Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משיכת הילוכים בידני, בלאי\נזק?


Razg
שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אוהב למשוך הילוכים בידני, להרגיש את המנוע

המד טורים אצלי מ1-8, כאשר מ6 עד 8 זה הקו האדום

 

אני אוהב למשוך לכיוון ה5 בערך, אוהב להרגיש את המנוע

 

יש אם זה נזק ?

 

בזמן האחרון אני נוסע על סל''ד נמוך ורק מידי פעם שצריך להאיץ (בדרך כלל זה קורה רק בהילוך ראשון\שני אני מגיע כמעט ל5 בטורים), בכל מקרה בנוגע למה ששאלתי..תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר יש שרשורים בנושא.

 

נחשב שלפעמים למשוך מנוע זה בריא - כמובן אם המנוע בטמפרטורת עבודה. נסיעה ממושכת על סל"ד גבוה גורמת לבלאי מואץ.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

והוא דיבר על זה שיש כבר כמה וכמה שרשורים בנושא שבהם כתוב כבר די הרבה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב.

אז קודם כל תצא מהראש ש5000 סל"ד= המנוע מתפוצץ.

אין שום בעיה להאיץ עד 5000 סל"ד ולהעביר הילוך, אתה סך הכל מבזבז יותר דלק כי אתה לוחץ יותר, וכמובן שיש מעט יותר בלאי מאשר להעביר ב3500 למשל, אבל בסופו של דבר לא יקרה לרכב כלום גם אם תגיע למנתק (שנמצא בסביבות ה7000 אני מניח).

מה שכן~! זה מאד לא בריא לסוע קבוע על 5000 סל"ד, זה גורם לבלאי מואץ מאד ואף לצריכת שמן.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב.

אז קודם כל תצא מהראש ש5000 סל"ד= המנוע מתפוצץ.

אין שום בעיה להאיץ עד 5000 סל"ד ולהעביר הילוך, אתה סך הכל מבזבז יותר דלק כי אתה לוחץ יותר, וכמובן שיש מעט יותר בלאי מאשר להעביר ב3500 למשל, אבל בסופו של דבר לא יקרה לרכב כלום גם אם תגיע למנתק (שנמצא בסביבות ה7000 אני מניח).

מה שכן~! זה מאד לא בריא לסוע קבוע על 5000 סל"ד, זה גורם לבלאי מואץ מאד ואף לצריכת שמן.

 

תראה ברור שנסיעה לאורך זמן על סל''ד גבוהה גורמת לבלאי, אני מדבר על נסיעה שלא פחות מ5 שניות על סל''ד גבוה ואני מעלה הילוך...

 

תודה על התשובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להגיע לאדום לא מומלץ

 

לעבור את הסלד של המקסימום הספק אין צורך,

אלא אם כן אתה עכשיו בלחיצה מול מישהו ובאותו הילוך ספציפית שאתה הולך להעלות אליו יש נפילת סלד גדולה יחסית אז תעבור קצת את הסלד הזה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במיצובישי סופר לנסר אוטומוט שנת 97 אפשרי למשוך הילוכים ואם כן הכיצד?

קיק דאון למשל או להגביל הילוכים ע"י ידית הילוכים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לא ברור? אתה יודע יש עוד אפשרויות חוץ מקDמה ואחוRה כן?

אבל ת'כלס מה הבעיה? פשוט תן בגז הרכב ימשוך את ההילוכים אם תאיץ חזק.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

.

אין שום בעיה להאיץ עד 5000 סל"ד ולהעביר הילוך, אתה סך הכל מבזבז יותר דלק כי אתה לוחץ יותר, וכמובן שיש מעט יותר בלאי מאשר להעביר ב3500 למשל, אבל בסופו של דבר לא יקרה לרכב כלום גם אם תגיע למנתק (שנמצא בסביבות ה7000 אני מניח).

 

שלייקס, אני לא כל כך מסכים, כי:

- עיקר השחיקה של המנוע מקורו ב- 10 השניות הראשונות שאחרי ההתנעה, כיוון שאז המנוע מסתובב קר וללא שימון. למיטב ידיעתי, הנזק מנסיעה מאומצת של 400 ק"מ שקול לנזקי ההתנעה.

- הנזק מסל"ד נמוך מידי (למשל 3000 בעלייה קשה), גדול בהרבה מבלאי המנוע שבסל"ד גבוה. הסיבות הן: עומס גבוה על מיסבי המנוע, שימון בלחץ נמוך יחסית וקירור לא משובח תוצאה של משאבות שמן ומים שהקרנק מסובב באופן ישיר.

- מכרתי כבר מספר מכוניות שקניתי, הרצתי אותן היטב, טיפלתי לפי הספר ומשכתי את המנוע לעיתים קרובות למעלה.

ת-מ-י-ד המנועים היו במצב מעולה ביחס לקילומטרג' ללא נזילות וללא איבוד שמן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז איפה אתה לא מסכים איתי? :)

אין שום קונטרה בין דבריך לדבריי, אתה התייחסת לסוגיה שונה לחלוטין.

תסכים איתי שמנוע שנוהגים בו בצורה רגועה יחסית, אבל מדי פעם מעורים אותו ישרוד יותר ממנוע שנוהגים בו חזק קבוע.

בקשר לעומס גבוה בסל"ד נמוך, מסכים לחלוטין.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5976 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...