Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש 406coupe


dinnnn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יכול לתת אינפורמציה לגבי ביצועים , גיר, מנועים וכ'ו?

 

מישהו יכול לענות?

 

באמת אוטו דיי נדיר מבחינת יופיו! :shock:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אבל דווקה ה407 היא נראת מצויין.

ה607 רכב מאוד יפה שבצבע הנכון אי אפשר להתעלם ממנו.

407 נראית מצוין? עם סרח העודף חסר הפרופורציות שיושב לה על החרטום?

נראה לי שהמעצב שאחראי לזה שתה באותו בוקר ברנדי מקולקל.

 

לגבי ה-607: מכוערת היא לא - על זה אני מוכן להסכים איתך. מאידך, לתת תואר כזה לדגם המיוצר ע"י יצרן שבעבר דגמיו היו נופת צופים עיצובית זה פשוט עלבון.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מישהו יכול לענות?

 

באמת אוטו דיי נדיר מבחינת יופיו! :shock:

אין ביצועים!, או יותר נכון להגיד: בדיוק כמו בדגמי 4 הדלתות הסטנדרטיים. עד כמה שזכור לי מהנדסי פיז'ו הנמיכו את המרכב בשישה סנטימטרים והוסיפו מוטות מייצבים ששיפרו את התנהגות הרכב בסיבובים אך גם העלו את משקלו.

הרכב עצמו די עלוב מבחינת איכות החומרים שממנו הוא בנוי. חלון הגג נוטה להפרק, מנגנוני חלונות החשמל מפסיקים לעבוד והפלסטיקה חורקת ומקרקשת כמו ברכבים מזרח אירופיים. (תודה לאחי איל על המידע)

ארז רונן

פורסם

erez59,

 

אני לא יודע מי זה אח שלך או על מה הוא מסתמך, אבל הוא טועה - ובגדול.

אולי הוא חשב שאמרת לו 306...כי הם ידועות באיכות פנים שבאמת מזוויעה.

 

בהזדמנות תגיע למפגש של psi ותתרשם בעצמך מהאיכות חומרים של הרכב.

 

בנוגע למי ששאל על אינפורמציה נוספת...

 

הגיעו לארץ בשני אופציות מנוע - 2 ליטר אטמוספיירי \ 3 ליטר אטמוספיירי.

2 ליטר מוציא אם אני זוכר נכון באיזור ה 135 כ"ס. \ 3 ליטר 194 כ"ס.

כמעט כולם הגיעו עם גיר אוטומט - חוץ מאחד או שניים. (גיר 5 הילוכים).

 

הפנים של הרכב מאוד מפנק(בעיקר בדגמי ה 3 ליטר) וכולל בין היתר:

- סלון עור מלא, מושבים חשמליים(קדימה-אחורה-למעלה-למטה), חימום מושבים, הגה עור, תאורת סוככי שמש, תא מטען מאוד גדול ועוד....

 

 

עופר

פורסם

אני לא יודע מי זה אח שלך או על מה הוא מסתמך, אבל הוא טועה - ובגדול.

אולי הוא חשב שאמרת לו 306...כי הם ידועות באיכות פנים שבאמת מזוויעה.

 

בהזדמנות תגיע למפגש של psi ותתרשם בעצמך מהאיכות חומרים של הרכב.

 

בנוגע למי ששאל על אינפורמציה נוספת...

 

הגיעו לארץ בשני אופציות מנוע - 2 ליטר אטמוספיירי \ 3 ליטר אטמוספיירי.

2 ליטר מוציא אם אני זוכר נכון באיזור ה 135 כ"ס. \ 3 ליטר 194 כ"ס.

כמעט כולם הגיעו עם גיר אוטומט - חוץ מאחד או שניים. (גיר 5 הילוכים).

 

הפנים של הרכב מאוד מפנק(בעיקר בדגמי ה 3 ליטר) וכולל בין היתר:

- סלון עור מלא, מושבים חשמליים(קדימה-אחורה-למעלה-למטה), חימום מושבים, הגה עור, תאורת סוככי שמש, תא מטען מאוד גדול ועוד....

 

 

עופר

ה306 ידוע באיכות פנים מזוויע ?!?

מאיפה הבאת את זה ?

מילא ה205 אבל אפילו ה106 לא כזאת כזאת נוראה בתא הנוסעים ובטח שלא ה306.

 

מאז שמכרת את ה306 התחלת לדבר שטויות. אתה חייב לחזור לפנות מידי פעם.

