Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שלום לכולכם!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פיקציה סוף הדרך...

 

 

חברה זה אני פתחתי משתמש חדש ורציתי לבדוק הענות... :lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נראה לכם באמת, :twisted: (NOT)

 

אה וברוכה הבאה לפורום...

 

כנראה השרשור הזה יעבור את כמות הצפיות של השרשור של צוקרמן על 106 ראלי :evil:

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אני מוכרת תבורה אז הבורה מחירון שלה 115000

אז יהיה לי עוד 15 אלף ומקסימום עזרה מהורים אז עוד 10 אלף

אז סהכ יש לי:120000

פורסם

לירן.

אני מהמר שאורטל זה לירן. מאז שיש לו 5 קסדות הוא חש שמיצה את עצמו והחליט להתחבר לצד הנשי שלו.

 

שימו לב, אגב, שאם בחור בן 19 היה עולה ומתחיל לשאול שאלות כאלו הוא לא היה מקבל כאלו תשובות, וכמו כן הוא מן הסתם היה מעלה אותן בפורום טכני או רכב כללי.

ITS AN INSIDE JOB.

 

אז אורטל היקרה - אני ממליץ שתחליפי את ה-106 ראלי לאאודי TT. ונתראה במפגש!

פורסם

אורטל ברוכה הבא לפורום זה !

 

אני מאוד מקווה שתהני משהותך איתנו פה.

בפורום זה קיימים מספר סוגי אנשים ,(פרנקופילים,יפנופילים,קונצרנופילים,אלפאיסטים וטיפה אמריקנופילים)

אז ברוכה הבא לפורום אורטל

שהות נעימה

 

ואם זאת פיקציה, זה היה צפוי :lol:

 

 

חשבתי על טויוטהMR2,

אני רוצה לקבל אחיזה מהירות סופית ופתיחה טובה.פניות חדות שיהיה טובות.

ההיתי רוצה לשפר מראה חיצוני של האוטו פנימי ומשהו במנוע..

 

יש לי פתרון אחד לכל הדרישות שלך

למכור ת'בורה שלך

ולקנות משהו "קצת יותק חזק ויפה"

 

 

 

 

 

 

 

Pontiac Trans AM Formula

 

350 כ"ס

 

מגיעה ל270 קמ"ש (בקירוב)

 

מהירות סופית בשמים 270 קמ"ש +-

פתיחה - 5.8 שניות ל100

 

כזה אוטו נותן לך את האמא של הפוזה

יש לו פוזה בכמות מסחרית 8)

יותר מכל אוטו שתרצי (גם TT,S2000, STI וכל אלה)

לא צריך להוסיף לו שום תוספת לשפר ת'צורה שלו!

 

 

 

PicFetch?pic=2001_pontiac_firebird_trans_am_ram_air-1.jpg

 

PicFetch?pic=2002_pontiac_firebird_trans_am_collector-2.jpg

 

תמיד אפשר ללכת יותר קדימה לכיוון של קורבט :twisted:

(אוף, למה עכשיו נראה לי שהולכים לקטול אותי :roll: )

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אם אני מוכרת תבורה אז הבורה מחירון שלה 115000

אז יהיה לי עוד 15 אלף ומקסימום עזרה מהורים אז עוד 10 אלף

אז סהכ יש לי:120000

 

אין מצב לקבל מחירון על הבורה תצפי להוריד את המחיר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

Pontiac Trans AM Formula

 

350 כ"ס

 

מגיעה ל270 קמ"ש (בקירוב)

 

מהירות סופית בשמים 270 קמ"ש +-

פתיחה - 5.8 שניות ל100

 

כזה אוטו נותן לך את האמא של הפוזה

יש לו פוזה בכמות מסחרית 8)

יותר מכל אוטו שתרצי (גם TT,S2000, STI וכל אלה)

לא צריך להוסיף לו שום תוספת לשפר ת'צורה שלו!

