Jump to content

aortal19

  • הודעות

    47
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי aortal19

  1. תאמת זה נכון יש להם באגי אני לא יודעת איפה אז שמעתי שהם בנו ודניאל לא משקר,לא שאני ראיתי תבאגי אבל ראיתי חלקים ממנו
  2. aortal19

    שלום לכם

    שלום לך הגיל לא קובע.. העיקר שתדע דברים ואם לא אז לא לענות על מה שלא יודעים סהכ פורום מעולה..
  3. תודה.. והשעון של הניטרו boost צריך לעבוד מהר לא יודעת למה יש בעיה בזה.. ואיך הסימלון של המיאטה? חבל שהיא לא נכנסת אלי לסימלון קובץ גדול מידי...
  4. זה הסימלון...
  5. aortal19

    שלום אני חדש כאן

    ברוך הבא ושנה טוב ומתוקה
  6. מתי הוא יצא לחנויות?
  7. הרכב הזה מנתניה אני גרה בנתניה ויודעת של מי הרכב אומרים שראו גם באילת אבל אני יודעת איפה הבן אדם הזה גר.. אז בקיצר הרכב הזה מנתניה...
  8. 100000 אירו זה 5מיליון שקל ומשהו אז נראה לי ההיתי קונה רכבים ומשפרת אותם...
  9. איזה משחק זה?
  10. או סוף סוף תודה רוני.. וRS6 איזה גלריה יש לך? יש לך קישור אם כן תיתן אותו..
  11. הנה המיאטה הזו אני רוצה שיהיה בסימלון אבל אם יש יותר יפות אז שלחו לפה..
  12. איזה גלריה??תוכל להביא לי קישור שלו והאם יש שמה תמונות של בורה או מיאטה?
  13. אוקי..אבל בPAINT אני לא מוצאת תRESIZE...איפה זה נמצא? אני ישלח לפה כמה תמונות שאהבתי.. אז אם אפשר להקטין תמזדה MX3 ..ולהוסיף לי
  14. שתתאימם לסימלון שלי.. עדיף שיהיה מיאטה או בורה יפות.. כי כל התמונות היפות הן גדולות יותר מדי צריך משהו 140X140.. אז אם יש לכם משהו תביאו לי.. תודה
  15. aortal19

    סטיקר מדליק לאתר

    יפה יפה...אהבתי אבל יש מקום לשיפור..
  16. טוב החלטתי מה אני שמה: ציפ,אגזוז לחץ,ושיפורים בתוך הרכב
  17. 1200 שח לאגזוז ומה למדתי שמה: איך להתחמק ממכשול ,היגוי יתר תת היגוי,והחלקות כוונה למגרש החלקות
  18. כן חשבתי על זה יכול להיות שאני שמה: אגזוז עם רעש יפה ציפ בולמים ועוד כמה שיפורי יופי
  19. טוב תודה... והקורס הנעה אחורית כמה עולה? וזה שווה?
  20. אז זהו אתה כבר לא ראיתה אולי אבל אני כבר עשיתי תקורס
  21. אני יפה לא מלכת היופי אבל יפה.. אז רציני במה אפשר?האם כדאי בכלל?
  22. אז יש לי מיאטה (יש כמה שלא מאמינים אז לא לא ענות) ומי שכן אז לענות. מה כדאי לשפר במיאטה?ביופי ומנוע?
  23. איזה סוטה
×
×
  • תוכן חדש...