Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה בקבוצה 2 עם גיר DSG במחיר 112K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אל תחלוק עלי, תבדוק.

במושב האחורי היא צרה יותר ומרווח הראש והרגליים קטן יותר מאשר בגולף, גם דור קודם וגם הנוכחי. אני יודע את כל זה, כי רציתי לרכוש אחת כזו חדשה. נראה איך תהיה זו שמבוססת על דור VI.

אתה רצית לקנות ואני מתנייד בג'טה כבר מעל שנה.

אני לא זוכר את הנתונים אבל במציאות אפשר להגיד שלא ממש צפוף שם.

(סקירה לאחר קניה) Alfa Romeo Giulietta 170 2014 Manual

Honda Civic 2006 Manual - Sold

פורסם

אני מעדיף את הג'טה מבחינת מקום מאחורה.

 

מי שמכיר את החלק האחורי של מאזדה 3, יודע ששם זה פשוט נוראי. אין מה להשוות בינה ובין ג'טה.

קשה לצאת מהרכב וקשה להיכנס.

הכיסאות גם לא ממש נוחים.

 

הג'טה אכן יותר מרווחת מהגולף.

פורסם
סגור על זה?

תבדוק שוב ידידי...

הרבה מתחרות בקבוצה 2 מציעות בקרת יציבות ו- 6 כריות אויר.

והלנסר - 7 כריות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

אני בדיוק מחפש לרכוש רמת רישוי 2

במשפחתיות בדקתי את הלאנסר , פוקוס , ג'טה

הג'טה לוקחת לדעתי כי אני מאד גדול ומקדימה יש כל כך הרבה מקום ...

בנוסף הרכב בטיחותי מאד !

נכון הוא קצת חלש אבל עם התיבה החדשה הוא הרבה יותר טוב

 

הלאנסר גם טובה אבל קצת מיושנת

הפוקוס רק ראיתי את התוף מאחורה אמרתי לא צריך...

פורסם

עומר, אני מזכיר לך שאתה היית לידי כשבדקנו את הג'טה והרכבנו בה את המושב תינוק של הילד שלי...

אז ככה (לגבי המושב האחורי, ולא בהשוואה למושבים של רכבים של יצרנים אחרים, למעט הפוקוס היכן שמוזכר):

מרווח הראש נמוך משמעותית מהגולפים למיניהם (דור קודם ודור נוכחי). אני לא הצלחתי לשבת שם זקוף. אמנם אני רק 184 ס"מ, אבל כנראה זה קשור גם לאורך רגליים/טורסו. מצד שני, גם בפוקוס 5ד' לא הצלחתי לשבת זקוף.

כאשר מכוונים את הכסא הקדמי לנוחות נורמאלית, המרווח לברכיים מצטמצם ביחס למה שיש בגולף.

שוב, כל זה משום שהג'טה נועדה להעניק בגאז' גדול - וזה בא על חשבון משהו.

הגולף הנוכחית גם רחבה יותר מהקודמת, ולכן - אף שמדובר בס"מ בודדים - עדיין זה מורגש. לדעתי יש גם הבדל מול הגולף הקודמת, אבל אולי זו רק תחושה.

 

יתרון גדול של הג'טה: המיזוג ליושבים מאחור.

מול רכבים אחרים: זה כבר תלוי בכל מיני שיקולים אחרים ובהעדפותיו של הרוכש.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אבל אל תשכחו שאיכות הגימור בפולקסוואגן בכל מקרה עולה על זו של היפנוקוריאניות, אין לה את הריפודים המבחילים של הפוקוס והגיר עדיף בכל פרמטר על זה של ה-308. ומעבר לכך, מקדם הפוזה - הרכב נחשב "מיני פאסאט" ויוקרתי בהרבה בהגדרתו מאשר יתר המתחרות.

 

מיקי

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

ברור הג'טה אינה יצירת מופת מושלמת כמו הפיג'ו 308 - מכונית שלא ברור איך העולם יתקיים עד היום בלעדיה.

אתה לא שם לב שהערצתך העיוורת לתוצרי PSA מעבירה אותך על דעתך?

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אני בדיוק מחפש לרכוש רמת רישוי 2

במשפחתיות בדקתי את הלאנסר , פוקוס , ג'טה

הג'טה לוקחת לדעתי כי אני מאד גדול ומקדימה יש כל כך הרבה מקום ...

בנוסף הרכב בטיחותי מאד !

נכון הוא קצת חלש אבל עם התיבה החדשה הוא הרבה יותר טוב

 

הלאנסר גם טובה אבל קצת מיושנת

הפוקוס רק ראיתי את התוף מאחורה אמרתי לא צריך...

 

אהמממ....מיושנת? אני הבנתי שמדובר על הדגם החדש וה"נושך".

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

"אהמממ....מיושנת? אני הבנתי שמדובר על הדגם החדש וה"נושך"."

הכוונה היתה לגיר (חוסר הסבר מצידי)

 

המיזוג ליושבים מאחור הוא ביזיון ומיותר

הוא לא עושה כלום חוץ מלהפוך ברכיים לקרח

 

" כל זה משום שהג'טה נועדה להעניק בגאז' גדול - וזה בא על חשבון משהו."

הג'טה עם בגז' יותר גדול וזה בא על חשבון אורך האוטו

הגולף החדשה אורך - 4199 מ"מ

וכן אורך הג'טה הוא 4554 מ"מ

 

הגולף גבוה ב3 ס"מ לכן יכל להיות שיהיה שם יותר נח מבחינת הגובה

פורסם
"אהמממ....מיושנת? אני הבנתי שמדובר על הדגם החדש וה"נושך"."

הכוונה היתה לגיר (חוסר הסבר מצידי)

 

המיזוג ליושבים מאחור הוא ביזיון ומיותר

הוא לא עושה כלום חוץ מלהפוך ברכיים לקרח

 

" כל זה משום שהג'טה נועדה להעניק בגאז' גדול - וזה בא על חשבון משהו."

הג'טה עם בגז' יותר גדול וזה בא על חשבון אורך האוטו

הגולף החדשה אורך - 4199 מ"מ

וכן אורך הג'טה הוא 4554 מ"מ

 

הגולף גבוה ב3 ס"מ לכן יכל להיות שיהיה שם יותר נח מבחינת הגובה

אחת הסיבות שקניתי את הלנסר 1500 היתה הגיר. נהגתי גם בלנסר הרציפה והרגשתי פחות טוב.

לאיזה רכב התכוונת בנוגע למיזוג?

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
ברור הג'טה אינה יצירת מופת מושלמת כמו הפיג'ו 308 - מכונית שלא ברור איך העולם יתקיים עד היום בלעדיה.

אתה לא שם לב שהערצתך העיוורת לתוצרי PSA מעבירה אותך על דעתך?

 

היי,

האמן לי כי אני ממש, אבל ממש איני חסיד התוצרת הצרפתית, אך יש אמת בדבריו של PIZO (לטעמי האישי).

מנהיגה השואתית בין 308 (רכב צמוד) לבין ג'טה (מודה - נהיגת התרשמות בלבד), ה308 נוחה לי הרבה יותר גם המושב, גם המרחב, גם ספיגת תחלואי הכביש). נראתה לי גם יותר יוקרתית ויותר זריזה ומגיבה (יחד עם זאת שום מילה על ה"גיר" הנחמד שלה:-D). אני מניח שבוודאות תא המטען גדול יותר. לגבי המרחב מאחור אני לא יודע להגיד.

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011


×
×
  • תוכן חדש...