פורסם

לירון,

 

זה ממש לא חדש...

 

הדור השלישי והשני פחות.

אבל הדור הראשון של ה306....תראה לי 306 דור ראשון אחת שהדשבורד שלה לא מקרקש ועושה רעשים של דלת עץ של מכשפה, שהפתחים של המזגן לכיוון השמשה לא סדוקים ועוד ועוד...

 

הכל עניין של איכות חומרים.

ברור שזה גם קשור לשמש הישראלית הרצחנית...אבל זה מה יש.

 

ה 205 זה כבר ברור, וה106, לטעמי בשנתונים עד סוף שנות ה 90 גם כנ"ל.

 

עופר

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני מניח שתשאלו מדוע השרשור הזה הוקפץ.

הובכן מסיבה שייתכן ותעניין כמה אנשים.

 

אחד האנשים הנכבדים שהשתתף במפגש הזה ב-2009 של ה-406 הוא מר אברהם יסקי -

אחד האדריכלים הותיקים והמוערכים ביותר שתכננו את מדינת ישראל.

עומד עם חצי גב למצלמה בפינה הימנית.

 

בצער רב ביום חמישי האחרון הוא הלך לעולמו.

הקשר שלי לכל הסיפור הזה הוא שבאותו זמן שהמפגש נערך הייתי מתמחה במשרדו.

מאחר ולא היה לאף אחד באמת קשר לפרסונה שלו והוא לא ידע שהוא מופיע בפורום.

הייתי זה שבעצם עשה מולו קישור ישיר בעניין.

 

http://www.mako.co.il/living-architecture/Article-1488c463b280541006.htm

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אכן, מעניין, אני חובב אדריכלות ואהבתי כמה מהעבודות שלו (ברוטליזם בעיקר).

הוא גם לא השאיר אחריו מפגעים ארכיטקטוניים, בניגוד לאחד שהסתלק מאיתנו גם כן לא מזמן.

 

יפה לך שיצא לך לעבוד במחיצתו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אני רק חייב לציין שלי אישית לא יצא לעבוד איתו ישירות.

כן עבדתי בשותפות יסקי-מור-סיון ב- 2008-2010.

בפעמים הרבות מאד שראיתי אותו לא ממש הזדמן לי לדבר איתו.

 

בפעם היחידה (למיטב זכרוני) שממש הזדמן לי לשוחח איתו זה היה על המפגש הזה של ה-406.

והאמת שזה היה שווה יותר מאלף שיחות על ארכיטקטורה..

[CENTER] [/CENTER]

פורסם (נערך)

לנו יש קשר אחר עם אותו יסקי.

אמא שלי היתה האחות הצעירה במשפחה שלה, ושנה לפני החתונה שלה סבא שלי נפטר.

כיוון שאמא שלי התחתנה בשנת 1984, סבתא שלי לא רצתה להשאר במושב לבד, אז כיוון שאמא שלי עברה לגור בקריית גת וגם אחות של אמא שלי כבר גרה בקריית גת (התחתנה עם עובד עירייה) אז סבתא שלי התחילה לברר על דירות בעיר.

היא מצאה דירה בתוך קומפלקס בניינים משנות ה-50 שעוצבו ע"י אותו יסקי וכונו "האוניות".

עקב גילה המבוגר של סבתי באותה תקופה (64) חברת עמידר לא ראתה אותה כזכאית לדיור ציבורי, אז סבתא שלי החליטה לקנות את הדירה מעמידר ואושר לה משכנתא ל-24 שנים (אחרי שאמא שלי חתמה לה ערבות).

 

עד שנת 1994 ההורים שלי גרו בשיכון לזוגות צעירים, ובשנות ה-90 בעקבות גם העלייה, השכונה אוכלסה בעולים חדשים, ומצד שני תושבים ותיקים מכרו להם את הדירות.

אחרי שההורים הצליחו כסף לשדרוג הבית, הם החליטו לקנות דירה חדשה.

כיוון שהאכלוס הדירה היה ב-1996, אבל שנתיים לפני קיבלנו הצעה די נדיבה מעולים חדשים, אז סבתא שלי הציעה שנגור אצלה עד המעבר במקום לשכור דירה.

