Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעוניין לחזק קצת את הרכב שלי :)


שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאיפה באת? מה הקשר יישור קו?

 

לפני שאתה משקיע בשיפורי רכב ותוספות, קודם תסדר את הקיים ותביא אותו למצב תקין. אח"כ תתחיל עם שיפורים וחיזוקים שעלולים להזיק לך ולרכב אם הוא לא במצב תקין.

COMPRENDE AMIGO?8)

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מצטער שלקח לי קצת זמן להגיב...

תעשו לי טובה תנסו לא לריב פה בנושא אחר כך סתם ינעל פה ואני יצתטרך לפתוח עוד אחד :roll:

 

הרכב שלי שנת 93 ככה שממיר אני יכול להוריד וזה רעיון דווקא לא רע...כל מה שאני רוצה זה עוד כמה תוספות כוח כדי שהאוטו יהיה יותר חזק מקולטים אחרים ומרכבים עם מנוע 1600 אחרים.

 

בנוגע לתקציב יש לי תקציב דל...של דברים פשוטים למשל ממיר אפשר להוריד אני בטוח זה ייכנס לתקציב ולא יקרע לי את הכיס מידת גלגלים יותר גדולה אני מתכנן לעבור ל14 אינץ' בקרוב אז זה גם משהו.

 

נמחקה השאלה על הממיר, לא מתאים שתוריד ממיר על חשבון הבריאות שלי ושל אמא שלך! אם הממיר סתום ןלא תקין, תתקין חדש!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

מה עוזר בזה שאני מוריד את הממיר? וזה יעשה רעש ממש חזק? כי אני לא ממש אוהב את הרעשים האלה סתם וכל האגזוזים הרועשים האלה

 

 

תנסה לרוץ מאה מטר. יופי. עכשיו תנסה לרוץ שוב עם מסיכה של בד על הפה. איך היה יותר קל לנשום? יופי. זה ממיר קטליטי.

 

 

תעשה טובה, תקרא את מה שכותבים לך.

 

זה לא אמור להגדיל את הרעש, ואם כן - לא באופן מהותי (בהנחה שמדובר רק בהורדת ממיר).

 

השיפור גם הוא לא משמעותי, אבל הוא קיים.

 

אופצייה נוספת (לדעתי מומלצת יותר) הוא להחליף לממיר Free flow שמעביר גזי פליטה קצת יותר טוב ויותר מהר החוצה, ואז אתה גם נשאר חוקי, וגם מקבל שיפור מה.

 

ברכב משנתון כמו שלך סביר להניח שהממיר די סתום במילא, אז רק החלפתו באחר חדש יכולה להניב תוצאות.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה טובה, תקרא את מה שכותבים לך.

 

זה לא אמור להגדיל את הרעש, ואם כן - לא באופן מהותי (בהנחה שמדובר רק בהורדת ממיר).

 

השיפור גם הוא לא משמעותי, אבל הוא קיים.

 

אופצייה נוספת (לדעתי מומלצת יותר) הוא להחליף לממיר Free flow שמעביר גזי פליטה קצת יותר טוב ויותר מהר החוצה, ואז אתה גם נשאר חוקי, וגם מקבל שיפור מה.

 

ברכב משנתון כמו שלך סביר להניח שהממיר די סתום במילא, אז רק החלפתו באחר חדש יכולה להניב תוצאות.

 

כן קראתי את מה שכבתבת לי...אבל התכוונתי מה התפקיד של הממיר שאם אני מוריד אותו מה יקרה...במה הממיר עוזר בארכב למה צריך אותו זה הכוונה שלי. ואיפה אפשר להוריד את הממיר הזה אצל כל מוסך או אצל משהו ספציפי שאתם ממליצים עליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה ומקווה שאסגור את העניין.

1. הורדת הממיר לא תוסיף לך כח. זה שטויות במיץ עגבניות.

2. במידה והממיר סתום, הוא אכן יכול לחנוק במקצת את המנוע אבל הפתרון אינו הורדתו אלא החלפתו.

