Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,אני מחפש רכב שהוא:

1)לא זולל דלק(באזור 1:15+-)

2)בתקציב שלי( עד 25000)

3)ידני

4)מאזור מהמרכז

5)שנתון לא נמוך מ-1995

6)עם מזגן

7)בלי בעיות

:cool:נראה טוב מבחינה חיצונית(לא חובה מושלם)

9)אמין

10)הגה כח

 

תודה מראש לכל המשיבים.

פורסם

הונדה קופה 95' או האצ'בק, מגאן קופה 97', מיצובישי קולט 95', קורדובה קופה 98', השאלה מה אתה מעדיף...אני אישית הייתי מביא הונדה, אם לא בא לא רכב ספורט ורוצה שנתון גבוה אתה יכול למצוא קליאו 2001B מליסינג או פונטו ספייס 2001 מליסינג בסכום הזה

פורסם

LOL

PAKO.

הבאת לו רשימה של רכבי ערסים.

איזה מהם עושה 1:15?

איזה מהם הוא יצליח למצוא במצב טוב?

איזה מהם הוא רכב ספורט? (זה אתה כתבת לא פותח השרשור).

 

1:15 זה קצת קשה - אבל פונטו זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו.. אה וגם קליאו 1.2.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
LOL

 

1:15 זה קצת קשה - אבל פונטו זה הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו.. אה וגם קליאו 1.2.

 

אמרו לי שיש בעיה עם פונטו מבחינת התחממות מנוע,ולכן לא נראה לי שכדי לקחת כזה רכב.

 

מה עם סיטרואן ZX איך הרכב הזה?

פורסם

1:15 בסכומים ובמודלים אשר אתה מחפש גובל במדע בדיוני..

אולי, אולי האטוס הידנית תתן לך את צריכת הדלק הזו..

 

ודרך אגב, כול רכב יתחמם אם הוא לא טופל .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
הונדה קופה 95' או האצ'בק, מגאן קופה 97', מיצובישי קולט 95', קורדובה קופה 98', השאלה מה אתה מעדיף...אני אישית הייתי מביא הונדה, אם לא בא לא רכב ספורט ורוצה שנתון גבוה אתה יכול למצוא קליאו 2001B מליסינג או פונטו ספייס 2001 מליסינג בסכום הזה

איפה ברשימה שלך יש רכבי ספורט? אולי מגאן קופה 2.0 יכולה חלקית לענות להגדרה הזאת והיא עולה יותר מ-25K וגם זוללת הרבה יותר דלק מ1:15.

מה זה קורדובה קופה? זה קורדובה SX.

פורסם

ZX 1.4 יכולה להתאים לך,יש לה מנוע די אמין אבל כך בחשבון שלא יהיה כל כך פשוט למצוא איקזמפלר מעל שנת 95 וגם צריך למצוא אחד שהיה מתוחזק כראוי.

אני הייתי ממליץ לך ללכת יותר לכיוון הקליאו 1.2 או הפונטו אם היא בתקציב (כמו שכבר המליצו לך פה).

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
שלום,אני מחפש רכב שהוא:

1)לא זולל דלק(באזור 1:15+-)

2)בתקציב שלי( עד 25000)

3)ידני

4)מאזור מהמרכז

5)שנתון לא נמוך מ-1995

6)עם מזגן

7)בלי בעיות

:cool:נראה טוב מבחינה חיצונית(לא חובה מושלם)

9)אמין

10)הגה כח

 

תודה מראש לכל המשיבים.

פולקסוואגן פולו 98 99 2000

לא זולל דקל כמו שרשמת סביבות 1:15

ידני

מאיזור המרכז לא חסר

שנתון קיבלת

עם אחלה מזגן

בעיות לא חושב זה פולקסוואגן

נראה סבבה לגמרי

אמין קבלת גם + הגה כח

אבל הכל בהתחשבות שאתה רוצה דיזל גם אם לא יש תפולו הקטנה 1.4 ליטר בנזין גם חיסכונית

 

בהצלחה

מתנייד על קינג שחור 06 עם צריכה דלק של האמר H2

פורסם

דייהטסו סיריון , אוטו מעולה והולך מעל המחירון

חסכוני,

יש מלא ,

הרבה גיר רגיל,

מעל שנתון 95

קנייה טובה !!

מבוקש מאוד הרכב הנ"ל

לא החזק או החכם שורד , אלה זה שיודע להתאים את עצמו לסביבתו .

פורסם
דייהטסו סיריון , אוטו מעולה והולך מעל המחירון

חסכוני,

יש מלא ,

הרבה גיר רגיל,

מעל שנתון 95

קנייה טובה !!

מבוקש מאוד הרכב הנ"ל

דייהטסו סיריון ניראת טוב? :? רכב לצעיר?

×
×
  • תוכן חדש...