Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ג'טה בקבוצה 2 עם גיר DSG במחיר 112K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6109 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"אחת הסיבות שקניתי את הלנסר 1500 היתה הגיר. נהגתי גם בלנסר הרציפה והרגשתי פחות טוב.

לאיזה רכב התכוונת בנוגע למיזוג?"__________________

גיר 4 הילוכים זה דבר מיושן

הגיר הרציף עם המנוע 1.8 143 כ"ס (שדרך אגב לאמא שלי יש את דגם הלימיטד ) הוא יותר חדשני

מה שכן אני ממש לא אוהב אותו בצורה שכילו אותו

 

 

בנוגע למיזוג אני מדבר על הג'טה

אני לא חושב שיכולתי לדבר על רכב אחר שנמצא בשרשור

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובחזרה להודעה בתחילת השרשור...

מישהו יודע מתי יתחילו לספק את הג'טה עם הגיר הרובוטי הכפול לחברות הליסינג?

פורסם

הרדיו דיסק קנווד מסופק רק ברכבי הליסינג. הלקוח הפרטי נדרש להוסיף כסף כדי לקבל אותו.

כדאי כבר ללכת על אחד מקורי.

האספקה ככל הידוע לי מהסוכנות היא בדצמבר לכל המוקדם.

פורסם
ברור הג'טה אינה יצירת מופת מושלמת כמו הפיג'ו 308 - מכונית שלא ברור איך העולם יתקיים עד היום בלעדיה.

אתה לא שם לב שהערצתך העיוורת לתוצרי PSA מעבירה אותך על דעתך?

 

אני לא חושב שמדובר בהערצה אלא בציון עובדות ותו לא.

המנוע מיושן ורועש, גם עם גיר 6 הילוכים המנוע מוציא את נשמתו על מנת לספק תנועה בקצב סביר.

מרווח פנימי קדמי טוב, מאחור בעייתי ליותר מ 2 מבוגרים ואו 3 מתקני ריסון.

נוחות נסיעה בינונית מאוד, נסיעה בכבישי הצפון מבהירה היטב את מצב הסלילה הבעיתי..

 

שורה תחתונה, רכב למחפשי פוזה בלבד , אין לו שום יתרון בכל הקשור לשינוע משפחה , נהפוך הוא.

לטעמי ה 3 החדשה עדיפה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

עכשיו בוא נראה איך המנוע הישן הזה מתמודד מול החדשניים :

 

0-100

מזדה 3 חדשה - 13.1 שניות

פיגו 308 - 13 שניות

ג'טה 1.6 - 11.8 שניות (שים לב אני מדבר על תיבת 7DSG)

 

כ"ס:

מזדה - 105 כ"ס

פיג'ו - 120 כ"ס

ג'טה -102 כ"ס

 

מומנט:

מזדה - 14.7/4000

פיג'ו- 16.3/4250

ג'טה - 15.1/3800

 

גיר:

מזדה- 4 היל'

פיגו' - 4 היל'

ג'טה - 7 היל' DSG

 

את השיעורי בית תעשו לבד ...

 

פוזה לא פוזה - לאותו מתלבט\מתעניין - כל אחד כאן גיבור לשמור על המותג שהוא אוהב\נוסע\עובד בו .. (קל לראות את אותם משוחדים חוזרים על עצמם - כנ"ל אני!)

 

המלצה חמה - כנס לסוכנויות השונות , כנס לרכב , תחוש את החומרים ואת מה שיותר עושה לך , תעשה לעצמך את השיעורי בית שלך , שים לב לכל הפרטים החשובים לך ועונים על הצרכים האישיים שלך ותתחדש.

8)

 

 

נ.ב: לגבי זמני אספקה של רכבים למיניהם - לעולם אל תסמוך על הפורום בנושא... גש ותבדוק בעצמך (לפעמים ישנם ביטולי הזמנות ויש סיכוי טוב להקדמות..) , איש מכירות טוב יהפוך עולמות כדי להשיג ללקוח שלו רכב למלאי או קרוב ככל שאפשר..

 

בהצלחה.

