Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6892 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מכל הרשת, ראיתי שזה הפורום עם הכי הרבה אנשים שמבינים מהשטח עניינים טכנים מכניים שקשורים לרכב.

הייתי שמח, לקבל קצת רקע טכני, ולהבין למה לעזעזל אי אפשר להתקין רכיב מתוחכם כמו אזעקה ושלט, - ולמה הרכבים בכ"ז נגנבים..

 

קראתי ואני מבין שבסוף תמיד אפשר להעמיס את הרכב על משאית וזה לא שכיח ואפשר לשים כל מיני עזרים רגילים או מיוחדים כמו סינדול או הורדת גלגל בלילה או התקנת מנעול רכב או מסמרים כנגד אבל זה לא עוזר במאה אחוז.

 

מה שאני לא מבין טכנית זה כך, ואתם יודעים מעולה ואני כלום אז עזרו לי :

 

אם יש לי אזעקה באוטו והיא מופעלת על ידי שלט רחוק, איך הגנבים פורצים את זה ? הם עוקרים את הצופר של האזעקה או מה ?

אם השלט היה מחובר לעצור את בוכנות המנוע - הם היו צריכים לעקור את הבוכנות ?

או שאפשר גם לנטרל ולהדמות ע"י הגנבים לפעילות השלט- פעם שמעתי שהיו "מקליטים" את השדר שהשלט שולח ומשמיעים

את זה ואז האוטו נפתח.

 

בנוסף, אם יש אימובלייזר או קודן, שהם מחוברים למחשב של האוטו, איך עוקפים אותם ?

האם הם מתחברים עם מיני מחשב אל המחשב של הרכב, על ידי הרמת מכסה המנוע והתחברות אליו וכך עוקפים את הקודן ?

האם הם עוקרים את הקודן ? גוזמים אותו ומתחברים עם מדמה קודן ושולחים "כאילו אות" במקום הקודן.

 

איך מבחינה טכנולוגית הם עושים זאת ?

פורסם

מבחינת אזעקות:

פעם היה נפוץ לקצר את האזעקה באמצעות שבירת פנס איתות (האזעקה מחוברת לשם וזה מקצר, אז היום יש פיוז למנוע את זה), היה נפוץ לנתק את הסירנה של האזעקה באמצעות קאטר פשוט, אז עשו אזעקה עם סוללת גיבוי, שגם לזה יש שיטה לניתוק (קל מאוד).

מבחינת אמובלייזר לסוגיהם: מחובר בדר"כ או למשאבת הדלק או לסטרטר, דרך החוטים שנמצאים תחת תיבת ההגה, ניתוק של 2 חוטים תוך כדקה וחצי או 2 ברבריות והאוטו מונע ומוכן לנסיעה.

הדרך היחידה למנוע גניבה היא שער ברזל חשמלי ענקי סגור שאף אחד לא יודע מה יש מאחורה ולא יחפש גם.

אהה ד"א: גם זו לא דרך, אבא של חבר טוב היה לו טויטה היילקס 2005 חדשה בקושי שנה בכביש, חצר שער חשמלי גבוה 2 המכוניות בחצר, פרצו לבית, לקחו את המפתח של האוטו, פתחו את השער ולקחו את הרכב.

 

בקיצר, לא נראה לי שיש דרך למנוע מגנב לקחת רכב, הכיטוב לעשות מקיף שיקחו את האוטו וילכו קיבינמט יש מספיק ברלינגו בלובינסקי טרייד ;)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לך על השיטה הישנה,

 

רב בריח על תיבת ההילוכים, ברז מכני סודי..

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

אנשים מתקינים את האזעקות אנשים מייצרים אותן אז ברור שידעו לפרק אותן

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
מבחינת אזעקות:

פעם היה נפוץ לקצר את האזעקה באמצעות שבירת פנס איתות (האזעקה מחוברת לשם וזה מקצר, אז היום יש פיוז למנוע את זה), היה נפוץ לנתק את הסירנה של האזעקה באמצעות קאטר פשוט, אז עשו אזעקה עם סוללת גיבוי, שגם לזה יש שיטה לניתוק (קל מאוד).

מבחינת אמובלייזר לסוגיהם: מחובר בדר"כ או למשאבת הדלק או לסטרטר, דרך החוטים שנמצאים תחת תיבת ההגה, ניתוק של 2 חוטים תוך כדקה וחצי או 2 ברבריות והאוטו מונע ומוכן לנסיעה.

הדרך היחידה למנוע גניבה היא שער ברזל חשמלי ענקי סגור שאף אחד לא יודע מה יש מאחורה ולא יחפש גם.

אהה ד"א: גם זו לא דרך, אבא של חבר טוב היה לו טויטה היילקס 2005 חדשה בקושי שנה בכביש, חצר שער חשמלי גבוה 2 המכוניות בחצר, פרצו לבית, לקחו את המפתח של האוטו, פתחו את השער ולקחו את הרכב.

