Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
א. בכלל לא היתה התלהמות :roll:

ב. איך לקיבוצניק יש A3? ואם אתה לא מהקיבוץ, אולי זה רמז...;-)

א. אההאה... ;)

ב. זוגתי חברת קיבוץ, אני כאן כבר הרבה זמן, כמעט כולם מכירים אותי ובטח שמכירים את האוטו שלי (שוב - A3 היא עוף די מוזר בקיבוץ...)

 

אגב - תודה לכל המנחמים.

 

צילומי מאקרו נהדרים. תלת מימדיים כלכך, שכמעט אפשר להרגיש את משקל האבנים.
תודה :)

כל מה שעניין אותי הוא לסגור את הצמצם כמה שאפשר ע"מ לקבל תמונות חדות ככל האפשר

ממש לא חשבתי על חוק השלישים או על עומק השדה כגורם אומנותי כשהתמונות צולמו

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם היית חונה במושב זה לא היה קורה...

 

אני מציע שעם היכולות שלך תמקם בזריזות מצלמה נסתרת שתשגיח על הנסיכה לפני שיציירו לך פנטאגראם על המכסה מנוע.

פורסם

אם הייתי חונה במושב הייתי חונה במשק של ההורים אחרי השער ברזל החשמלי... ברור שזה לא היה קורה.

 

מצלמה היא לא אופציה רלוונטית כי:

 

1. זו לא רק החניה שלי... הרבה פעמים מישהו אחר חונה שם.

2. אין שם חשמל.

3. אין שם רשת.

4. זה ממש ממש רחוק מהבית שלי (כמאתיים מטר)

 

גיל.

פורסם

קיבוצניקים הם מניאקים (אני יודע, הייתי כזה), ולי היו מוציאים אויר, כותבים עם לורד בלתי מחיק על החלונות, ועוד כל מיני שטויות, צורת המלחמה בהם צריכה להיות באותה רמה, כי להסביר, אי אפשר, המוח שלהם כבוי.

 

אז פשוט הייתי נכנס עם הרכב עד הדלת של הבית. למורת רוחם.

אפשר לקחת מלגזה ולשים את הרכב של הפושע על בלוקים, וגם זה קרה לא מעט בעבר. (לא על ידי)

אפשר לקחת המון אבנים ולשים על הרכב שלו, אפשר לקחת ספריי ולצבוע כל גלגל בצבע אחר (:oops: )אפקט האוטו גלידה.

יש הרבה פתרונות לקיבוצניקים מניאקים, מה שמשותף לכולם, המבוגרים כמובן, לא החבר'ה בגילאים שלי, שהם מניאקים, ושונאי אנשים. בדרך כלל הם גם ממורמרים.

ואני הייתי עד לפני 3 שנים קיבוצניק, לצערי.

פורסם

לא יותר פשוט להשאיר פתק עם בקשה לא לחסום יותר את הכניסה מאשר לשים אבנים על הרכב?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
לא יותר פשוט להשאיר פתק עם בקשה לא לחסום יותר את הכניסה מאשר לשים אבנים על הרכב?
לא.

בשביל פתק את צריך נייר, עט, יכולת ניסוח, והרבה רצון טוב - ואחרי כל זה אתה עדיין צריך אבן - כדי להניח על הפתק שלא יעוף.

אבל אתה בהחלט נותן פה רעיון - אולי הבחור שם לו מלא פתקים, ועלים הניח את האבנים - שלא יעופו, אלא שהרוח היתה חזקה כל כך שהפתק כן עף, אבל האבנים נשארו.

 

 

מעניין

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

פקחים מניחים דוחות על האוטו עם אבן?

יש מגבים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
יש מגבים.
לא בקיבוץ :)

 

 

גיבסון

מה עם מצלמה בתוך הרכב?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...