Jump to content

lhan

  • הודעות

    259
  • כאן מאז:

הנקודות של lhan

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

1

מוניטין

  1. חוץ מהסאב שאר הפריטים חייבים להימכר עד סופ"ש הקרוב. כל הצעה תישקל ברצינות לא להתבייש לשלוח הצעה. ליאור-0522233919
  2. הקפצה. גמיש במחירים ופתוח להצעות של החלפות לא בהכרח של אודיו
  3. למכירה כל ציוד האדיו שהצטבר אצלי במחסן: 1)רדיו דיסק - pioneer p4900dvd מחיר 1200 2)מגבר 4 ערוצים - cadence fxa4060 מחיר 500 3)מגבר מונובלוק - Lightning Audio S4.500.1 מחיר 700 4)סאב 12 אינטש שטוח(מעולה לטנדרים ולכאלה שאין להם יותר מדי מקום בבגאז) pioneer tsw3041d מחיר 700 5)קבל cadence 1.5 farad מחיר 200 אפשר בהודעה פרטית או 0522233919 ליאור אזור המרכז
  4. חברים תודה על ההצעות אבל אני יפרט קצת מה אני מחפש: מגבר 5/6 ערוצים, לא משנה ההספקים מגבר גדול פיזית עד 3500 ש״ח
  5. מחפש מגבר 5 ערוצים גדול. בסגנון Rockford power 1000 Soundstream tarntula(הגדול של פעם עם הלוגו בגודל של הגריל לסאב) בבקשה לא להציע לי מגברים קטנים ועוצמתיים מסיבה שזה לתצוגה כלשהיא 0522233919-ליאור או בהודעה פרטית
  6. lhan

    למכירה rockford t10001bd

    נוספו למכירה 2 מגברים: 1)jbl px 300.4 2)jbl bpx 1100.1 כל מגבר ב-1500 ש"ח
  7. lhan

    מחפש idmax

    מחפש idmax עם או בלי תיבה בעל 2 סלילים של 2 אום. תודה ליאור-0508522233
  8. למכירה מונובלוק של רוקפורד מסדרת הפאוור t10001bd 1500 rms ב-1 אום 1500 ש"ח ליאור-0508522233 אזור המרכז
  9. מקפיץ. מישהו יודע אולי איפה יש מחירון?
  10. ומישהן יודע אולי איפה אני מוצא מחירון של הימאהה?
  11. אודיו קינג תודה רבה עזרת לי מאוד, יום שישי ראיתי קוואסאקי 2002 וימאהה 2003 היתה לי התלבטות קשה אבל אני רואה גם שלפי הפורומים בחו"ל ממליצים יותר בחום על הסופר ג'ט.
  12. שלום לכולם, אני מקווה שאני מפרסם את זה במקום הנכון. לפני כחודגשיים השתחררתי סוף סוף והתחלתי להתעניין באופנועי ים עמידה, זה נשאר בגדר רצון עד שהייתי ביום שבת בים ראיתי את כל האופנועי ים והחלטתי לקום ולקנות אחד. יש לי תקציב של 15k+- , כלומר ימאהה סופר ג'ט 2002 או קווסאקי ג'ט סקי 2002. מבקש את עזרת הפורום לדעת אם יש הבדל משמעותי בין החברות או שזה פשוט לפי טעם אישי. בבקשה לא להציע לי להתחיל עם ישיבה כי זה פשוט לא מושך אותי. תודה רבה ליאור.
  13. kicker cvr 10" לסאב אין אפילו 10 שעות עבודה תיבה מקורית של קיקר מרופדת מבפנים 2 סלילים של 4 אום מחיר-500 אזור המרכז ליאור-0508522233
  14. עוד בימי הcc שלי היה פיתרון קל ופשוט-סאב slim, שפתר לי את בעיית הסאב והמגברים פשוט ישבו לידו.
  15. נראה מצוין, אבל אצלי באאודי אין מקום לדאבל דין. וכן אני יודע כמה עולה הקנווד בזאפ אבל מה לעשות ברדיו מילאנו דרשו קרוב ל10k עליו.
×
×
  • תוכן חדש...