 

בקיצר, לא נראה לי שיש דרך למנוע מגנב לקחת רכב, הכיטוב לעשות מקיף שיקחו את האוטו וילכו קיבינמט יש מספיק ברלינגו בלובינסקי טרייד ;)

יש אמובילייזרים שמחברים למקומות שלא תחלום עליהם ואני בטוח שגם גנב מאוד מנוסה עלול להרים גבה ולעזוב את המקום...סתם דוגמא שאני מכיר, בן אדם התקין מתחת לרכב סמוך לפילטר הדלק ברז חשמלי על קו הדלק, שממסר ניתוק אלחוטי (של הקודן) מנתק אותו ואז קו הדלק למנוע חסום, עכשיו תחשובה לבד מה הסיטואציה שתתקבל, גנב מקצועי מגיע עם מצבר 12 וולט חיצוני ותוך שניה וחצי נותן מתח ישיר למשאבת דלק ועוקף לך את הניתוק, אבל מה ? משאבת הדלק עובדת ועדיין למנוע לא מגיע דלק, אני לא מאמין שיהיה לו את הזמן או היכולת לשכב מתחת לרכב, לעבור על כל הקו דלק ולמצוא איפה הברז החשמלי נמצא - וזאת בהנחה שהוא בכלל חשב על דבר כזה, אגב יש עוד מ-ל-א ניתוקים שונים ומשונים שניתן לבצע ולהשאיר את הגנב בפה פעור, המשחק פה הוא כמה אתה מוכן להשקיע וכמה חשוב לך למנוע גניבה בכל מחיר ! הבעיה היא שאם הרכב הוזמן מקסימום מעלים אותו על גרר וביי,

פורסם

אצל חבר שלי ברכב (טנדר סובארו)

התקנו מפסק חשמלי פשוט שמנתק את משאבת הדלק. דאגנו כמובן לשים אותו במיקום נסתר

ואכן אחרי מס' חודשים גנבו את הרכב אבל...

אחרי כ 2 ק"מ הרכב פשוט נעצר להם והם נטשו אותו (כנראה שלא היתה להם סבלנות להתעסק איתו יותר מידיי)

אמנם היה קצת נזק לפנים הרכב אבל במקרה הזה זה היה הרבה יותר טוב מגניבה כי לא היה ביטוח מקיף.

צחי.נ

פורסם

לגנב מקצועי זה לא היה קורה הוא בכלל לא מחפש את הניתוק הוא ישר מזין את המשאבה עם מתח קבוע ממצבר חיצוני שהוא מביא איתו....

פורסם

אני לא מבין, באמת, אני חושב שעשיתם טעות של טירונים ואני ממש מאוכזב. אתם נותנים טיפים על איך לעקוף אזעקות או לנטרל אימובילייזרים למשתמש חדש, ועוד בפורום שאני ממש סומך עליו. אני ממש מאוכזב!

מבלי לפגוע ברגשותיו של המשתמש החדש. זה לא המקום ללמוד איך לפרוץ רכבים.:evil::evil::evil:

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

אני בטוח שגנבי הרכב צריכים את הטיפים בפורום הזה כדי לגנוב פה רכב.....

גנב שלא מכיר את הדברים שנאמרו פה מוטב שילך לגנוב עגבניות בשוק וסביר שגם את זה הוא לא יצליח.....

 

אל תהיה תמים כדאי לא להפיץ מידע שאין צורך להפיץ, כמו שיטות ניתוק יחודיות מאוד פרי המצאה של מתקינים גאונים ממש (אני מכיר איזה 7 כאלו) אבל סך הכל - כ-ל מה שדובר פה בפורום מוכר לכל גנב סוג ג' ש"מוסמך" לגניבת רכבים מתחת לשנת 94

פורסם

תודה לכל המגיבים...

(אם הייתי גנב רכב אני בספק אם מה שכתבת פה היה עוזר לי - אלא אם הרכב ענתיקה וללא אמצעי מיגון, ובטח הידע הזה לא היה עוזר לי מעשית, כי הדברים הם תיאורטיים, וגם אם היית נורא מפרט לא הייתי יכול להבין איך ומה לשבור ואיפה לחבר אבל ניחא זה אני...)

 

מעבר לזה- לאחי היה רב בריח למוט הילוכים של הרכב לפני כמה שנים וזה לא ממש עזר.

אני לא מבין איך גנבים בכלל פורצים את הרב בריח ברכב, אני לא מבין איך זה ככ פשוט לעקוף את הקודן

הסטנדרטי. לפי מה שאתם אומרים אין למה לשים קודן (מלבד עבור הביטוח) אז למה הביטוח רוצה אותו אם הוא ככ

קל לעקיפה ? מה זהו לוקחים כבלים מחברים ועקפת את הסיפור ?