3.חשיבה אגואיסטית בסגנון" שיחנק העולם העיקר שהאוטו שלי יסע קצת יותר מהר (והוא לא)" לא מתקבלת בברכה ע"י אנשים בכלל ועל ידי בפרט ולכן נא להמנע מלהעלות את הנושא שנית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אענה ומקווה שאסגור את העניין.

1. הורדת הממיר לא תוסיף לך כח. זה שטויות במיץ עגבניות.

2. במידה והממיר סתום, הוא אכן יכול לחנוק במקצת את המנוע אבל הפתרון אינו הורדתו אלא החלפתו.

3.חשיבה אגואיסטית בסגנון" שיחנק העולם העיקר שהאוטו שלי יסע קצת יותר מהר (והוא לא)" לא מתקבלת בברכה ע"י אנשים בכלל ועל ידי בפרט ולכן נא להמנע מלהעלות את הנושא שנית.

 

הבנתי אותך. אך אם בכל זאת אנשים מורידים את הממיר אז מה המטרה שלהם? אם אתה אומר שללא ממיר אין הבדל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תפקיד הממיר, הוא להמיר את הגזי פליטה לגזים פחות מסוכנים. פחות או יותר, ערוך חיפוש בגוגל\ויקיפדיה על הממיר הקטליטי

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי,

עניין הממיר קצת רחוק ובאמת נושא רגיש ולדעתי אתה יכול לעשות המון ברכב לפני שבכלל זה יעלה כאופציה.

התחלתה נכון מהצמיגים ואם אתה לא מגדיל אותם אז לפחות תחליף אותם לכאלה שאוחזים כמו שצריך (תריץ חיפוש), דבר שני יישור קיו לרכב ייתן לך הרבה מעבר למה שאתה חושב ובמסגרתו בדוק גם את עניין הממיר שלך. שלישית -אגזוז זימה חופשית בהחלט יכול לתרום לחגיגה מבחינה קוסמטית ווקאלית ואפילו קצת הבדל בלחיצה הראשונית על הדוושה.

יש עוד המון דברים אבל זוהי התחלה...

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד חשבתי שאם שמים סתם אגזוז פתוח זה לא ממש משפיע מבחינת כוח חוץ מרעש ויופי כי לפני האגזוז יש לך צנרת שלמה לא?

 

לפי מה שאני קורא הרבה אפשר לשים צ'יפ אבל זה לא שווה את המחיר כי זה מנוע אטמוספרי (צדקתי או לא?)

 

יישור קו אמת יכול לעזור לי אני מתכנן לסדר לי את השטנגות כדי שההילוכים יהיו קצת יותר מסודרים ואולי גם להחליף לקלאץ' חדש

 

העניין הוא שמאוד מאוד חשוב לי שהקולט שלי תהיה פשוט יותר חזקה מהקולטים של חברים שלי אני רוצה להראות להם שאוטו בצבע אדום :shock: שנת 93 יד 5! יותר חזק משלהם:lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם תטפל בהתנהגות שלה למה הרכב אחרי מהירות של 3 ספרות נהיה מפחיד לנהיגה מוות !

 

תחליף בולמים תקשיח אותה מוטות יצוב וגישור יעזרו קידמי עליון ותחתון אחורי גם ...

 

עם להשתגע אפשר להביא קולט GTI כזואתי מחול עם כול השיפורים שעברה תאונה ולעשות SWAP

 

שוב יש לרכב פונטציאל אבל הכול תולי בידע ובכסף שאתה מוכן להשקיע !

 

 

לא חסרים קולטים בחול שעברו כאלה דברים ונוסעות גיהנום :twisted:

 

כך בחשבון שזה לרוב זה יעלה יותר מערך הרכב

 

תלוי עד כמה אתה אוהב את הקולט ומוכן לכאלה שינויים ולמצוא הרבה קומבינות כדי לאשר הכול!

 

בכול מקרה בהצלחה !8)

תן לה בראש כול עוד שאתה יכול

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמיד חשבתי שאם שמים סתם אגזוז פתוח זה לא ממש משפיע מבחינת כוח חוץ מרעש ויופי כי לפני האגזוז יש לך צנרת שלמה לא?

