שלום לכולם, אני מקווה שאני מפרסם את זה במקום הנכון.
לפני כחודגשיים השתחררתי סוף סוף והתחלתי להתעניין באופנועי ים עמידה, זה נשאר בגדר רצון עד שהייתי ביום שבת בים ראיתי את כל האופנועי ים והחלטתי לקום ולקנות אחד.
יש לי תקציב של 15k+- , כלומר ימאהה סופר ג'ט 2002 או קווסאקי ג'ט סקי 2002.
מבקש את עזרת הפורום לדעת אם יש הבדל משמעותי בין החברות או שזה פשוט לפי טעם אישי.
בבקשה לא להציע לי להתחיל עם ישיבה כי זה פשוט לא מושך אותי.
תודה רבה
ליאור.