אז מה אין שום פטנט בשוק שנותן מענה טכני כזה שאי אפשר לעקוף אותו עם כמה כבלים/מצבר/מקדחה לרב בריח (שלא ברור לי

ככ כי רב בריח מוכרים כביכול שזה מנעול משהו משהו אז איך זה נפרץ ככ)

 

ןאגב לא ראיתי לגבי איך היה הטריק בעבר לגבי שלטי האזעקות שהזהירו שאם מקליטים לך את האות

מהשלט זה יכול לשמש את הגנב לפתוח לך את הרכב מה שנשמע לי פרימיטיבי להחריד.

פורסם

בקשר לכל הברזלים האלה ששמים על ההגה ועל המוט הילוכים הכל זה חרטה.. גנבים שיודעים מה הם עושים יש לה מסור מיוחד שחותך את זה כמו חמאה.. אלו מסורים מיוחדים שנוצרים לחתוך ברזלים כאלה עבים וחזקים , היום יוצרים הכל , זה ממש לא בעיה אם יש לך אחד שמתעסק בכלים האלה.

פורסם
בקשר לכל הברזלים האלה ששמים על ההגה ועל המוט הילוכים הכל זה חרטה.. גנבים שיודעים מה הם עושים יש לה מסור מיוחד שחותך את זה כמו חמאה.. אלו מסורים מיוחדים שנוצרים לחתוך ברזלים כאלה עבים וחזקים , היום יוצרים הכל , זה ממש לא בעיה אם יש לך אחד שמתעסק בכלים האלה.

כמו שנאמר, מסורית ברזל "מיוחדת" ב12 שקל מאייס :D

 

תראו, המחשבה הסופית היא שאם גנב החליט שהרכב שלך יהיה במשחטה שלו אז שם הוא יהיה !

אבל צריך לזכור שני דברים, קיימים שני סוגי גנבים, האחד גנב מזדמן והשני גנב מאורגן, זאת אומרת אחד מגיע אל האוטו שלך דווקא בגלל שמדובר באימפרזה GT כחולה (לרוב כי יש לו הזמנה ספציפית במשחטה לאחת כזאת) השני פשוט "מסתובב ברחוב" ומחפש טרף קל,

 

זה שהגיע לרכב שלך ספציפית יפרוץ אליו וינסה לנטרל את ההגנות גם אם תשים מליון הגנות, הוא יפרוץ ! הוא ינסה ! יתכן ויכשל....ככל שתשים יותר הגנות ברכב ככה הוא יתעקב יותר ויש יותר סיכוי שיעבור אדם\כלב\עב"מ שיגרום לו לוותר על הרכב, זה נכון שאם יהיה לו איזה 5\10 דקות הוא כנראה יצליח לעקוף את רוב הדברים הסטנדרטיים אבל במקרה הזה כל המוסיף לא גורע אלא רק מעקב וזה טוב !!

 

לעומת זאת גנב מזמדמן להבדיל אלפי הבדלות צריך רכב ולא אכפת לו דווקא איזה סוג ספציפי, גנב כזה שיראה סיבוחים נראים לעין כמו מנעול הגה+מנעול רב בריח+לד של אזעקה+קודן (שאין לו מושג עד כמה הוא הולך להיות מורכב לפירוק) גנב כזה יעדיף פשוט להמשיך לרכב הבא עד שהוא יגיע לרכב שהוא יקלוט שהוא טרף קל יותר, למה לו להתאמץ ? יש היצע רכב ברחוב !

 

*מרק - לא צריך להיות בצד השני, בעבר יצא לי להיות מעורב עם כמה בעלי רכב שדרשו הגנה עצבנית ביותר לרכב (יותר ממה שהמתקין הממוצע יתקין להם סתם ככה) אז חפרתי את האינטרנט חזק בנושא ויש מידע על הכל כמעט...ככה גם נולדו להן שיטות מאוד נחמדות,....

פורסם
אני לא מבין, באמת, אני חושב שעשיתם טעות של טירונים ואני ממש מאוכזב. אתם נותנים טיפים על איך לעקוף אזעקות או לנטרל אימובילייזרים למשתמש חדש, ועוד בפורום שאני ממש סומך עליו. אני ממש מאוכזב!

מבלי לפגוע ברגשותיו של המשתמש החדש. זה לא המקום ללמוד איך לפרוץ רכבים.:evil::evil::evil:

 

ראשית, צוות ההנהלה מודה לך על הבעת האמון בנו. :-P

שנית, הסר דאגה מליבך, מנסיון עם מערכות מיגון אני יכול לבשר לך כי אין בשרשור זה אפילו לא שביב קטן של מידע שגנב רכב מתלמד יכול היה להעזר בו. :shock:

ואחרון, חבל שאין לך אמון בצוות מנהלי הפורום האמונים על איכות וכשרות המידע הכתוב בו. :x

 

(אולי הייתי צריך לכתוב את הסעיפים בסדר הפוך...?)

×
×
  • תוכן חדש...