 

לפי מה שאני קורא הרבה אפשר לשים צ'יפ אבל זה לא שווה את המחיר כי זה מנוע אטמוספרי (צדקתי או לא?)

 

יישור קו אמת יכול לעזור לי אני מתכנן לסדר לי את השטנגות כדי שההילוכים יהיו קצת יותר מסודרים ואולי גם להחליף לקלאץ' חדש

 

העניין הוא שמאוד מאוד חשוב לי שהקולט שלי תהיה פשוט יותר חזקה מהקולטים של חברים שלי אני רוצה להראות להם שאוטו בצבע אדום :shock: שנת 93 יד 5! יותר חזק משלהם:lol:

 

ואני חושב שבשטות הזאת נעלת לעצמך את הת'רד...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר לשים צ'יפ במיצובישי קולט?

 

אפשר.... הכול אפשרי, זה לא יתן כלום לך, אבל למתקין זה יתן כמה מאות שקלים על כלום.

 

תמיד חשבתי שאם שמים סתם אגזוז פתוח זה לא ממש משפיע מבחינת כוח חוץ מרעש ויופי כי לפני האגזוז יש לך צנרת שלמה לא?

 

לפי מה שאני קורא הרבה אפשר לשים צ'יפ אבל זה לא שווה את המחיר כי זה מנוע אטמוספרי (צדקתי או לא?)

 

יישור קו אמת יכול לעזור לי אני מתכנן לסדר לי את השטנגות כדי שההילוכים יהיו קצת יותר מסודרים ואולי גם להחליף לקלאץ' חדש

 

העניין הוא שמאוד מאוד חשוב לי שהקולט שלי תהיה פשוט יותר חזקה מהקולטים של חברים שלי אני רוצה להראות להם שאוטו בצבע אדום :shock: שנת 93 יד 5! יותר חזק משלהם:lol:

 

אני לא רואה סיבה בכלל לחשוב על צ'יפ במנוע שלא גודש אלה סתם אטמוספרי.

לפי דעתי ביזבוז כסף גדול מאוד.

 

במיוחד שלוקחים בחשבון שזה כולה מפות...

 

עומרי:

תגש למוסך תדאג לעשות יישור קו, יש לך 101 דברים לתקן.

תתקן בראש ובראשונה את הדברים הכי מסוכנים ברכב, תשאיר את השאר לסוף כי זה באמת שטויות.

 

אני יודע איפה אתה עומד עכשיו, ואני יודע בלי לראות את הרכב שלך שאתה מסכן את עצמך כול יום וחבל באמת חבל.

ובקצב שאתה מדבר באמת ינעלו לך את האשכול... זה לא מקום לתחרויות...

 

בקשר לג'אנטים:

אני ממליץ לך להחליף לג'אנט מגנזיום באותו גודל 13'.

מה שיש לך עכשיו זה סתם טסטות.

 

המגנזיום יותר קל אז הצריכת דלק שלך תרד.

אם אתה עדיין מחפש ג'אנטים אז דבר איתי אני יחפש לך משהו.

 

ואל תעבור את ה13, אני ממליץ לך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את הקולט אני לא כל כך מכיר

אבל מכיוון שזה אוטו מנוע כמו הסופר אז...

תתחיל לחפש צנרת ישירה /ממיר ספורטיבי

פילטר פתוח INBOX

בשלב הזה הרכב אמור להיות יותר משוחרר

בהמשך קאמשאפט חם + פורטינג + יחס דחיסה

בשלב הבא

מזרקים מוגדלים + ווסת דלק (לבדוק משאבה) וצ'יפ

השלב הבא הוא כמובן טורבו ואז גדישה נמוכה\גבוהה + חיזוקים וניהול מנוע עצמאי (STANDALONE)

במקומך הייתי פשוט פונה לE&A לדוגמא ומתחיל לברר מה ניתן בפירוט לעשות ובמקביל בודק באתרים בארץ ובחול את הנוסחה המנצחת בכול STAGE

אם אתה רציני ואוהב את זה (וכמובן יכול להשקיע) החברים שלך לא יזכו אפילו לראות אותך נעלם :mm_wink:

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6202 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...