ככה מצאנו את עצמינו במשך שנתיים שני הורים + שלוש אחים + סבתא מצטופפים בדירת שלושה חדרים קטנה שתכנן אותו יסקי, לבנתיים אמא שלי העבירה את תשלומי המים והחשמל עליה. (מסתבר שגם בשנות ה-90 זוגות נשואים היו גרים עם ההורים)

בשנת 1995 סבתא שלי עברה תאונת דרכים, בנוסף אחד הנכדים שלה נפטר באופן טראגי מה שגרם לה לקשיים בתפקוד, לכן כאשר הדירה החדשה היתה מוכנה אז הוחלט שהסבתא תעבור לגור אצלנו והדירה ביסקי עברה שיפוץ ע"י אבי והושכרה במשך 4 שנים.

 

סבתא שלי גרה אצלנו עד לפטירתה בגיל 88, באורח פלא בחודש של הפטירה, ירד התשלום האחרון של המשכנתא שלה על הדירה ביסקי.

לאור העובדה שאמא שלי טיפלה בה עד למותה, בנוסף היא גם היתה ערבה למשכנתא, האחים של אמא שלי החליטו שהם מוותרים על החלק שלהם בבית והבית עבר לאמא שלי ולנו (יצא שקיבלתי 20% מהבית).

העירייה רצתה להרוס במשך שנים את המבנים, תוך כדי הצעת פיצוי עלוב (הציעו לנו 300,000 שקלים בלבד).

אמא שלי עם עוד כמה בעלי דירות יצאו למאבק שבמהלכו פינו את כל הבניין והוא נהרס בשנת 2011.

 

מה עלה בגורלינו, אפשר לקרוא כאן

http://www.calcalist.co.il/real_estate/articles/0,7340,L-3627492,00.html

*רק הערה קטנה: בית משפט כבר קבע שכל מי שניגש לבנות על הקרקע בניין, יהיה חייב לתת לנו דירת 4 חדרים בחינם.

*עוד הערה: הבניין בתמונה זה לא יסקי, אלא גוש בניינים שנמצא בסמוך.

 

אז הודות ליסקי היקר, תהיה לי בקרוב בעלות (אמנם חלקית, אבל גם זה משהו טוב) על דירה חדשה.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
אכן, מעניין, אני חובב אדריכלות ואהבתי כמה מהעבודות שלו (ברוטליזם בעיקר).

הוא גם לא השאיר אחריו מפגעים ארכיטקטוניים, בניגוד לאחד שהסתלק מאיתנו גם כן לא מזמן.

 

יפה לך שיצא לך לעבוד במחיצתו.

גנבת לי את האותיות מהמקלדת.

אני חובב די קטן של אדריכלות אבל חובב ברוטליזם כשהוא עשוי נכון.

אצלו זה היה עשוי נכון, להבדיל מהאחר שאני לא מעז להעלות את שמו בכלל.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

רק אני קלטתי את צחי נוי במפגש?

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

איציק, ההקשר שלך מאד מעניין. לפחות במקרה שלי.

אני גדלתי בקרית-גת, אני מכיר את העיר בכלל ואת האוניות כפרט כאת כף ידי.

רצה הגורל ואני עדין זוכה לביקור חודשי בעיר הזאת.

 

המקרה של האוניות (אני לא מכיר שם אחר למקום הזה) הוא באמת מקרה מצער.

לדעתי בעיקר באשמת רשות העיר. בדגש לעוול שנעשה לדיירים בו.

 

לעניות דעתי (המקצועית) יש את יסקי בשנים הגדולות של דור האדריכלים שלו

בעיקר בשנות ה 60-70-80. בתקופה הזאת ניתנה להם יד חופשית בחסות המדינה לעשות

כל ניסיון אריכטקטוני שעלה בערך על דעתם במדינת ישראל.

המושג "שיכון" (מבני שיכון/ השיכון הציבורי/ רכבות/ אוניות וכו'..) הוא אומנם לא המצאה של היהודים

אבל בהחלט הצליחו לסחוט ממנו כל טיפה אפשרית.

 

ויש את יסקי בתוקפה של שנות ה-90 ועד היום בהם הוא עשה את - מגדל עזריאלי, אקירוב, מגדלי U

בית IBM וכו' במסגרת שותפיות כאלו ואחרות.

 

ביקורת ניתן להטיל על כל דבר אריכטקטוני - וזה בסדר.

זאת כן תהיה טעות לא לנסות ללמוד מהאדריכל ומהמבנה שלו.

כל שכן מאדריכל אברהם יסקי.

[CENTER] [/CENTER]

  • אחראי פורום
פורסם

אז זה הרכב שלו (לשעבר) שפורסם פה למכירה לפני כמה חודשים?

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...