Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקר - עד כמה אתה פדאנט חולני .


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6034 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מוותר, עד שאני מוציא את הבוקסה הסוררת.

 

*מי שהיה ממס"ניק, חממ"ניק או חמש בחיל האוויר, והשתחרר לא מזמן, מוזמן לא לענות, אתם רואים את הדברים האלו קצת אחרת :shock:

מודה באשמה אני ממב"ניק (מכונאי מנועי בוכנה) לשעבר, אך עברו כבר יותר מעשרים שנה מאז שהשתחררתי. כנראה שאי אפשר ללמד כלבים זקנים טריקים חדשים.

פורסם
*מי שהיה ממס"ניק, חממ"ניק או חמש בחיל האוויר, והשתחרר לא מזמן, מוזמן לא לענות, אתם רואים את הדברים האלו קצת אחרת

 

גדול(ואם לא היו הורגים אותי על זה שהאות ח' במקלדת שלי נתקעה הייתי מוסיף הרבה כאלה)!ראיתי את הציטוט הזה רק אחרי כמה הודעות. ממש חשבתי על החינוך שנותנים לנו

 

ניראה לי ש5.

יש לי יותר מידי טראומות מהסיפור הזה,בוסף לזה שאני מפחד שכשאני אלך לטיפול יותר רציני במוסך בעל המוסך ימצא את זה וישפוט אותי.

 

להיות ממ"סניק(מכונאי מנועי סילון) שנתיים דפק לי את המוח קצת...

ליום יום BMW M3-לסופ"ש מרצדס SLK

אבל בתאכלס נוסע על הונדה סיוויק חמש דלתות 2008-טוטאלוס:cry:

עכשיו בתאכלס נוסע על גולף 1.6 2009

פורסם

מתחיל ב3 ממשיך ב4, זה קרה לי ממש במקרה אתמול. למזלי קל מאוד לחלץ בוקסות שנופלות לתוך הכנף, פשוט פותחים את הבטנה שזה משהו שכבר הייתי מתורגל בו מיום לפני :)

 

נ.ב. אם החליקה לך בוקסה מהראצ'ט זה אומר שיש לך סט סוג ז' , או שאתה רשלן כמוני שהשאיר את הבוקסה באזור המגבים והעיף אותה עם המרפק. :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
כל עוד אני לא ארגיש את זה בנהיגה, מה אכפת לי?

בוקסות עולות כסף :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

4 ואם לא מצליח אז 5.

גם אם לא יהיה רעש/הבדל אפילו לו הקטן ביותר בגלל שהבוקסה שם, בכל זאת זה ישב לי במח ויחרפן אותי ברמה שלא אוכל להרדם בלילה.

פורסם

ואם, נניח, בעוד תקופה יהיה לך רכב ...הםם....בוא נאמר - קצת יותר מודרני, ומישהו מהחבים יביא לך במתנה סט כלים מאוטו דיפו ב 50 ש"ח, ויש שם מגנט טלסקופי ופנס בטריות, אתה עדיין נשאר ב 2 ?

 

 

פורסם

התשובה שלי היא 2:

 

אני יודע איפה הבוקסה,טוב לי.

 

או עד שאני אצטרך את הבוקסה.(או להחליף פנס מה שראשון)

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם
התשובה של בן אדם בריא והגיוני אמורה להיות 1, או 2 לכל היותר.

 

 

אז אתה טוען שרובנו אנשים לא בריאים והגיונים??:evil:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב צדקת ;)

 

בימים שאני קם על צד שמאל (קרי - ימים שהכל חרא וכלום לא מסתדר כמו שצריך,גם דברים פשוטים בעבודה,וכל מה שבא לך לעשות זה לחזור הביתה ולישון עד למחרת) - 5

בימים שאני קם על צד ימין (קרי - שאני מגיע לעבודה בלי להתעכב ברמזורים,שאותם קרציות בעבודה לא מעצבנים אותי,פשוט שהכל בא על מקומו בשלום) - 4

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:


×
×
  • תוכן חדש...