ההפתרון הכי קל והמצליח..
גם לי קרתה "תקלה" כזאתי אז קראתי לפני שקרה לי תמקרה הזה במגזין רכב שטח
שהכי פשוט לקחת את את השטיחונים שבתוך הרכב לשים מאחורי הגלגלים ולסוע ולתת טיפה גז..ניסיתי ועזר
טוב לא משנה...
או שאני יסביר........:
שלנכים יש וולו S80 וכאלו ועוד מכוניות יוקרה
אז השוטר אמר לו זהיתי אותה בכך שיש לך סובארו טנדר שנת 80
אז לפי זה הוא זיהה אותו..
אחד מגיע למרכז קניות לחניה הכל תפוס ומפוצץ
היה שמה רק 3 מקומות פנוים אבל מה הם של נכים...
אז הוא מחליט להכנס ,אוקי חנה בחנית נכים הוא יוצא מהאוטו צולע כזה
ואיך שהוא יוצא בא עליו שוטר.
אז הן אדם שואל אותו איך אתה זהיתה אותי?
השוטר עונה לו: לנכים אין סובארו טנדר שנת 79.
חח הבנתם?
רוני מזדה 6 לא נראית רע מאחור
ההתלהבות שהם ראו אחת נוסעת בכביש פה בארץ!!
תאמין לי שאם תראה איזה אליז נוסעת לידך תתלהב הרבה יותר מאשר לראות אותה באיזה אתר..
צודק...
מזה מפריע לך מה אני עושה פה??? חוץ מזה אני לא היחידה פה....
אם כבר אז אני יענה לך מה אני עושה פה: לומדת דברים חדשים,מדי פעם עוזרת,ואני בכלל אוהבת את "הדבר" הזה מכונית ובכלל מה שקשור למנוע וכאלו..
כמו שאמרתי בשרשור שהיה:
יש לי אופל טיגרה.
שמתי איפה שהמים של הוישרים את האורות האלו הכחולים סגולים
אז תפס אותי דרדס כחול(שוטר)
אמר לי שהוא לא נותן לי דוח בשווי 400 שח אבל שאני יוריד את האורות
ואם הוא יתפוס אותי עוד פעם אז הוא יתן לי תדוח אז הוא לא נתן לי תדוח בנתיים
שאלתי למה להוריד
הוא אמר שזה מסנוור אנשים והאורות בכלל על מכסה המנוע הם למטה כאלו
אז השאלה היא האם להוריד או לא ואם לא אז כדאי לעשות מפסק לזה?
כי אצלי זה שההיתי מדליקה אורות רגילים זה היה נדלק גם...
ממ היא בכלל לא נראת משהו והיא מזכירה לי טיפה את אופל ספידסטר
לי יש תאופל טיגרה הישנה והיא נראה מתוקה יותר מזאתי
אבל לזאת יש גג נפתח שנכנס לתוך הבאגז וכאלו והבפנים נראה נחמד אבל משעמם..
אם כבר טורבו קבלו את זה:
נפח מנוע 25,480 ליטר!
תפוקת כל צילינדר 7780כ"ס, וסה"כ תפוקה 109,920כ"ס ב102 סל"ד..
מומנט:5.6 מליון LB\FEET באותו סל"ד, מישהו יכול לתרגם את זה לקג"מ?
שלום
כמו שאתם מכירים אותי
אני אורטל בת 19 מנתניה...עיר הפשע חח
אני משרתת בצבא במשרד הבטחון.
נוהגת על אופל טיגרה משופרת... (המיאטה נמכרה,אל תשאלו למה)
יש לי תוכי קוקטיל
וזהו מה אפשר להוסיף עוד..?