Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה בקבוצה 2 עם גיר DSG במחיר 112K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בניגוד לעיצוב האוונגרדי ושובר המוסכמות של כל אחד מדורות הגולף והג'טה?

אם כבר עושים משהו אוונגרדי, אז שכבר יהיה יפה , לא ? אחרת מה עשינו בזה.

 

לא טענתי שמדובר במקרה של הג'טה והגולף בעיצוב פורץ דרך.

העיצוב של הגולף והג'טה מאוד סולידי וזה מה שהלקוחות של הרכבים הללו מחפשים.

הפרונט של קונצרן VAG בשנים האחרונות מאוד מרשים לטעמי. לעומת זאת לוע הכריש המלא בסבכת הפלסטיק השחור (שעוד כמה שנים בשמש הישראלית יראה עוד יותר זוועה) שמככב בכל הדגמים החדשים של פיג'ו פשוט מזעזע לטעמי.

ה307 טרם מתיחת הפנים היה רכב נאה מאוד וכמוהו ה206, אבל עכשיו עם ה207 וה308 כל מה שנותר לומר זה - נו באמת?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם בסולידי הכוונה למרדים עד כדי הגעה לקומה או לחילופין מעניין כמו עבודת דוקטורט בביולוגיה מולקולרית אז אכן, מדובר בעיצוב סולידי ואף סולידי מאוד.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
לעומת זאת לוע הכריש המלא בסבכת הפלסטיק השחור (שעוד כמה שנים בשמש הישראלית יראה עוד יותר זוועה) שמככב בכל הדגמים החדשים של פיג'ו פשוט מזעזע לטעמי.

 

תזכיר לי איזה רכב מתוצרת PSA בעשור האחרון סבל מבעיות פלסטיקה כתוצאה משמש ישראלית?

בחייך, אני מסכים אם רוב מה שכתבת פה בשרשור, אבל למה תמיד אתה חייב ליפול בדעות הקדומות האלו?

בשבילך צרפתי תמיד יהיה מתפרק, לא משנה מה קורה בשטח.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני מצטער לאכזב אותך אבל כשהתכוונתי לפלסטיקה שחורה התכוונתי לפלסטיקה שחורה חיצונית כלשהי ולא בדגש על פיג'ו.

הכוונה היא ככל שמרבים בפלסטיקה שחורה ככה זה נראה יותר גרוע וגם מלבין עם השנים והשמש.

תעיף מבט על רכבים בני 5-10 עם פגושי פלסטיק שחורים מכל היצרנים.

 

בנוגע לאיכות הפלסטיקה הפנימית בין היצרנים השונים, זה דיון בפני עצמו לפעם אחרת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נכון שהמנוע 1.6 8 שסתומים הוותיק של קונצרן VAG הוא ישן מאוד,

אבל !

לא צריך לקטול אותו בגלל זה.

המנוע הזה הוא סוס עבודה, אמין מאוד וזול לתחזוקה.

בנוגע לרמות רעש, דווקא ה-FSI 1.6 המודרני שהחליף אותו בזמנו היה רועש יותר.

 

ושאפו ל-VW ששידכו לו תיבות מודרניות מצויינות שמחלצות ממנו ביצועים מפתיעים ביחס למשפחתיות 1.6 מהדור הנוכחי.

מה שכן, צריכת הדלק שלו גבוה ביחס לביצועים של המכונית.

 

בקשר לצרפתיות, כל שעת נסיעה בצרפתיה עם מנוע מודרני ככל שיש, אבל שמשודך לו ה-AL4 היא שעה אבודה...

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
לעומת זאת לוע הכריש המלא בסבכת הפלסטיק השחור (שעוד כמה שנים בשמש הישראלית יראה עוד יותר זוועה) שמככב בכל הדגמים החדשים של פיג'ו פשוט מזעזע לטעמי.

ה307 טרם מתיחת הפנים היה רכב נאה מאוד וכמוהו ה206, אבל עכשיו עם ה207 וה308 כל מה שנותר לומר זה - נו באמת?

 

אני מצטער לאכזב אותך אבל כשהתכוונתי לפלסטיקה שחורה התכוונתי לפלסטיקה שחורה חיצונית כלשהי ולא בדגש על פיג'ו.

הכוונה היא ככל שמרבים בפלסטיקה שחורה ככה זה נראה יותר גרוע וגם מלבין עם השנים והשמש.