 

היא בקשה רכב עם יציבות והתנהגות. לא לנסיעה בקו ישר.. :D

172

פורסם
אם אני מוכרת תבורה אז הבורה מחירון שלה 115000

אז יהיה לי עוד 15 אלף ומקסימום עזרה מהורים אז עוד 10 אלף

אז סהכ יש לי:120000

אם אני מוכרת את הבורה (פסיק),אז יהיו לי 115,000 ש"ח(נקודה).

בנוסף יש 15,000 ש"ח ובמקרה הגרוע ההורים יוסיפו לי 10 אלף ש"ח

תקראי לי אדיוט אבל:140,000ש"ח=115,000+15,000+10,000

 

מקריאתי את תשובותיך לאורך השיחה,אני מאמין שיש פה עסק עם יגאל שילון.

1)אין לבורה אפשרות לקניית ספויילר אחורי,עד כמה שידוע לי.

2)לגבי סוג הדגם.

הכיתוב V5 מתנוסס גם מקדימה על הגריל,גם מאחור על תא המטען וגם על המנוע.

לא צריך להרחיק עד המוסכניק כדי לגלות שזו לא V6.

אין לך הורים?

3)אם לא מדובר בפיקצייה (וקשה לי להאמין),על הבורה תקבלי 100,000 ש"ח במקרה הטוב ואם אין לך מושג איך קוראים לרכב שאת נוהגת עליו,אני מציעה לשים את הכסף בבנק ולקנות בחלקו לאנטיס אוטומטית שנת 95'.

חבל על הכסף.

דרך אגב...סתם שאלה לבדיקת ידע:

אם הרכב אוטומטי אז יש לו הילוכים?

באיזה חלק של הרכב שמים דיסקים (מלבד דיסקים של אבי ביטר ל-CD) :wink:

פורסם

חבר'ה,אתם שמים לב שכל פעם שבחורה מציגה את עצמה בפורום קורה אותו הדבר :?:

בפעם שעברה גם מישהו צעק פיקציה (והאשימו את לירן :D ) ואז הגיעו תמונות שלה

להוכחה ואז היא ברחה.

 

לאורטל,כדי להפסיק את הניחושים של חברי הפורום צריך: תמונה של הבורה כשעליה

מונח דף שעליו רשום "CARSFORUM".

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
חבר'ה,אתם שמים לב שכל פעם שבחורה מציגה את עצמה בפורום קורה אותו הדבר :?:

בפעם שעברה גם מישהו צעק פיקציה (והאשימו את לירן :D ) ואז הגיעו תמונות שלה

להוכחה ואז היא ברחה.

 

לאורטל,כדי להפסיק את הניחושים של חברי הפורום צריך: תמונה של הבורה כשעליה

מונח דף שעליו רשום "CARSFORUM".

ואני כבר רואה בעיני רוחי את לירן רץ ברחובות עם דף ומחפש בורה לצלם אותה...

פורסם
חבר'ה,אתם שמים לב שכל פעם שבחורה מציגה את עצמה בפורום קורה אותו הדבר :?:

בפעם שעברה גם מישהו צעק פיקציה (והאשימו את לירן :D ) ואז הגיעו תמונות שלה

להוכחה ואז היא ברחה.

 

לאורטל,כדי להפסיק את הניחושים של חברי הפורום צריך: תמונה של הבורה כשעליה

מונח דף שעליו רשום "CARSFORUM".

ואני כבר רואה בעיני רוחי את לירן רץ ברחובות עם דף ומחפש בורה לצלם אותה...

 

בורה עם ספויילר (וידנית) זה דבר נדיר אז שיעבוד קצת בשביל המתיחה :twisted:

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם

בואנ'ה, אתם מטורפים סוף הדרך! :lol: אבל גם אני!! ת'אמת נשמע פיקציה, אבל אם לא חבל על הבחורה :D

אני רוצה להבין משהו אחר.. למה חשובה המהירות הסופית? את מתכוונת לסגור סקאלות? אולי עדיף לך לעשות רישיון למטוס קל? :roll:

Live fast, die young - leave a better looking corpse


×
×
  • תוכן חדש...