למה להעליב אותי??
אתם לא מאמינים לי? אם לא אל תאמינו
מחר יכול להיות שאני בא לא בטוח אבל 80 אחוז שכן
***הנהלת הפורום לקחה על עצמה להבליט מילה מסויימת, לרווחת קוראי השרשור. לא נגענו.***
יכול אמינה אבל בגיר ידני
אני יודעת שבגיר אוטומט לא כדאי יש נזילות ועוד בעיות
אבל אם אני לא טועה אם קונים אותו אז יורד המחירון שלו מהר לא?
וגם אחר כך קשה למכור אותו
עזרה מהורים זה נראה לי עד 165 אלף
אני כבר מצאתי כמה מעונינים לבורה שלי ב100000 ויש אחד שהוא ממש חולה בורה אז הוא רוצה ב110000 ,אז הורים יתנו 60000 או 55000
....
יש למעלה לפני ההודעה הזאת 2 אתרים שמצאתי מה מתאים
אבל יש הרבה אז כתבתי מה אני רוצה מהיר אחיזה ועוד כמה
מה כדאי אני פשוט מתה להחליף כבר אבל לא יודעת מה..