Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת סאב לרכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

מכרתי את הסאב שלי היום

עכשיו אני מחפש סאב אחר לקנות

היה לי פיניקס גולד ZR 12

מכרתי אותו כי הוא לא התאים לגודל הפגוש שלי

יש לי בניה מאד מסויימת בפגוש שגם ככה לוקחת לי את כל המקום

אני מחפש פיתרון שכולל כמה דברים

1) הסאב הקודם הפריע לי לשים רמקול אחורי (הוא ממש כיסה לי את כל המקום של המגש)

2) הוא היה גדול מידי והסתיר לי קרוב ל1/4 מהבניה אם לא קצת יותר

 

אני מחפש משהו שאפשר להשקיע אותו בתוך הרכב ועדיין יתן את אותה העוצמה שהייתה לי

 

חשבתי על כמה פתרונות:

1) שני סאבים קטנים נגיד 8" או משהו כזה (השאלה איזה חברה נחשבת טובה)

2) רמקולים אחוריים עם עוצמת באס קטלנית

 

עוד שאלה קטנה היא כזאת:

כרגע אני מאד מרוצה מאיכות הסאונד שלי

האם כאשר אני ירכיב רמקולים אחוריים הבמה לא תברח לי אחורה

ותהרוס לי את הסאונד?

 

תודה על תשובותיכם,

 

אורי

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

אפשר לראות את התוצאה שקיבלתי בתמונה בדף הזה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=167187&page=2

 

תראו איך הסאב הסתיר את הכל יש שם תמונה באמצע

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

סאב בפגוש זה צריך ליהיות משהו לא רגיל:-D

אוליי זוג סאבים FREE AIR על המגש או זוג "10 או"12 בבנייה מפיבר כל סאב בפינה בצד יכול ליהיות נחמד או אפילו סאב אחד אם זה ממספיק לך

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

ניסיתי הכל עם ה12" שלי

אבל גם בבניית פיבר הוא לא יכנס בצד הרכב מבלי להפריע למגש של הרמקולים האחוריים

בקשר ל 10" אני בספק אבל אפשרי לנסות

חשבתי על 8" אחד מכל צד בבניה

השאלה היא אם הם נותנים את אותה איכות

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

עזוב רמקולים מאחור. בשביל מה אתה צריך?

 

פשוט תרכוש סאב שמתאים לו נפח תיבה קטן יחסית, ותתכנן אותו בצורה כזו שלא תסתיר לך את הבניה.

נ.ב. בניה ועבודה יפה מאחור.

פורסם

יש לי בנייה דומה לשלך

וכמו אצלך הסאב מסתיר הכול אבל אז מה שמישהו רוצה ליראות תזיז תסאב

אתה לא נוסע עם בגז' פתוח כול היום שיראו אנשים את הבנייה שלך

בקשר לגובה גם יש לי תבעיה הזאת רק אצלי יש קומפוננט 6 וחצי זה יותר קטן מהחורים שלך ושמתי את הסאב באמצע שלא יפגע ברמקול

תנסה כול מיני אפשרויות תיראה מה מתאים לך אני חשבתי ומדדתי הרבה פעמים ליפני שבניתי את הכול

עשיתי תבנייה הזאת בישביל שאני יוכל לקפל את הכיסאות ולהכניס דברים אני מישתמש הרבה עם הבגז'

עם אתה רוצה סאב אחר או סאב קטן יותר ביגלל שלא רואים את הבניה אז זה ממש שטויות למה לרדת ברמה בישביל שיראו יופי

עם אתה לא מרוצה מהסאב תחליף אותו למשהו טוב חזק באיזה גודל שאתה רוצה תהנה מהמוזיקה

אני רוצה להשים סאב 15 וביכלל לא יראו כלום אבל ישמעו יפה זה בטוח וזה מה שחשוב

עם אתה רוצה תמונה ליראות איך הכול ניראה אצלי תגיד לי אני יעלה

וזאת רק הדעה שלי

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

אני אשמח לראות תמונה של הבניה שלך

דבר שני אני חושב שיהיה יותר טוב אם כן יהיו לי רמוקלים אחוריים

זה מן סוג של שריטה כזאת

אני מרגיש שזה לא מושלם בלי אחוריים

כמובן שאני לא רוצה לרדת ברמה של הסאב

הסאב שהיה לי היה בול

לא פחות ולא יותר ממה שהייתי צריך

ועכשיו אני מחפש משהו שיתן את אותה העוצמה

חשבתי וכבר רשמתי את זה למעלה שאם אני שם 2 של 8 אינטש

זה יעשה את העבודה

וככה גם יהיה לי מקום לרמקולים אחוריים

שים לב הסאב מכסה את כל החור של המגש

שילוב מנצח בין מורל HYBRID לPHOENIX GOLD אצלי ברכב PEUGEOT 206 XT

להתקנה שלי:

פורסם

עם אתה מעוניין בקומפוננט מאחורה תשים 5 ורבע 6 6 וחצי

תחורים תעשה הכי בצד ששאפשר ואז תנסה להשים תסאב באמצע תיראה עם ניכנס

אמרתי לך תחשוב על כול מיני פתרונות ודברים בטח יתנו לך גם פה הצעות מענינות

בקשר לתמונה כול הפלטה יושבת בבית מחר אני מחזיר אותה לאוטו ואני יצלם לך תמונה של הכול עם הסאב

ממש כיף הפלטה הזאת מנתק חוטים שולף הכול החוצה:lol:

בינתיים תיראה רק את הפלטה

http://img359.imageshack.us/my.php?image=p1010008zm3.jpg

על תיתיחס לחוטים שזה מורכב זה לא ככה זרוק

MKVI GTI 2011

למכירה דאבל דין alpine w505

פורסם

פתרון טוב בשבילך הם 2 סאבים הנ"ל טובים חזקים וזולים ויש להם מגנט שטוח ואתה יכול לסדר להם בניה בצדדים של הבגז' כך זה לא יסתיר את הבניה בריצפה ולא יפריע לך להכניס דברים לבגז'.

 

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=GTO804JB&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=408&aff=Zap&lang=HE

 

בניה בסיגנון הזה אבל בקטן:

http://www.landroveradventures.co.uk/photogallery/Modifications%20pictures/subwoofer.jpg

×
×
  • תוכן חדש...