח מזה מיידית, מביא בוקסה אחרת, וממשיך בעבודה.

2. מנסה להכניס יד, רואה, שזה לא הולך, ותוך דקה -שתיים מוותר, וממשיך הלאה.

3. מביא מגנט טלסקופי, ומנסה לדוג איתו את הבוקסה במשך 15 דקות.

4. מפרק את הפנס חזרה, מפרק את הריפודים מסביב, מביא פנס סוללות , משקע מעל חצי שעה - שעה.

5. מאבד שינה, לא מסוגל יותר לנהוג באוטו, בסוף מוכר אותו, כי הבוקסה בפנים, ואתה לא רגוע עם זה.

 

*מי שהיה ממס"ניק, חממ"ניק או חמש בחיל האוויר, והשתחרר לא מזמן, מוזמן לא לענות, אתם רואים את הדברים האלו קצת אחרת :shock:

 

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין מקום ב 106 לאבד משהו גדול מביט של מברגה.

אבל יש מצב שמוכר את הבית יחד עם האוטו כדי לא להשאר עם הזכרון של הבוקסא האבודה.

אולי אפילו מהגר לסין, שם לא יודעים מה זה בוקסא, אז אף אחד לא יזכיר לי.

מתחדשת*

פורסם

בוקי שלום רב !

סעיף 3 וארבע מתאים לי .

בברכה

צביקה

נ.ב- גם לגבי עריכת הכותרת שלך אני פדנט חולני, וערכתי לך את הכותרת לסקר , במקום סרק.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

4. מפרק את הפנס חזרה, מפרק את הריפודים מסביב, מביא פנס סוללות , משקע מעל חצי שעה - שעה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תלוי אם המטרה מקדשת את האמצעים. אם זה סיגריה (כבויה) או עט שנפלו לתוך חור בדשבורד, או חלל בכנף, מוותר. אם זה משהו גדול מברזל שנפל איפשהו בתא המנוע, מתחיל לפרק דברים עד שמוצא, כי זה יכול לקצר/לתקוע ברגע הכי לא מתאים.

אז פה אני לוקח את הדברים בפרופורציה.

 

נ.ב. אגב, היום ראיתי שהקסנטיה ראויה לשם "קריסטין" יותר ויותר, כי ראיתי את מערכת החשמל מנסה לדחות "איבר" חדש ש"הושתל", מה שדרש לאפס את מערכת החשמל של האוטו.

האוטו הזה חי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני הגדרתי את השאלה במצורה ברורה - הבוקסה נפלה לתוך חלל הכנף, לא לתוך תא המנוע.

 

אין סיכוי, שהיא תעשה נזקים, והבעיה היחידה, שיכולה להיות, היא רק בראש של בעל הרכב.

 

בקיצור, כמו שחשבתי, רוב הגולשים כאן הם פדאנטים חולניים.:-) התשובה של בן אדם בריא והגיוני אמורה להיות 1, או 2 לכל היותר.

 

 

* כותב אחרי שאתמול השקעתי מעל שעה וחצי בחילוץ בוקסה שנפלה. ורק היום בבוקר הצלחתי להוציא אותה, עם מגנט טלסקופי, וידיים שרוטות עד המרפק. מה שואמר, שגם אני לא לגמרי שפוי.

 

לגבי הערה שלי על חייל האוויר -למי שלא מכיר - בחיל האוויר יש נוהל FOD - FOREGIN OBJECT DAMAGE.

 

כלי שאבד בתוך מטוס = מטוס מקורקע , איזור העבודה מפורק לגורמים, וכל אנשי הצוות מחפשים את הכלי, לתוך הלילה, עד למציאתו.

 

 


×
×
  • תוכן חדש...