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

החיים הם לא 0-100 , אולי בזה הגטה מנצחת , אבל בסעיפי הנוחות, ומרווח הפנים היא נכשלת אלא אם כן את הילד השלישי אתה מאחסן בבאגז.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אני ממש לא משוחד לכיוון שום חברה, אבל כשאני רואה את הפיז'ו החדשות, הן נראות כמו גרסה שמנה של רכב שצריך להיות הרבה יותר רזה.

לעומת ה206, ה207 וה308 נראות כמו היפופוטם.

משהו מפריע לי מאוד בעיצוב שלהן.

 

המאזדה היא רכב שלא נראה רע, אבל יש יותר מדי מהן, ויש בה יותר מדי פגמים שעליהם כבר פירטתי בהמון שרשורים אחרים.

 

הג'טה נראית מכובדת ורצינית, ומתאימה לרוב האנשים שלא מחפשים ביצועים בשמיים.

אני שוקל ברצינות ללכת לכיוון הג'טה.

(אם הייתה גרסת סטיישן, אפילו יותר טוב).

פורסם
החיים הם לא 0-100 , אולי בזה הגטה מנצחת , אבל בסעיפי הנוחות, ומרווח הפנים היא נכשלת אלא אם כן את הילד השלישי אתה מאחסן בבאגז.

 

אני מזמין אותך לעבור שוב על השורות האחרונות שלי :

 

"פוזה לא פוזה - לאותו מתלבט\מתעניין - כל אחד כאן גיבור לשמור על המותג שהוא אוהב\נוסע\עובד בו .. (קל לראות את אותם משוחדים חוזרים על עצמם - כנ"ל אני!)

 

המלצה חמה - כנס לסוכנויות השונות , כנס לרכב , תחוש את החומרים ואת מה שיותר עושה לך , תעשה לעצמך את השיעורי בית שלך , שים לב לכל הפרטים החשובים לך ועונים על הצרכים האישיים שלך ותתחדש.

:cool:

"

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
אני ממש לא משוחד לכיוון שום חברה, אבל כשאני רואה את הפיז'ו החדשות, הן נראות כמו גרסה שמנה של רכב שצריך להיות הרבה יותר רזה.

לעומת ה206, ה207 וה308 נראות כמו היפופוטם.

משהו מפריע לי מאוד בעיצוב שלהן.

 

המאזדה היא רכב שלא נראה רע, אבל יש יותר מדי מהן, ויש בה יותר מדי פגמים שעליהם כבר פירטתי בהמון שרשורים אחרים.

 

הג'טה נראית מכובדת ורצינית, ומתאימה לרוב האנשים שלא מחפשים ביצועים בשמיים.

אני שוקל ברצינות ללכת לכיוון הג'טה.

(אם הייתה גרסת סטיישן, אפילו יותר טוב).

 

היי יוסי, על הכל אני יכול להסכים, אבל לגבי העיצוב, נראה לי שאתה בין הבודדים שחושבים שה308 לא יפה.

היא מסובבת ראשים רצינית, בייחוד בגרסאות הפרטיות. אתה יודע מה, גם אם מישהו חושב שהוא מוגזם, להתעלם אי אפשר.

אני בטוח שהג'טה לא רעה בכלל, הרי בסופו של דבר מה יכול להיות רע ברכב משפחתי מודרני של פולקסווגן? יחד עם זאת,

לדעתי העיצוב שלה סטנדרטי אם לאמר זאת בעדינות. לטעמי רכב "שקוף" מבחינה עיצובית.

לטעמי , ממכלול הנהיגה (ועזבו אותי רגע נתונים מדעיים על סל"ד, מומנט, סנטימטרים וכו'). אני אהבתי את ה308 הרבה יותר מהג'טה. הדבר העיערי הבעייתי הוא הגיר המזופת שלה שמעצבן מאד לפעמים (ואני נהג רגיל לחלוטין בלי דרישות מיוחדות).

במה אני מתגלגל ?

פורד פוקוס 2012

פורד פיאסטה 2012

פורד מונדאו 2011

פורסם
אני מזמין אותך לעבור שוב על השורות האחרונות שלי :

 

"פוזה לא פוזה - לאותו מתלבט\מתעניין - כל אחד כאן גיבור לשמור על המותג שהוא אוהב\נוסע\עובד בו .. (קל לראות את אותם משוחדים חוזרים על עצמם - כנ"ל אני!)

