Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2321 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
013e9873c9525943d33222ac930bb737.jpg

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

3-מ

 

 

15825995989_59b3359cda_b.jpg

 

 

619-מ

 

 

15392406183_3e0c60b6a5_b.jpg

 

 

1911111

 

 

15824733280_1802d05ec9_b.jpg

 

 

3611111

 

 

15797975447_e88fd84355_b.jpg

 

 

1666662

 

 

15826334307_a10703c0c2_b.jpg

 

 

3000061

 

 

15389826334_cc8c2672a3_b.jpg

 

 

7599957

 

 

15361443444_11dc6e38a7_b.jpg

 

 

8733378

 

 

15824661918_183e548ba8_b.jpg

 

 

9523259

 

 

16018576235_b3eec468a5_b.jpg

 

 

3244400

 

 

16011423872_eaa28ffdfb_b.jpg

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם

Yes..

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

3-מ

היו צריכים לתת לו BMW M3 :-P

מזכיר לי שהיה לי חבר שגר בשכנות למפכ"ל דאז, יהודה וילק. אני זוכר שהיינו מתלהבים מה605 שלו עם הלוחית מ-1, ולפעמים היא הייתה עם לוחית צהובה "רגילה".

 

השבוע ראיתי אינפיניטי 44-111-52

שבוע שעבר ראיתי 54-321-67, לא זוכר על מה

 

**עריכה

לכתוב "ההוא ממכבי" על שמעון מזרחי זה כמו לכתוב "נו, זה מאמריקה" על אובאמה :roll::-P

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
לכתוב "ההוא ממכבי" על שמעון מזרחי זה כמו לכתוב "נו, זה מאמריקה" על אובאמה :roll::-P

 

מצטער אם פגעתי בציפור נפשו של מישהו, אף פעם לא הייתי חזק בספורט ובשמות של עסקני ספורט...

פורסם
היו צריכים לתת לו BMW M3 :-P

מזכיר לי שהיה לי חבר שגר בשכנות למפכ"ל דאז, יהודה וילק. אני זוכר שהיינו מתלהבים מה605 שלו עם הלוחית מ-1, ולפעמים היא הייתה עם לוחית צהובה "רגילה".

 

 

היום יש לו סופרב, מת לדעת מה המספר הרגיל שלה.

 

8575589090_5171bd4fde_k.jpg

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם (נערך)

1622231

 

16042451632_da466e6772_b.jpg

 

3517153

 

15856648238_82c9323130_b.jpg

עריכה אחרונה על ידי rOOmUSh

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם (נערך)

ואני לתומי חשבתי שמצאת פלינדרום מורכב משתי לוחיות של שני רכבים שחונים אחד ליד השני

פלינדרום בלוחית רישוי זה מה זה פאסה

:-P

עריכה אחרונה על ידי שביט

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
ואני לתומי חשבתי שמצאת פלינדרום מורכב משתי לוחיות של שני רכבים שחונים אחד ליד השני

פלינדרום בלוחית רישוי זה מה זה פאסה

:-P

 

מחפש כזה מקרה בטירוף. מקווה שלא אפספס.

 

 

avnerak - בדיוק מעל הפלינדרום שלך התמונה האחרונה שלי היא של סקודה עם פלינדרום :)

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
×
×
  • תוכן חדש...