Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולכם!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היה של ההורים שלי אבל הם קנו משהו חדש

וקיבלתי ת'בורה

ויש לי עכשיו תקציב של 15 אלף

במה כדאי להשקיע בה?

כלומר שיפורי יופי חיצוני פנימי,מנוע...

יש לי ספוילר מאחורה כבר וגם גלגלי מגנזיום..

 

לא כדאי. היא לא מכונית ספורטיבית או מיוחדת והשקעת כסף בה בסופו של דבר זה סתם בזבוז כסף... תשמרי את הכסף שלך וכשתוכלי לקנות לך מכונית משלך, תשקיעי אותו כמו שצריך.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

די! תפסיקו להסתלבט! רשעים.

 

תגידי, אורטל - ההורים שלך משקרים לך הרבה? לא נורא. העיקר שהשלדה נשארה שפויה.

פורסם

ברוכה הבאה ! ! !

סוף סוף בחורה נורמלית,שיודעת ממה להתלהב, ואיפה לבזבז את זמנה באינטרנט...

לא כמו רוב הבנות,האתרי הכרויות או/ו אסטרולוגיה...

כל הכבוד לך!! אנו גאים בך...

 

 

 

:smilecol:

פורסם
נשבעת לכם שזה V6,

אני אשאל אפילו תמסוך..

ואיי סליחה טעות שלי V5 לא 6

 

 

בורה V5 אה,

 

רוצה שיפורים אה,

 

שימי לדים כחולים בשפריצרים כל חברי הפורום ימליצו לך על זה.

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם
נשבעת לכם שזה V6,

אני אשאל אפילו תמסוך..

ואיי סליחה טעות שלי V5 לא 6

 

חברים, יש לנו מקרה ברור ביותר של חוסר הבנה בסיסי במורכבות הכתיבה בפורומים באינטרנט.

 

אורטל יקירתי, ברגע שכתבת את ההודעה, ואם עדיין לא שלחת אותך, אף אחד לא יכול לראות אותה חוץ ממך. כלומר - את יכולה לשנות כל מה שתרצי בהודעה, ורק אז לשלוח! אצלנו בפורום את יכולה אפילו לתקן את ההודעה גם אחרי ששלחת, וגם זה נחמד.

 

עכשיו, אם כתבת "נשבעת לכם שזה V6, אני אפילו אשאל את המוסך", ואז הלכת ושאלת את המוסך, הבנת שטעית, וחזרת להמשיך לכתוב את הודעתך, יכולת למחוק את מה שכתבת עד עכשיו, ולכתוב בפשטות "טעות שלי, זה V5". במקום זאת התעקשת לדבר לעצמך "נשבעת לכם, זה V6, אה וואלה בעצם זה V5, רגע לא, זה מנוע 2000, ו-V5 זה מנוע 2300, אז זה לא V5, זה בעצם סתם 2.0, או שרגע, אולי זה כן V5 וזה 2300?"

 

לסיכום - אנא פתחי את מכסה המנוע וקראי את הכיתוב על הפלסטיק שמכסה לך את המנוע. אם כתוב V5, זה V5. אם לא - אני מניח שזה לא.

 

דרך אגב - למה החליפו מנוע?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
כן בדקתי זהV5

לא יודעת למה החליפו,אבל החליפו למשהו יותר טוב..

 

 

אה עכשיו הבנו :lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:shock2:

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

אורטל, אל תתרגשי מאף אחד פה.

 

כולם פה רשעים, נו טוב - חוץ ממני :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
תגידו לי שווה לי למכור תאוטו לקנות איזה אוטו ספורטיבי ולהשקיע בו?

זה לא שלא טוב לי אם הבורה שלי...

 

אורטל היקרה. :oops:

 

בואי תספרי לנו מה היית רוצה לקבל מהרכב שלך.

 

או במילים אחרות מה היית רוצה לשפר ברכב.

 

או במילים לגמרי אחרות על איזה רכב ספורט חשבת ?

 

:oops::oops:

MITSUBISHI GALANT SPORT


×
×
  • תוכן חדש...