Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
פרפטום מובילה חיי וקיים!

 

פרפטום מובילה אכן חי וקיים, אבל לא אצלנו

 

 

כל פעם שקם דיון כזה יש ישר את אלה שמגיבים ומזכירים את "פרפטום מובילה",אז לשרשור הזה אין לה שום קשר, מדובר כאן בשיפור הנצילות של מערכת קיימת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בזמנו, בשירשורים הקודמים, עשיתי חישובי ספיקה והתוצאות היו שמנועים חשמליים לא יכולים לעמוד בספיקות שבאמת מעלות הספק במנוע של רכב (ולא איזה 0.002 כ"ס דימיוניים)

 

בנוסף, למשל, במנוע ה 1.8T המוגדש של VAG, כשמעלים גדישה, מקובל שכל 0.1BAR (שהם כ 1.5PSI) שווים כמעט 10 כ"ס, שזה העלאת הספק של כ 5% מהמקור, ה 2PSI שאתה נתת, תיאורטית, יתנו 5-7% שזה תוספת מחושבת של.... 2 כ"ס על מנוע הסקסו עליו ביצעת חישובים, בוא נוריד קצת הספק על הפרעת המניפה, על יציאה מהאופטימליות של הכיוון המקורי במפות ההזרקה וההצתה, וקיבלנו אפס שיפור, לדעתי אפילו תהיה ירידה בביצועים.

 

אבל מה, 45$, אתה מוזמן לקנות, לנסות בצורה מקצועית על דיינו "לפני ואחרי" ולשתף אותנו בתוצאות ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

יש מערכות מוכנות כאלה שמוכרים בכל מקום שזה בא מוכן עם פורק לחץ ופילטר פתוח. עולה בEBAY

109 יורו (לינק)

 

ו25 יורו רק לצעצוע עצמו (לינק).

אם לזה התכוונתם כמובן.

אני שוקל להזמין לעצמי אחד כזה ולנסות אותו.

פורסם

איזה סרט עשיתן ממאוורר, בחיי שאתם צריכים דחוף רופא

 

מן הסתם שכל הרכבים שמשופרים שמים טורבו או סופרצארג'ר

מהסיבה הפשוטה שהם מוסיפים כוח

וכל המנועים החשמלים שאתם מדברים עליהם צריכים המון חשמל בשביל לגרום לתוספת כוח משמעותית

וזה דורש המון השקעה שלא משתלמת וגם לא פרקטית!

 

אז למי שמחפש צעצועים למכונית על שלט שיש לו בבית מוזמן לנסות אני בטוח שהוא יהנה

אבל לרכבים ואפילו למי שיש סמארט עם מנוע 700 סמ''ק אני ממליץ בחום לא לקבל רעיונות מהשירשור הזה

וללכת על הדבר האמיתי.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

עוד מעט מישהו יבוא ויגיד שהוא שם מיכל עם לחץ גבוה שמזריק 0.8BAR וככה לא גוזל ביצועים..:bad-word::snipersmi:shock3::shock2::brickwall::screwy::loco: (אם יש עוד סמיילי מתאים תוסיפו)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
כל פעם שקם דיון כזה יש ישר את אלה שמגיבים ומזכירים את "פרפטום מובילה",אז לשרשור הזה אין לה שום קשר, מדובר כאן בשיפור הנצילות של מערכת קיימת.

 

 

לא נכון.

אתה לוקח אנרגיה חשמלית, ממיר אותה לסיבוב מפוח שדוחס אויר שאמור לתת אנרגיה מכאנית

בזבזת אנרגיה חשמלית? חוק שימור האנרגיה אומר שהרווח שתקבל, לא יהיה גדול יותר.

ככה או ככה, אתה טוען להעלאת הספק על חשבון הספק, מה שאומר נצילות מעל 100%.

פרפטום מובילה לא מציינת ככלל "מכונה נצחית" אשר מופעלת לבד, אלא דורשת הפעלה ראשונית, בדיוק כמו המפוח החשמלי שלנו.

אם הוא לוקח מהמנוע 0.3 כ"ס, הוא לא ייתן למנוע 0.5 כ"ס.

בניגוד לטורבו סטנדרטי, שפועל על גזי הפליטה, או כל חמוץ אחר.

פורסם
אם הוא לוקח מהמנוע 0.3 כ"ס, הוא לא ייתן למנוע 0.5 כ"ס.