 

המלצה חמה - כנס לסוכנויות השונות , כנס לרכב , תחוש את החומרים ואת מה שיותר עושה לך , תעשה לעצמך את השיעורי בית שלך , שים לב לכל הפרטים החשובים לך ועונים על הצרכים האישיים שלך ותתחדש.

:cool:

"

 

אני לא מגן על המותג שלי, אני מציין עובדות אשר היו חשובות לי כאשר באתי לבחור את הרכב המתאים לי ולמשפחתי.

חיפשתח רכב נוח ומרווח למשפחה, לצערי הגטה כבר בכניסה לרכב לא הייתה כזו , המושב האחורי צפוף , וגם המגרעות בכיסאות הקדמים לא מקילות על חוסר המרווח מאחור.

גם נוחות הנסיעה הלוקה בחסר לא עשתה לי את זה באופן אישי.

 

כל אחד יעשה את הבחירה שלו, לטעמי מדובר על רכב מיושן , לוקה במרווח פנימי ובנוחות נסיעה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אני לא חושב שמדובר בהערצה אלא בציון עובדות ותו לא.

המנוע מיושן ורועש, גם עם גיר 6 הילוכים המנוע מוציא את נשמתו על מנת לספק תנועה בקצב סביר.

מרווח פנימי קדמי טוב, מאחור בעייתי ליותר מ 2 מבוגרים ואו 3 מתקני ריסון.

נוחות נסיעה בינונית מאוד, נסיעה בכבישי הצפון מבהירה היטב את מצב הסלילה הבעיתי..

 

שורה תחתונה, רכב למחפשי פוזה בלבד , אין לו שום יתרון בכל הקשור לשינוע משפחה , נהפוך הוא.

לטעמי ה 3 החדשה עדיפה .

 

אתה צודק בכך שהמנוע אכן קצת רועש.

גיר 6 הילוכים - לא מוציא את נשמתו, ועושה מה שמבקשים ממנו (להבדיל מכל מיני AL4 למיניהם שעושים כרצונם).

נוחות נסיעה - רכב קצת נוקשה. מה לעשות - לא צרפתי, אבל גם לא מתפרק או מפרק את הגב.

נוחות נסיעה במושב קדמי - טובה מאוד. במושב אחורי - סביר.

בקשר לשינוע משפחה - תא מטען ענקי - יש כבר יתרון אחד...

alfa 156 2.5.

פורסם
החיים הם לא 0-100 , אולי בזה הגטה מנצחת , אבל בסעיפי הנוחות, ומרווח הפנים היא נכשלת אלא אם כן את הילד השלישי אתה מאחסן בבאגז.

 

אתה ציינת שהמנוע מיושן. זו הנקודה המקורית שלך ומסתבר שהמנוע המיושן הזה מאיץ את המכונית ביותר משנייה מאפס למאה לעומת המתחרות. שנייה זה הרבה וכן מלמד שהמנוע (בשילוב הגיר) נותן ביצועים עדיפים על המתחרות (גם על פני זו עם 120 כ"ס...).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
אתה ציינת שהמנוע מיושן. זו הנקודה המקורית שלך ומסתבר שהמנוע המיושן הזה מאיץ את המכונית ביותר משנייה מאפס למאה לעומת המתחרות. שנייה זה הרבה וכן מלמד שהמנוע (בשילוב הגיר) נותן ביצועים עדיפים על המתחרות (גם על פני זו עם 120 כ"ס...).

 

המנוע אכן מיושן מאוד, ואת הרעש שלו לא ניתן להסוות למרות שימוש בבידוד מסיבי מצד היצרן.

 

המנוע והתאוצות לא יסיעו לך להעמיס מבוגר שלישי ברכב ואו ילד בכיסא בטיחות במושב האחורי, וגם לא יעזור בנוחות נסיעה ושיכוך מהמורות בינוני ומטה .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 


×
×
  • תוכן חדש...