Jump to content

aortal19

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aortal19

  1. aortal19

    שלום לכולכם!!!

    נשבעת לכם שזה V6, אני אשאל אפילו תמסוך.. ואיי סליחה טעות שלי V5 לא 6
  2. aortal19

    שלום לכולכם!!!

    ההורים החליפו מנוע או משהו כזה ועכשיו יש V6...
  3. aortal19

    שלום לכולכם!!!

    היה של ההורים שלי אבל הם קנו משהו חדש וקיבלתי ת'בורה ויש לי עכשיו תקציב של 15 אלף במה כדאי להשקיע בה? כלומר שיפורי יופי חיצוני פנימי,מנוע... יש לי ספוילר מאחורה כבר וגם גלגלי מגנזיום..
  4. aortal19

    שלום לכולכם!!!

    וולסואגן בורה מנוע 2300 V6 אני התחלתי להתענין מגיל 8 בזה. יש הרבה מכוניות שאני אוהבת, תלוי לאיזה קטגוריה. מה מושך אותי??? הרעש של המנוע, והיופי.
  5. aortal19

    שלום לכולכם!!!

    תודה על האזהרה...
  6. מה מצב חברה? אני חדשה פה, ואני בטח הבת היחידה פה נכון?
×
×
  • תוכן חדש...