Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6734 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

אני מתכוון לנסוע ברכב כ60 קילומטרים ביום, חמישה ימים בשבוע.

חלק מהנסיעה במישור הררי.

התקציב הוא כ20-25 אלף.

מה שאני מחפש ברכב זה שהוא יהיה כמה שיותר חסכוני, שיסחוב טוב ושלא יהיה איטי, וכמה שפחות תקלות.

עשיתי חיפוש והוא לא ענה לי על השאלה.

הרכבים שחשבתי עליהם הם: 106(דור 2), פונטו ספייס, פולו, ושרייד.

תוכלו בבקשה לומר איזה מהרכבים יתאים לי יותר, ולפרט?

כמו כן אם יש איזה מחלות אופייניות לרכבים אלה, או משהו שיש לשים לב אליו כשאני מחפש/בודק/קונה רכב.

פורסם

קח פונטו ידנית, אוטו מצויין חסכוני וזול יחסית לאחזקה.

גם שרייד ידנית זה אופציה טובה אם אתה מוצא, האוטומטיות מעט "עגלות".

פולו תהיה יקרה יותר לאחזקה ולקנייה.

פורסם

תוסיף לרשימה גם קליאו B ידנית -אוטו מצויין וזריז.

תחפש אקזמפלר שמור מיוחד מתוך הרשימה (פונטו, קליאו, שרייד, )

רצוי גיר רגיל-יותר חיסכוניות, פחות סיכון ליפול על תיקון יקר של גיר (אוטומטי)

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

היות ומדובר במכונית ישנות יחסית היתי אומר שהאמינות תהיה תלויה יותר באופן שבות תוחזק הרכב.

 

אני הייתי מחפש קלאו B משנתון מתקדם יחסית, לא יודע אם יש 1.6 ידני ומעדיף כזו על פני שרייד בכל פרמטר של נוחות (צריך להתחשב בעובדה שיסע 60 ק"מ ביום).

 

פז'ו 306 1.6 ידנית יכולה גם היא להיות אופציה נהדרת, כמו גם פיאט בראבה 1.6 (אני לא מציין את הבראבו כי למצוא אחת שלא עברה אונס קבוצתי כבר ביד השלישית מתוך השש זו בעיה) והסיאט איביזה 1.6.

 

כשמדובר בכבישים הרריים לדעתי מנוע גדול יותר יתאמץ פחות ולכן יצרוך פחות דלק, כמו כן רכב אירופאי יהיה בתקציב זה חדש יותר מאשר היפניות ובד"כ גם נוח יותר.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

מה זה מישור ההרי? איפה יש כזה בארץ? :roll:

 

אני הייתי מוריד מהרשימה את ה106 והבראבו. הספייס היא אופציה טובה בהרבה, וגם לא תבייש אותך בנסיעה בין-עירונית.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

מישור הררי? כרמיאל:-)

 

אפשר פירוט למה לא 106? כי מבחינת מראה היא מוצאת חן בעיני יותר מכל האופציות.

כמו כן אפשר פירוט במה הכוונה לאחזקה יקרה בפולו? היא צורכת יותר דלק מהשאר? ביטוח יקר?

 

אה ואיך שכחתי לציין לפני זה, אני מתכוון לקנות רק ידנית

פורסם

ה106 היא באמת אחלה רכב, אבל צריך לזכור שעדיין מדובר בצרפתייה מזדקת. הרבה מאוד מהן הגיעו לידיים מזלזלות ומזניחות וכך הם גם נראות.

הפולו לא הוכיחה את עצמה אצלי במשפחה בהיבט האמינות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בהנחה ואני מוצא 106 שמורה, כדאי ללכת עליה? יש איזה מחלות או דברים מיוחדים שעלי לבדוק בה?

 

ואפשר פירוט לגבי הפולו והאמינות?

פורסם

איך השרייד? מה צריכת הדלק שלה? אני לא מצליח למצוא מידע עליה בקארפוליו...

עוד מידע ודיעות יתקבלו בברכה

פורסם

יש לי חבר, שגם גר בכרמיאל, סטודנט ולומד בקריית שמונה, אחרי חיפוש ממושך, מצאנו רכב שיהיה אופטימאלי (לפי דעתי) לדרישותיו, שאלא בעצם גם דרישותיך, הוא לקח סיטרואן C3 דיזל, רכב זול, חסכוני מאוד בדלק, נוח, ולא בעייתי.

בהצלחה.

יגאל.

"אתה רוצה חתיכה זהב? - לא, אני הרגע אכלתי" :?

"בשביל מה שמו לשוטר כובע, אם לא בשביל לראות?" :shock:

פורסם

לא הייתי מתנגד לC3... אבל היא ממש לא בתקציב.

חבר'ה ראיתי משהו מוזר ולא הבנתי למה זה ככה, יש לפונטו ספייס כמה דגמים, S,SX,ELX

מתישהו הם שונו לKID,YOUNG ועוד משהו....

בספר מחירון לוי יצחק הדגמים האלה לא מוזכרים בכלל!

הדגם היחיד שעוד איכשהו יכולתי לחשוב עליו שזה הS או הSX זה s60... אבל זה מהדגמים הישנים.

אפשר הסבר למי שיודע?

×
×
  • תוכן חדש...