Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה בקבוצה 2 עם גיר DSG במחיר 112K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6111 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא חושב שמדובר בהערצה אלא בציון עובדות ותו לא.

המנוע מיושן ורועש, גם עם גיר 6 הילוכים המנוע מוציא את נשמתו על מנת לספק תנועה בקצב סביר.

מרווח פנימי קדמי טוב, מאחור בעייתי ליותר מ 2 מבוגרים ואו 3 מתקני ריסון.

נוחות נסיעה בינונית מאוד, נסיעה בכבישי הצפון מבהירה היטב את מצב הסלילה הבעיתי..

 

שורה תחתונה, רכב למחפשי פוזה בלבד , אין לו שום יתרון בכל הקשור לשינוע משפחה , נהפוך הוא.

לטעמי ה 3 החדשה עדיפה .

מענין למה, עוד לפני שנכנסתי לתכנה של הודעתך, רק משימך הפורומי וזכרוני העמום, ידעתי בבטחון שהסיכוי שהודעתך תחמיא לג'טה זהה לסיכוי שהאירני הקטן ( אחמדיניג'אד ), יתגייר לו לפתע.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהמשך לרעשי המנוע בג'טה - דוקא המוהנדסים בג'טה החדשה לא דאגו כ"כ לשכך, מה שדוקא הם כן עשו בגולפים, משנתונים ישנים יותר. אז כן ניתן להשתיק את הרעשים. אתה (CX) מדבר מחוסר הכרות עם הרכבים (לי היתה גולף ועכשיו ג'טה, שתיהן 1.6).

alfa 156 2.5.

פורסם

השאלה היא מה עוזר מנוע חדשני כשהוא מחובר לתמסורת ברמה ירודה.

שאלה נוספת היא גם איזו בשורה מביאה ה308 חוץ מרמות חדשות של כיעור בעיצוב הפרונט.

הניהוג והנוחות הם לא פיג'ו קלאסיים כמו שהיה לפני 10-15 שנה, אז מה נשאר לנו?

 

דרך אגב, גם מנוע ה TU של פיג'ו היה בשימוש עשרות שנים ובכל פעם שטענתי שהינו מיושן - קיבלתי עם נבוט בראש.

הסיבה היא שכשיש לך מנוע מוצלח לרמות הגימור הבסיסיות, אין צורך כל 5 שנים לרוץ לפתח חדש.

כמו כן, ברור שהמנוע הנ"ל לא זהה לחלוטין לדגם שנמכר ב10 השנים האחרונות. (בגולף דור 3 היו מנועים אחרים אז הוא לא עד כדי כך ישן חברים...)

 

לדעתי לקבל בקבוצה 2 רכב כמו הג'טה עם גיר הDSG המצויין זאת אחלה אופציה.

בייחוד בהשוואה לרכבים כמו פוקוס,מגאן,308,C4 שמבחינת שילוב מנוע -גיר לא ראויים למאכל אדם.

הבאות בתור שהייתי בודק הן מזדה 3 החדשה , יונדאי I30 וקאיה סיד.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בהמשך לרעשי המנוע בג'טה - דוקא המוהנדסים בג'טה החדשה לא דאגו כ"כ לשכך, מה שדוקא הם כן עשו בגולפים, משנתונים ישנים יותר. אז כן ניתן להשתיק את הרעשים. אתה (CX) מדבר מחוסר הכרות עם הרכבים (לי היתה גולף ועכשיו ג'טה, שתיהן 1.6).

 

אין לך מושג קלוש על רמת ההכירות שלי עם הגטה, אז עשה טובה אל תבש את עצמך ואל תתן לי ציונים על רמת ההכירות שלי עם הגטה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מענין למה, עוד לפני שנכנסתי לתכנה של הודעתך, רק משימך הפורומי וזכרוני העמום, ידעתי בבטחון שהסיכוי שהודעתך תחמיא לג'טה זהה לסיכוי שהאירני הקטן ( אחמדיניג'אד ), יתגייר לו לפתע.

 

לא יודע ולא מעניין אותי האמת.

מציע לך להתייחס לכתוב ולא למה שאתה חושב עלי, הכל בגדר מציאות בשטח.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אתה ציינת שהמנוע מיושן. זו הנקודה המקורית שלך ומסתבר שהמנוע המיושן הזה מאיץ את המכונית ביותר משנייה מאפס למאה לעומת המתחרות. שנייה זה הרבה וכן מלמד שהמנוע (בשילוב הגיר) נותן ביצועים עדיפים על המתחרות (גם על פני זו עם 120 כ"ס...).

