Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולכם!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברוכה הבאה, ולא, את לא היחידה, אבל כמעט :wink:

 

בכל מקרה, תתכונני לעשרות תגובות של חברי פורום מאותגרים... אני לא אגיד מה... שראו בחורה בפורום וישר קפצו להם הפיוזים. ואל תקחי את זה קשה :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

וואי בחורה !!!!!!!!!!!!!! , תגידי .. בת כמה את ?? אהה 19.. מאיפה????

 

את כוסית ??? יש מצב??? חתונה??? ילדים ??? משהו !?

 

 

סתם...

 

 

(זו השעה של הבוקר.. מי בכלל קם לפני 10 בבוקר... גועל נפש..)

 

ברוכה הבאה, מקווים לראותך במפגשים :)

פורסם
וואי בחורה !!!!!!!!!!!!!! , תגידי .. בת כמה את ?? אהה 19.. מאיפה????

 

את כוסית ??? יש מצב??? חתונה??? ילדים ??? משהו !?

 

 

סתם...

 

 

(זו השעה של הבוקר.. מי בכלל קם לפני 10 בבוקר... גועל נפש..)

 

ברוכה הבאה, מקווים לראותך במפגשים :)

 

אתה מגעיל :D

 

ברוכה הבאה.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
וואי בחורה !!!!!!!!!!!!!! , תגידי .. בת כמה את ?? אהה 19.. מאיפה????

 

את כוסית ??? יש מצב??? חתונה??? ילדים ??? משהו !?

 

 

סתם...

 

 

(זו השעה של הבוקר.. מי בכלל קם לפני 10 בבוקר... גועל נפש..)

 

ברוכה הבאה, מקווים לראותך במפגשים :)

 

איזה נחש, אחריי כל הצחוקים אתה מכניס לה ב "מקווים לראותך במפגשים" תחמן חולבלוע. :wink:

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

חאפרים!

שמעתם בחורה והתעוררתם? זה כל מה שמעניין אתכם? שהיא בחורה?

 

אותי מעניין משהו אחר - אורטל, מה מושך אותך למכוניות, איזה מכוניות את אוהבת, ועל מה את נוהגת?

 

ולא סתם זה מעניין אותי. אין הרבה בחורות פה בפורום, ואין הרבה בחורות בכללי שמתעניינות בתחום. אז מה גורם לבחורה להכנס לעניין?

פורסם
חאפרים!

ולא סתם זה מעניין אותי. אין הרבה בחורות פה בפורום, ואין הרבה בחורות בכללי שמתעניינות בתחום. אז מה גורם לבחורה להכנס לעניין?

 

הגברים המסוקסים שנמצאים פה בפורום :evil::evil:

פורסם

ברוכה הבאה אורטל :D

 

גם אני מקווה שתבואי למפגשים.

 

חאפרים!

אותי מעניין משהו אחר - אורטל, מה מושך אותך למכוניות, איזה מכוניות את אוהבת, ועל מה את נוהגת?

 

ולא סתם זה מעניין אותי. אין הרבה בחורות פה בפורום, ואין הרבה בחורות בכללי שמתעניינות בתחום. אז מה גורם לבחורה להכנס לעניין?

 

גם אני אשמח לשמוע.

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

וולסואגן בורה מנוע 2300 V6

אני התחלתי להתענין מגיל 8 בזה.

יש הרבה מכוניות שאני אוהבת, תלוי לאיזה קטגוריה.

מה מושך אותי??? הרעש של המנוע, והיופי.

פורסם
וולסואגן בורה מנוע 2000 V6

אני התחלתי להתענין מגיל 8 בזה.

יש הרבה מכוניות שאני אוהבת, תלוי לאיזה קטגוריה.

מה מושך אותי??? הרעש של המנוע, והיופי.

 

מנוע 2000 הוא לא V6. הוא בעל 4 צילינדרים, אבל חפיף :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

היה של ההורים שלי אבל הם קנו משהו חדש

וקיבלתי ת'בורה

ויש לי עכשיו תקציב של 15 אלף

במה כדאי להשקיע בה?

כלומר שיפורי יופי חיצוני פנימי,מנוע...

יש לי ספוילר מאחורה כבר וגם גלגלי מגנזיום..


×
×
  • תוכן חדש...