Jump to content

aortal19

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aortal19

  1. בא= זה בגלל שאני כותבת מהר אז אני לא שמה לב.. וגיר אוטומטי(חבל שאין ידני)
  2. איזה רעים אתם יאללה אני בת ... ויש לי עכשיו מיאטה במקום הבורה
  3. למה להעליב אותי?? אתם לא מאמינים לי? אם לא אל תאמינו מחר יכול להיות שאני בא לא בטוח אבל 80 אחוז שכן ***הנהלת הפורום לקחה על עצמה להבליט מילה מסויימת, לרווחת קוראי השרשור. לא נגענו.***
  4. זוכרים אותי...אז בקיצר יש לי את הבורה נכון? אז כבר אין מכרתי אותה וקניתי מזדה מיאטה..
  5. ממ יכול להיות קרטון או שיש משהו מפריע שמה כמו פלסטיק איזשהו ,תבדוק תסתכל
  6. למה לזלזל בנשים? יש כאלו שנוהגות כמו לא יודעת מה..למשל כמוני.
  7. aortal19

    רכב עד 80 אלף

  8. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    חברה הם בחרו באלמרה פרפקט שנת 2002 תודה מי שענה ועזר
  9. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    האפשרות היחידה היא ניסאן אלמרה לא?
  10. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    המליצו לי גם על טויוטה קורולה 1600 שנת 2001 אוטומט אמרו אוטו טוב אבל היא פחות מרווחת מההונדה או ניסאן נכון?
  11. יכול אמינה אבל בגיר ידני אני יודעת שבגיר אוטומט לא כדאי יש נזילות ועוד בעיות אבל אם אני לא טועה אם קונים אותו אז יורד המחירון שלו מהר לא? וגם אחר כך קשה למכור אותו
  12. סובארו גסטי איך להגיד ח**א שלא אוטו יש הרבה בעיות,וגם למכור אותו יהיה קשה..
  13. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    להונדה הזאת
  14. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    הסיויק אני בדקתי באתר של לוי יצחק שהונדה סיויק מעל שנת 2001 כולל עולות לא 80 אלף עלה יותר
  15. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    זה לא קטע של גזענות פשוט רכבים יפנים הם טובים ואמינים רובם.. אבל הם אוהבים את כל הרכבים אבל רם רוצים יפני אז אתם אומרים סייויק חדשה או אלמרה?
  16. aortal19

    רכב עד 80 אלף

    ומכל הדגמים שנתתה מי הכי טובה?
  17. המליצו לי על מזדה מיאטה ידנית שווה?
  18. אבא של ידיד שלי מחפש רכב יפני שנתון מ2001 עד חדש אוטומט,מנוע 1600,ושתיהיה מרווחת בפנים.משפחתית. מה עוד?
  19. משנת 1995 עד 97 זה ידני ואז 1998 עד 2000 זה ידני ואוטומט
  20. ההיתי נותנת אבל לאנשים מסוימים למשל חברים שאני סומכת או בני משפחה.
  21. אסור לו לתת דו"ח לרכב פרטי, הוא רשאי לתת דו"ח רק לרכב צבאי.
  22. אני בת וזהו אני לא משקרת לכם... ויאשה תיהיה רציני אסקורט?? אני מחפשת משהו חדש.. אז כדאי A3 או יש אפשרות אחרת?
  23. מעדיפה ידני.. אוטומטי אני לא כל כך אוהבת
  24. עזרה מהורים זה נראה לי עד 165 אלף אני כבר מצאתי כמה מעונינים לבורה שלי ב100000 ויש אחד שהוא ממש חולה בורה אז הוא רוצה ב110000 ,אז הורים יתנו 60000 או 55000 ....
  25. יש למעלה לפני ההודעה הזאת 2 אתרים שמצאתי מה מתאים אבל יש הרבה אז כתבתי מה אני רוצה מהיר אחיזה ועוד כמה מה כדאי אני פשוט מתה להחליף כבר אבל לא יודעת מה..
×
×
  • תוכן חדש...