ואתה מאלה שמאמינים לנתוני 0-100 של vw.. במדידותבהקפות של המסלול ב"אוטו" הנתונים האמיתיים היו פחות טובים בצורה משמעותית!.חוץ מזה המנוע בגטה זה אותו המנוע {בשינויי אלקטרוניקה}שהיה בגולף דור-3!!,אז לא מדובר פה במנוע מה5-10 שנים האחרונות אלא מנוע ענתיקה,מבחינת איכות הנסיעה,התנהגות כביש,נוחות,תא הנוסעים, זה פשוט בדיחה להשוות את הגטה המיושנת ל308 שנתנה גם לגולף דור-6 החדישה יותר בראש!.

פורסם
אני לא מגן על המותג שלי, אני מציין עובדות אשר היו חשובות לי כאשר באתי לבחור את הרכב המתאים לי ולמשפחתי.

חיפשתח רכב נוח ומרווח למשפחה, לצערי הגטה כבר בכניסה לרכב לא הייתה כזו , המושב האחורי צפוף , וגם המגרעות בכיסאות הקדמים לא מקילות על חוסר המרווח מאחור.

גם נוחות הנסיעה הלוקה בחסר לא עשתה לי את זה באופן אישי.

 

כל אחד יעשה את הבחירה שלו, לטעמי מדובר על רכב מיושן , לוקה במרווח פנימי ובנוחות נסיעה.

 

ג'טה יותר צפופה ממגאן. מאידך מגאן בכלל לא עומדת על הפרק. אז מה קשר בכלל. הטיעוניןם שלך לוקים בחסר מבחינה לוגית. אדוני CX אתה שוב הולך ונכנס לקקה. חבל. לפעמים עדיף לשתוק, במקום להביא טיעון לא קשור.

פורסם
ג'טה יותר צפופה ממגאן. מאידך מגאן בכלל לא עומדת על הפרק. אז מה קשר בכלל. הטיעוניןם שלך לוקים בחסר מבחינה לוגית. אדוני CX אתה שוב הולך ונכנס לקקה. חבל. לפעמים עדיף לשתוק, במקום להביא טיעון לא קשור.

 

יסלח לי כבודו, איפה כתוב בתגובה שלי מאגאן ?

 

אני מציע לך לשתוק להגיב לאמור ולא להתעסק בקקה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

shobi,קיבלת פה מספיק אינפורמציה כמדומני, סע בשני המכוניות ותחליט.

כרכב משפחתי קלאסי אולי הייתי לוקח את הג'טה (אני חסיד של פוקוס, אבל היא לא על הפרק מבחינתך:?) מפני שתא המטען יותר גדול.

שני הרכבים טובים מאד בטוחני (מהנסיון שציינתי קודם), אני אדם עם "עצמות כבדות":-D ולי הישיבה בפיז'ו יותר נוחה ללא ספק.

גם המושב ממש מצויין, וגם נוחות הנסיעה טובה מאד ביחס לג'טה. הרכב "שיקי" בהרבה ולי אישית עושה חיוך כל נסיעה.

 

שניהן לא f16, תהיה בטוח. לי הפזו הרגישה יותר חיה במכלול הנסיעה מהפולקסווגן. לא יודע לספור שניות ולא חי כאמור מ0-100

אם אתה לוקח בליס אז גם רמת אמינות כזאת או אחרת פחות מטרידה אותך (או שזה קניה פרטית?).

 

אם יש משפחה שלמה שתתנייד ברכב, ואם יש לדוגמא עגלת תינוק אחת או יותר כנראה שהג'טה תעשה את העבודה טוב הרבה יותר.

 

קיצר, נסיעת מבחן תפתור טונות של שאלות:lol:

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם

יסלח לי כבודו, איפה כתוב בתגובה שלי מאגאן ?

 

 

אני מציין עובדות אשר היו חשובות לי כאשר באתי לבחור את הרכב המתאים לי ולמשפחתי.

 

 

Citroen Xsara Picasso 2.0L - 04

Renault MEGANE 1.6L - 08

 

 

 

בחתימתך, אדוני החכמולוג.

פורסם

שאלה נוספת היא גם איזו בשורה מביאה ה308 חוץ מרמות חדשות של כיעור בעיצוב הפרונט.

בניגוד לעיצוב האוונגרדי ושובר המוסכמות של כל אחד מדורות הגולף והג'טה?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

הפוסט היה מתובל מעט בהגזמה תיאטרלית ומטרתו הייתה לומר שהן הגולף והן הג'טה רחוקות מלהיות דוגמניות מסלול או אפילו דוגמניות ידיים

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם
אין לך מושג קלוש על רמת ההכירות שלי עם הגטה, אז עשה טובה אל תבש את עצמך ואל תתן לי ציונים על רמת ההכירות שלי עם הגטה.

 

...ספר לי איך היכרתם בבקשה...

alfa 156 2.5.


×
×
  • תוכן חדש...