Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6939 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף שבוע הקרוב החלטתי לעשות טיפול 10K לאוטו.

שמעתי שיש איזה תוסף לשמן המנוע שמנקה את המנוע לפני הוספת השמן החדש.

 

אשמח אם תמליצו לי על תוספים איכותיים שכאלה,

באיזה טווח מחירים מדובר?

האם מומלץ להשתמש בהם ולא יגרם נזק למנוע?

נ.ב. מדובר בקרולה 96 ידנית.

 

בתודה מראש,

תומי

פורסם

חיפוש.

ואם התיאורים המזעזעים לא ירתיעו אותך - רק תכשיר פלאשינג של חברה מוכרת.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קראתי והפנמתי, אך עדיין יש דעות חלוקות בנוגע לגרימת נזק למנוע.

אז שאלת המילון דולר, האם תכשיר פלאשינג גורם נזק למנוע או לא?

אני ממש לא רוצה לשים תכשיר שיכול להזיק למנוע.

ואפשר לקבל המלצה לתכשיר של חברה מוכרת וטובה?

 

בתודה,

תומי

פורסם

או שכן או שלא מה שבטוח זה שאולי וגם זה בספק.

בקיצור - אם קראת את כל השירשורים בנדון והפנמת, אז אתה אמור להבין שעל כל מנוע זה משפיע אחרת, העניין תלוי בגורמים שונים כגון בלאי של המנוע. מכיוון שאף אחד פה לא מכיר את המנוע שלך ולא יודע אם הוא עלול לקרוס, אתה צריך להחליט בעצמך האם כדאי לבצע פלאשינג או לא. אם ישנו מכונאי שאתה מכיר טוב ושמכיר את המנוע שלך טוב אז תתייעץ איתו.

אה, וזאת לא שאלה של מליון דולר, אלא של כמה אלפים.

בריאות לכולם!

פורסם
בסוף שבוע הקרוב החלטתי לעשות טיפול 10K לאוטו.

שמעתי שיש איזה תוסף לשמן המנוע שמנקה את המנוע לפני הוספת השמן החדש.

 

אשמח אם תמליצו לי על תוספים איכותיים שכאלה,

באיזה טווח מחירים מדובר?

האם מומלץ להשתמש בהם ולא יגרם נזק למנוע?

נ.ב. מדובר בקרולה 96 ידנית.

 

בתודה מראש,

תומי

 

מה שאתה מתכוון לעשות הוא לא חלק מטיפול 10K על פי מפרט היצרן ועל כן הוא כנראה מיותר . דרך אגב רוב התקלות במקררים הם בעונת הפסח כאשר הנשים מנקות טוב טוב את המקררים ובין היתר גם שופכות הרבה מים להגברת הנקיון . חשוב ...

פורסם

דעתי האישית היא שהחלפת שמנים בזמן, שימוש בשמנים איכותיים ופילטר שמן מקורי אינם מצריכים ביצוע פלאשינג, על אחת כמה וכמה במנוע אמין כמו של הקורולה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כמו שאמרו קודמי ,אם עשית טיפולים כמו שצריך ושמת שמן+ פילטר איכותיים -אין כל צורך לעשות פלאשינג .

לפעמים אם יש בוצה במנוע , אז היא סותמת חורים ,וכאשר עושים פלאשינג אתה בעצם מנקה את הבוצה ,ואז אתה מגלה את החורים ,והדרך תיהיה קצרה לראש או אוברול.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...