Jump to content

aortal19

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aortal19

  1. ההפתרון הכי קל והמצליח.. גם לי קרתה "תקלה" כזאתי אז קראתי לפני שקרה לי תמקרה הזה במגזין רכב שטח שהכי פשוט לקחת את את השטיחונים שבתוך הרכב לשים מאחורי הגלגלים ולסוע ולתת טיפה גז..ניסיתי ועזר
  2. כן יש לי תתכונה הזאת אבל אין לי מושג איך להוסיף תכתוביות לסרט. ואני משתמשת בתוכנה שממירה DVD בשם: DIVX אחלה תוכנה...
  3. יש לי תסרט הנל סוף סוף... אז והורדתי תרגום בעיברית אבל אני לא יודעת איך לשים אותו לסרט וכל הבלאגן הזה..עזרו לי
  4. aortal19

    תמונות

    אכן כן זה בפייר וול הבעיה היא חוסמת פרסומות ותמונות... אם אתה רוצה להסתכל או להוריד אתה צריך לשנות הגדרות לLOW או לנתק ואז לחבר אותו..
  5. חמודי אני בתתתתתתתתתתתתתתתתתת תבינו את זה אם אתם עונים לי אז במין נקבה
  6. טוב לא משנה... או שאני יסביר........: שלנכים יש וולו S80 וכאלו ועוד מכוניות יוקרה אז השוטר אמר לו זהיתי אותה בכך שיש לך סובארו טנדר שנת 80 אז לפי זה הוא זיהה אותו..
  7. אחד מגיע למרכז קניות לחניה הכל תפוס ומפוצץ היה שמה רק 3 מקומות פנוים אבל מה הם של נכים... אז הוא מחליט להכנס ,אוקי חנה בחנית נכים הוא יוצא מהאוטו צולע כזה ואיך שהוא יוצא בא עליו שוטר. אז הן אדם שואל אותו איך אתה זהיתה אותי? השוטר עונה לו: לנכים אין סובארו טנדר שנת 79. חח הבנתם?
  8. רוני מזדה 6 לא נראית רע מאחור ההתלהבות שהם ראו אחת נוסעת בכביש פה בארץ!! תאמין לי שאם תראה איזה אליז נוסעת לידך תתלהב הרבה יותר מאשר לראות אותה באיזה אתר.. צודק...
  9. הכוונה שיש לנו כזאת בארץ 1 רק... casper תעלה עוד תמונות או תביא לי תמונות אתר או משהו.. של הRX8 המסוימת
  10. קבלו.... לא אני צילמתי...מישהו מפורום מוטוקאר צילם.
  11. מזה מפריע לך מה אני עושה פה??? חוץ מזה אני לא היחידה פה.... אם כבר אז אני יענה לך מה אני עושה פה: לומדת דברים חדשים,מדי פעם עוזרת,ואני בכלל אוהבת את "הדבר" הזה מכונית ובכלל מה שקשור למנוע וכאלו.. כמו שאמרתי בשרשור שהיה: יש לי אופל טיגרה.
  12. חשבתי שאת יותר איכותית תורידי את זה - זה מכוער! זה בכלל לא מכוער זה יפה לדעתי,אבל אין בררה אני מורידה את זה..
  13. טוב תודה
  14. אהה אוףףף איזה ארץ מחורבנת יש לנו אפילו זה לא חוקי כלום לא חוקי... אבל אי אפשר לעשות עם מפסק ? ככה שרואים שוטר מכבים.. או איזה מפסק של עוצמה?
  15. שמתי איפה שהמים של הוישרים את האורות האלו הכחולים סגולים אז תפס אותי דרדס כחול(שוטר) אמר לי שהוא לא נותן לי דוח בשווי 400 שח אבל שאני יוריד את האורות ואם הוא יתפוס אותי עוד פעם אז הוא יתן לי תדוח אז הוא לא נתן לי תדוח בנתיים שאלתי למה להוריד הוא אמר שזה מסנוור אנשים והאורות בכלל על מכסה המנוע הם למטה כאלו אז השאלה היא האם להוריד או לא ואם לא אז כדאי לעשות מפסק לזה? כי אצלי זה שההיתי מדליקה אורות רגילים זה היה נדלק גם...
  16. אבל אני ראיתי תלמבורגיני..
  17. .................... איזה יופי וגם שמעתי שיש פרארי שחורה לא?
  18. aortal19

    אופל טיגרה חדשה.

    ממ היא בכלל לא נראת משהו והיא מזכירה לי טיפה את אופל ספידסטר לי יש תאופל טיגרה הישנה והיא נראה מתוקה יותר מזאתי אבל לזאת יש גג נפתח שנכנס לתוך הבאגז וכאלו והבפנים נראה נחמד אבל משעמם..
  19. כפרה עליך אבל אני בת לא בן... אז אתה ותחשוב זה הופך ל:את,תחשבי....
  20. שמעתי שהקוטר והגודל משפיע על הבלימה ובקיצר הוא יותר טוב תסבירו לי למה הוא יותר טוב ולמה הוא עוצר טוב..?
  21. aortal19

    טורבו מפחיד!!!

    קבלו את כל הדעות והכללל החישובים ונתונים (לקוח מאתר גיפ טריפ) :http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Forums&group=3&item=364602
  22. aortal19

    טורבו מפחיד!!!

    אם כבר טורבו קבלו את זה: נפח מנוע 25,480 ליטר! תפוקת כל צילינדר 7780כ"ס, וסה"כ תפוקה 109,920כ"ס ב102 סל"ד.. מומנט:5.6 מליון LB\FEET באותו סל"ד, מישהו יכול לתרגם את זה לקג"מ?
  23. aortal19

    משחק חביב

    הצלחתי 498.9
  24. שלום כמו שאתם מכירים אותי אני אורטל בת 19 מנתניה...עיר הפשע חח אני משרתת בצבא במשרד הבטחון. נוהגת על אופל טיגרה משופרת... (המיאטה נמכרה,אל תשאלו למה) יש לי תוכי קוקטיל וזהו מה אפשר להוסיף עוד..?
  25. aortal19

    סקר: האוטו הראשון

    האוטו ה-1 שלי זה פולסוואגן בורה V5 2.3 עכשיו מאזדה מיאטה.
×
×
  • תוכן חדש...