צחי ניצני
-
הודעות
70 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי צחי ניצני
-
בעניין מעבר השמן למים, לפני שאתה משפץ ראש מנוע בדוק אם קיים במנוע הזה קולר שמן שיושב במקומו של פילטר השמן. היתה לי בעיה דומה בשרייד 92 והבעיה היתה בקולר השמן. ההחלפה שלו כולל העבודה עלתה 600 ש"ח. בהנחה שהמנוע שלך דומה לזה שקיים בשרייד 92 שלי.
-
המקרה שלי אינו דומה לשלך, אצלך היתה בריחת אויר מהונטיל בעוד אצלי בריחת האויר הינה ממקום אחר. עוד שמים פנימיות לצמיגי רכב? חשבתי שמזמן כבר הוציאו את זה מהחוק?
-
שלום לכולם, היום ניגשתי למקום ממנו נקנו הצמיגים לבדיקה נוספת, מייד כשהכנסנו את הצמיג לאמבטיה ראינו את מקור בריחת האויר. הנקודה ממנה יוצא האויר הינה בקו התפר בין הסוליה והדופן (חור קטן מאוד), לפי דברי איש המקצוע במקום ככל הנראה תוצאה של צמיג פגום. הצמיג יועבר אל היבואן וככל הנראה יוחלף בחדש. תודה לעונים ולעוזרים, אגב על דפנות החישוק לא התגלו כל סימניי חלודה / פגיעה וכו'
-
שלום לכולם, לפני כחצי שנה החלפתי צמיגים ברכב שלי, לאחרונה, שמתי לב שאחד הצמיגים מאבד אויר באופן קבוע מידיי 2-3 ימים בבדיקה ראשונית לא התגלה כל מסמר/בורג בצמיג וגם לאחר פירוק הגלגל לא נמצא. ניגשתי למקום ממנו נקנו הצמיגים על מנת לנסות ולאתר את הבעיה, אך גם כשהוכנס הצמיג לאמבטיה לא ניתן היה לזהות את מקור בריחת האויר. האם למישהו יש עוד רעיונות היכן לחפש את הבעיה? תודה לעונים ושבת שלום,
-
תיקון קרע בריפוד הגג והחלפת שמן גיר, דייהטסו שרייד 92
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של צחי ניצני בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אולי בכל זאת מישהו יכול לתת תשובה? -
שלום לכולם, אשמח לקבל המלצה למקום באיזור חיפה בו ניתן לתקן קרע בריפוד הגג. לא איכפת לי שלא יראה יפה רק שלא ימשיך הקרע. כמו כן ברכב שלי (להערכתי) לא הוחלף שמן גיר משנת 92 (הרכב עם 85,000 ק"מ, גיר אוט') האם והיכן להחליף את שמן הגיר? גם באיזור חיפה תודה לעונים ושבת שלום,
-
נסה את צמיגי רוני בקריות או את הפנצ'ריה שנמצאת בחניון של הגראנג קניון, לא זוכר את שמם לצערי
-
דעות על דיבורית מוטורולה T305 ?
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של Subaru82 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצטרף להמלצה של קודמי קיבלתי אותה במתנה מבנק לאומי, והיא משרתת אותי ואת חברה שלי באופן יוצא מן הכלל. הדבר היחיד שכן מעצבן בה הוא האור הכחול המהבהב מכפתור המענה שלה. השילוב שלו בלילה בדיוק מעל לראש שלך יכול להוציא אדם מדעתו. -
המלצה להתקנה ראשונה - עד 800 ש"ח
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של SYpde בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם תחזיר את המצב לקדמותו לא תהיה כל בעיה עם הליסינג, לפני חודש בערך החזיר חבר לעבודה וחבר בחיים את רכב הליסינג שלו לחברה (עקב החלפה) לאחר שבאוטו היתה בנייה של מערכת. (לקח לנו 5 שעות לפרק אותה רק בשביל שיהיה לך סדר גודל) אין שום מניעה מלקחת את הרמקולים איתך בתום ה 3 שנים, כל עוד לא תחזיר את הרכב עם חורים לא סתומים, איך לעשות את זה, זה כבר שיקול שלך. אפשר לא להשתמש במדף המקורי ולשמור אותו בצד, אפשר לשים במקום הרמקולים הטובים רמקולים עלומי שם במחיר נמוך ועוד ועוד. -