תעיף מבט על רכבים בני 5-10 עם פגושי פלסטיק שחורים מכל היצרנים.

 

בנוגע לאיכות הפלסטיקה הפנימית בין היצרנים השונים, זה דיון בפני עצמו לפעם אחרת.

 

בכוונה רשמתי פלסטיקה באופן כללי, גם חיצונית וגם פנימית.

אז בפעם השניה, תראה לי רכב של PSA (אתה התייחסת ללוע הכריש של ה- 308 ) מהעשור האחרון שהפלסטיקה החיצונית השחורה שלו האפירה או שנראית לא טוב אחרי כמה שנים.

המכוניות האחרונות שסבלו מכך היו ה-ZX וה-306 בגירסאות עם הפגושים השחורים לא בצבע הרכב, מאז עברו הרבה מים בנהרות צרפת.

פתח את העינייים.

307? כולן צבועות מכף רגל עד ראש

406?? כנ"ל

407? כנ"ל

C3? כנ"ל

206? החלקים השחורים נראים טוב מאוד.

C5? כנ"ל

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
נכון שהמנוע 1.6 8 שסתומים הוותיק של קונצרן VAG הוא ישן מאוד,

אבל !

לא צריך לקטול אותו בגלל זה.

המנוע הזה הוא סוס עבודה, אמין מאוד וזול לתחזוקה.

בנוגע לרמות רעש, דווקא ה-FSI 1.6 המודרני שהחליף אותו בזמנו היה רועש יותר.

 

 

מעניין שהמנוע הזה כבר קיים עוד מימי הגולף MK3 ועדין לא החליפו אותו.

יצא מנוע 1.6 עם הזרקה ישירה ואפילו אותו החליפו.

 

אגב כיום יש לקונצרן VAG מנוע 1.6 מודרני יותר עם 16 שסתומים והוא כבר קיים כמה שנים (איביזה, פאביה), אבל המשפחתיות נשארו עם המנוע הישן (ליאון, ג'טה, אוקטביה)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מה זה משנה כמה המנוע ותיק ובאיזה דור של הגולף הוא הושק?

המנוע מספק את הסחורה? מהניסיון שלי עם המנוע הזה ותיבת ההילוכים האוטומטית 6 הילוכים הוא בהחלט מספק את הסחורה, לא ביצועים מסעירים אבל לא עגלה. אני מאמין שעם תיבת DSG המצב יהיה טוב יותר ולכן מדובר בשילוב לגיטימי ותחרותי בקטגוריה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
ואתה מאלה שמאמינים לנתוני 0-100 של vw.. במדידותבהקפות של המסלול ב"אוטו" הנתונים האמיתיים היו פחות טובים בצורה משמעותית!.חוץ מזה המנוע בגטה זה אותו המנוע {בשינויי אלקטרוניקה}שהיה בגולף דור-3!!,אז לא מדובר פה במנוע מה5-10 שנים האחרונות אלא מנוע ענתיקה,מבחינת איכות הנסיעה,התנהגות כביש,נוחות,תא הנוסעים, זה פשוט בדיחה להשוות את הגטה המיושנת ל308 שנתנה גם לגולף דור-6 החדישה יותר בראש!.

 

עם כל הכבוד למדידות של "אוטו" זה לא ממש קנה מידה למדידה מקצועית. בסופו של דבר הטכנולוגיה של המנוע, כמו גם גילו, לא רלוונטים. אם לג'טה יש ביצועים יותר טובים אז יש לה ביצועים יותר טובים. נקודה.

אישית, גם ברכב שאיננו ספורטיבי ולא נועד לנהיגה, לא הייתי קונה מכונית שעושה 0-100 ב-13 שניות. המיאוץ הזה הוא אכן לא הכל, אבל יש מינימום שמעליו ברור שמדובר בעגלה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי הרגשה שפיספסתם משהו בדרך - הטיפ' האיצה ב13.3 והנתונים היו ריאלים לחלוטין .

הDSG מאיצה ב11.8 שניות וההבדל מוחשי ומשמעותי .

 

לצורך העיניין מי שהרגיש גולף MK5 1.6 ועבר לגולף 1.6 MK6 עם אותו מנוע בדיוק אבל בMK6 יש את הDSG יודע בדיוק על מה אני מדבר ואין לי ספק שהוא הרגיש את ההבדל.

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...