 

כדאי לזכור שבמקרה של גדישה, לא מדברים על להרוויח יש מאין, אלא מדברים על אמצעי להכנסת עוד אוויר שיאפשר להכניס למנוע עוד דלק ולשרוף אותו. לא מחפשים להרוויח אנרגיה אלא מחפשים להוציא עוד הספק, וזה בהחלט אפשרי. בהחלט אפשרי שטורבו חשמלי שצורך 0.3 כוחות סוס, יאפשר לנו לדחוף עוד דלק ובזכות הדלק הנוסף לקבל יותר מ0.3 כוחות סוס. זה לא סותר שום חוק, כי זה לא מרוויח אנרגיה (שזה כידוע בלתי אפשרי) , אלא מאפשר לנו להשקיע עוד אנרגיה ולקבל בתמורה הספק (שזה אפשרי גם אפשרי).

 

כשאני דיברתי בתגובה הראשונית שלי על נושא ההספק, דיברתי על כך שלא יתכן שעבודת דחיסת האוויר שצורכת מספר כוחות סוס תבוצע על ידי מנוע של 0.05 כוחות סוס, ולכן המוצר המפורסם הוא מוצר של שרלטנים. זה בכלל לא קשור לכמות ההספק שאפשר או לא להרוויח מהמנוע בזכות המוצר.

פורסם

צר לי אבל אתה טועה!

לפי ההגיון שלך (אבל לא לפי המציאות) אין מצב שסופר צארג'ר יתן יותר הספק ממה שהוא גוזל מהמנוע בעומס שלו, אבל עובדה שזה עובד אחרת.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כתבתי ל SRACK

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
כשאני דיברתי בתגובה הראשונית שלי על נושא ההספק' date=' דיברתי על כך שלא יתכן שעבודת דחיסת האוויר שצורכת מספר כוחות סוס תבוצע על ידי מנוע של 0.05 כוחות סוס, ולכן המוצר המפורסם הוא מוצר של שרלטנים. [b']זה בכלל לא קשור לכמות ההספק שאפשר או לא להרוויח מהמנוע בזכות המוצר.[/b]

 

חנן - הסברת את הסוגיה בצורה מעולה - קבל ח"ח.

 

מה שכן, המוצר עצמו הוא בהחלט פרפטום מובילה: מכניסים 40 וואט למוצר שעושה את עבודתו של התקן בעל פעולה דומה שדורש שתי כ"ס (ב- 100% נצילות)... :shock:

פורסם

לדעתי השרלטנים פשוט ערבבו שני נתונים:

1) המאוורר מספק את ה 200CFM שלו כאשר לאוויר אין שום לחץ, רק מהירות

2) כאשר אין למאוורר לאן לדחוף את האויר הוא לא מצליח לייצר זרימה של אוויר בכלל אבל מייצר לחץ של 2-3 PSI שמנסה להזיז את האוויר ולא מצליח.

 

ערבוב מטעה שכזה נהוג בפרסומות של שואבי אבק. הם מסוגלים לייצר לחץ ואקום אדיר כשסותמים את הפיה לגמרי (להרים מספר קילוגרמים ככה), מאוד מרשים בפרסומת, אבל בקושי שואבים נמלה ביום יום.

 

כמו שחנן חישב צריך 2-3 כ"ס כדי לעמוד בשני התנאים האלה בו זמנית, וזה כנראה לא יקרה עם המאוורר הזול.

 

 

לגבי הנעה במתח כפול, בטוח שלא תנצל את כל הכוח העודף למטרת דחיפת ודחיסת אוויר (אגב הספק המנוע של המאוורר כנראה יעלה פי 4 בתאוריה) כי הלהבים יסתובבו במהירות שהן לא תוכננו לה מבחינה אוירדונימית (כוחות גרר ועילוי).

 

 

בכל זאת אני מאמין שלמטרה של שיפור גמישות המנוע בסל"ד נמוך (1000 עד 2000) למכוניות עם נפח קטן, יש מצב שהמאוור יספק 1.5 PSI תוך כדי שהאוויר זורם דרכו, ולכן יתן שיפור של כ 10% במומנט ואולי אפילו 20% בסל"ד ממש נמוך. ה 40W שנלקחים מהאלטרנטור לא צפויים להיות מורגשים כמעט אבל עוד 10% מומנט בהחלט כן.

היה ניסוי מאוד רציני שמטרתו היתה פתרון בעית השהית הטורבו במכוניות ע"י צירוף מנוע חשמלי עם בקרה שיעזור לדחוף את הלהבים של טורבו רגיל. מטרתו היתה לעזור בשניה הראשונה כשמצערת נלחצת והסל"ד נמוך ולוקח לטורבו רגיל זמן להתחיל להגיב.

פורסם

אולי אני יבדוק את העניין הזה, שתי טורבו חשמליים במקביל עם מתח כפול 24V, ונראה מה יהיו התוצאות.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...