שלום לכולם, השמיעה ברכב הפכה להיות בלתי נסבלת, במיוחד עבור מי שאוהב לשמוע מוזיקה באיכות טובה. אני מעוניין לקבל המלצות לרמקולים מחליפים לרמקולים המקוריים שמגיעים עם הרכב. אין לי מושג מה המידה שנכנסת שם ויש לציין שלצערי הם לא יוגברו כי אין יציאה למגבר חיצוני ברכב. אשמח לקבל המלצות על רמקולים שנשמעים טוב גם ללא הגברה, אשמח לשמוע אם יש מישהו שכבר ביצע החלפה כזו ומה היו התוצאות. תודה לעונים ושבת שלום,
-
הרכב נמצא בחיפה
-
יד 2 98000 ק"מ ABS 4 כריות אויר. צבע כסוף מטופלת באהבה רבה מחר מבוקש 32000 ש"ח. צחי 0523992164
-
הוספתי תמונה על מנת לעזור אולי בפתרון הבעיה. הסיבה היחידה שאני יכול להעלות על דעתי למקרה מסוג זה של תקלה, הינה שהגריז הנמצא בכבל התייבש ואינו מאפשר משיכה טובה של הכבל וכתוצאה מכך, גורם לבלימה שונה בין הגלגלים
-
שלום ותודה לעונים, עד כמה שידוע לי הרכב לא נפגע בחלקו התחתון הכבל הבעייתי אינו קרוע (שאם כן הוא לא היה בולם בכלל את הגלגל) המנגנון שם, למיטב הבנתי פשוט מאוד ואני לא מצליח להבין מה יכולה להיות הסיבה לתקלה מסוג זה... הריי גם אם הכבל תקוע בתוך המוביל שלו ולא חוזר למצבו המקורי זה לא היה אמור להשפיע על מידת המתיחות של הכבל בסוף המהלך של ידית בלם היד (אלא אם לא הבנתי את אופן פעולת המנגנון בצורה נכונה)
-
שלום לכולם, היום הלכתי עם הרכב למבחן הרישויי השנתי בו התגלה כי בלם היד תקול ועובד רק על גלגל אחד. הלכתי עם הרכב למוסך והתקלה איננה כתוצאה מכבל קרוע, אבל למיטב הבנתי המנגנון הזה עובד בצורה זהה לכבלהמעצור באופניים ולכן לא ברור לי כיצד יכול להיות מצב בו רק גלגל אחד פועל בזמן שהשני פועל אבל לא באותה עוצמה. המוסך ניסה לסד זאת אבל ללא הצלחה, נאמר לי שיש צורך להחליף את הכבל של מנגנון בלם היד והוזמן לי אחד (שאמור להגיע ביום א' הקרוב). אם מישהו יוכל להסביר לי כיצד יכולה להיווצר תקלה מסוג זה אשמח מאוד מאחר ואני לא הצלחתי להבין כיצד זה קורה. בנוסף אשמח לדעת האם החלפה של כבל מסוג זה היא פעולה שמצריכה פירוק גדול של הרכב (שטיחים וכו') או שפעולת ההחלפה הינה פעולה פשוטה. תודה לעונים ושבת שלום,
-
נעילת גלגל אח' בבלימות ראשונות בבקרים קרים ולחים
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של דב קרדו בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לא יודע להסביר לך למה זה קורה, אבל באופל קאדט שנת 82 שהיתה לי פעם זה גם היה קורה לי. -
שלום לכולם, הלכתי אתמול לראות את 2 המכוניות בסוכנות. במזדה היה לי נוח יותר לשבת לעומת היונדאי, (בגלל הגה מתכוונן לעומק ובגלל ידית ל יד בצד ימין). לעומת זאת ביונדאי מוצעת מערכת ה ESP שחסרה במזדה.(אביזר בטיחות חשוב לדעתי). הרדיו ביונדאי קורא קבצי MP3 ובמזדה לא, מלבד זאת במזדה קיימת אפשות להוציא את הרדיו המקורי ולשים מתאם אשר יאפשר לי לשים שם כל HU שארצה וכמובן גם מגבר/ים וכו', מה שלא קיים ביונדאי.(הרכב ישמש לנסיעות ארוכות ומערכת טובה זה בהחלט שיקול מבחינתי). אשמח לקבל את חוות דעתכם על השיקולים שלכם בבחירה מסוג זה. הרכב יהיה רכב מהעבודה כך שאין שיקול של דלק ביטוח וכו' תודה לעונים ושבת שלום.
-
כיצד אמורים לתקן את התקלה? הפולו שלי, שנת 2001 מנוע 1.4 ל' סובלת מאותה הבעיה. אמנם עברתי לתדלק בתחנה אחרת והצילצולים לא נשמעים חזק כבעבר אבל עדיין לפעמים ניתן להבחין בהם. עם זאת, אני יכול לומר בוודאות כי בשימוש בדלק 98 המנוע עבד טוב יותר. אשמח לקבל עצות לתיקון התקלה. תודה
-
כבעלים (לא ממש גאה) של פולו שנת 2001, ידנית אני יכול לומר לך שלא ממש התרשמתי לטובה מרמת האמינות שלה. יש לי את הרכב 10 חודשים וכמעט ואין חודש בלי חיוב מוסך בכ.אשראי (ולא אני לא משלם בתשלומים) יש לה ייתרונות אחרים אבל אמינות (לדעתי) לא הצד החזק שלה
-
צילצולים מהמנוע? (פולו שנת 2001 1.4 ל')
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של צחי ניצני בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
שלום לכולם קצת עדכונים: מלאתי מיכל מלא של דלק 98 לפני כ 150 ק"מ ונראה לי שהבעיה נעלמה. או לפחות אני לא מצליח להבחין בה כרגע. מה כדאי לעשות על מנת שאוכל לחזור ולמלא דלק 95 שוב? (המחיר של ה 98 יקר מעט, בלשון המעטה) תודה לעונים -
צילצולים מהמנוע? (פולו שנת 2001 1.4 ל')
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של צחי ניצני בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
האם ניתן למלא דלק 98 כך סתם ללא צורך בכיוון המנוע, מבלי לגרום לנזק כל שהו? -
שלום לכולם, לאחרונה אני שומע (בעיקר בעליות) צילצולים מהמנוע. לפני מס' חודשים פניתי למוסך המטפל שלי בחיפה עם בקשה לתקן את התופעה. נעשה סיבוב ברכב שבמהלכו ניסה הבוחן "לאמץ" את המנוע על מנת לשמוע את הצילצולים אבל זה נעשה רק בשטח מישורי ולא הצלחנו לשמוע את הבעיה. נאמר לי (ומאוד יכול להיות שסיבנו אותי) שברכב זה קיים מיקרופון אשר מזהה צילצולים ומשנה את כיוון ההצתה בהתאם. לי משום מה לא נשמע הגיוני העניין הזה, מה עוד שהצילצולים נשמעים לי בבירור.(רק בעליות) אני לא שולל את האופציה שה"צילצול" נובע מחתיכת פח רופף או משהו דומה.. אבל רוצה להיות בטוח שאני לא גורם נזק לרכב כשאני נוסע בצורה כזו. האם אכן ברכב הנ"ל (מנוע AHW אגב) יש מיקרופון כזה? כיצד מתבצע כיוון הצתה ברכב הזה? תודה לעונים וסופ"ש נעים לכולם.
-
צלצולים וויברציה בפולו 1400,שנת יצור2001
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של צביקה. בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מצטרף לשאלה של jonigti גם ברשותי פולו מהדגם הנ"ל וגם לי נדמה שאני שומע "צילצולים" מהמנוע. העניין נבדק במוסך ולא נמצא כל דבר חריג הסברה שלי בעניין היא שיש איזו פחית שרועדת בתחום הס.ל.ד הרלוונטי וזה מה שגורם לרעש שנשמע כמעט בדיוק כמו צילצול מהמנוע אבל בכל זאת לא ממש אותו רעש. -
רנו מגאן II - איך מפרקים דלת - רמי זגגות כפ"ס
צחי ניצני פרסם הודעה בנושא של בחור עובד בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
למרות שאני לא יכול לעזור לך כי אני לא מכיר את המגאן אני כ"כ מבין אותך, כבר שנים שאני דוגל במשפט "אם אתה רוצה שמשהו יהיה כמו שצריך תעשה זאת בעצמך" גם חבר שלי כך לפני כמה שנים הורדנו דש בורד שלם בשביל למצוא בורג שנפל פנימה דרך פתחי האיורור של שמשה הקדמית. לדעתי פתיחת הדלת לא אמורה להיות בעייתית במיוחד אם יש לך זוג ידיים טובות, אבל אם אתה לא בטוח בזה תן את העבודה לבעל מקצוע אחר. -
ייתכן וזו אותה בעיה כמו שאמר YARO גם לי אגב לפני שבוע היתה תקלה דומה ופתרון דומה (בית הטרמוסטט נשבר ומנע העברת מים למנוע) כנראה שכל הפולואים האלו שובקות חיים יחד
