Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תגיד לי, יש למישהו זכות לרצוח? אני מאמין שתענה בשלילה - אז למה רוצחים?

אני פשוט מסתכל על החצי כוס המלאה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חבל שלא צילמתי את מה שעשתה לי הבת שלי ברגע של גאונות,

לדעתי מי שעשה לך את זה זה ילד בן 6-11 !!!

[URL="http://www.scale-forum.com/"] [/URL]הלחץ של הילדים היה חזק עליי, הלכה הS4 חזרנו שוב לאסתי (: [U][COLOR=#22229c][b][url=http://www.facebook.com/album.php?aid=2009172&id=1346995126&page=2#/profile.php?id=528377437&ref=name]facebook....[/url][/b][/COLOR][/U] [U][URL="http://www.mekusharim.co.il/AlbumViewAll.aspx"][/URL][/U]

פורסם

אז אתה רוצה להגיד לי, שאתה תמיד מפנה את הלחי השנייה?

 

אם יגנבו לך את הרכב, אתה תילך עם חיוך על פנים מרוב שמחה שלא גנבו גם את כל הבית?

פורסם

רגע אתה קיבוצניק?

תברר מי בעל המקצוע.

ואז או שתתבע לו ת'תחת כמו עירוני נחמד.

או שתביא מלגזה תרים תורן למטר בערך ,תיישר בום ותן קצת גז מול הרכב שלו.....

והכל כמובן רק כדי להזיז אות הצידה שלא שיחסום....

אגב אם תלבש הרבה בגדים וכובע רחב שוליים אדום כולם יחשבו שאתה תיאלנדי ....

אגב אפשר גם להזיז אותו עם משקולות של טרקטור ,או כף אחורית של מחפרון.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
אז אתה רוצה להגיד לי, שאתה תמיד מפנה את הלחי השנייה?

 

אם יגנבו לך את הרכב, אתה תילך עם חיוך על פנים מרוב שמחה שלא גנבו גם את כל הבית?

עזוב, אני לא רוצה להכנס לזה. זה לא ICQ פה (נראה לי :-) )

אבל זו הדעה שלי בלבד, ואני מאמין- מכיוון שזה פורם יש לי את הזכות לפרסם את דעתי.

פורסם

מטורף לגמרי

כל הכבוד ששמרת על האיפוק ככה,

דבר נוסף - קום בבוקר או הצב מערב, ותפוס את הבחור.

בלי אלימות בכלל - צלם ותבע את אחותו.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מקרה לא נעים בהחלט frustrated.gif, לא הפעם הראשונה והאחרונה שחןליגנים יפגעו ברכוש (רכבים) שלא שייכים להם.

ninjabattle.gifnew_2gunsfiring_v1.gif

 

אם יש לך מושג מי ביצע זאת ויש לך זמן פנוי ומיותר היייתי ממליצה להגיש תביעה בבית משפט.

לפני מספר שבועות בחור בשם אורן צילם את אחד השכנים מחבל במכוניתו, תוכל להתייעץ איתו במידה והאדם יתפס.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=119546

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
ידעתי שמישהו יתלהם על זה.

 

1. מדובר בשביל הולכי רגל, הכניסה להולכי הרגל לא נחסמה, יתרה מזאת - אני (בניגוד לשאר החונים שם) מקפיד להשאיר מספיק מקום ע"מ לאפשר מעבר של קלנועים הנהוגים בידי זקני הקיבוץ.

2. לעיתים - אותו "שער" בדמות 2 סלעים גדולים נפתח ע"מ לאפשר מעבר של רכבים פנימה (בעיקר להוריד דברים גדולים במידה ויש צורך), מדובר על פעולה של בערך פעם בחודשיים. גם אנחנו פעם ביקשנו שיזיזו את האבנים ע"מ להכניס את הריצוף הביתה.

רכב של אחד השכנים חנה שם וחסם את הכניסה, התקשרנו והם הזיזו אותו. שוב - מדובר על קיבוץ, כולם מכירים את כולם וכולם חונים שם.

 

עקרונית - לרכב אסור להכנס לשם, הקיבוץ חוסם את הכניסה לשביל ע"מ למנוע מרכבים לנסוע בשבילי הולכי הרגל הצרים ולסכן את הילדים שבגן הילדים הסמוך.

 

לגבי "פעולה של ילדים" - זו בוודאות פעולה של אחד מבעלי המקצוע שעובד שם, כמו שאמרתי - הפרעתי לו להכנס ובמקום להגיד לבעל הבית (כולם יודעים של מי הA3...) הוא בחר להשאיר לי אבנים.

 

כמה ימים אחרי זה אופל קורסה מתפרקת שחנתה באותו המקום קיבלה את אותה מנת אבנים בעוד הרכב שליד היה נקי. אין פה עניין של צרות עין.

 

יותר חשוב מלתפוס על חם ולקפוץ מהשיח ולצעוק "תפסתי אותך" יהיה לצלם את הכל במצלמת וידאו מרחוק תוך צילום תקריב של פני המבצע ולאחר הרחקת המצלמה מאיזור האירוע לפנות אליו עם עם דרישה לתשלום הנזק+עוגמת נפש (לא לשכוח לבוא עם לפחות שני עדים) תוך הבהרת הנ"ק שבמידה והוא לא יעתר לדרישתך תאלץ לפנות למשטרה כקורבן של אירוע פלילי (חבלה בזדון).

פורסם

בדיוק מה שכתוב בתגובה 23 , מעליך.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תודה על התגובות.

המעבר כבר נסגר חזרה... עכשיו נשאר רק לברר מי היה בעל המקצוע שהיה באותם יומיים בבית שמשפצים לידנו.

פורסם
ידעתי שמישהו יתלהם על זה.

 

שוב - מדובר על קיבוץ, כולם מכירים את כולם וכולם חונים שם.

א. בכלל לא היתה התלהמות :roll:

ב. איך לקיבוצניק יש A3? ואם אתה לא מהקיבוץ, אולי זה רמז...;-)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אומי אתה רוצה לספר לנו משהו?

:smile:

כי אתה מדבר כמו אדם עם נסיון מוכח בתחום.

אין לי אויבים ואני לא מסוכסך עם אף אחד....

אצלנו זה יותר בקטע של "הוא קרה לי קוף אז הוצאתי לו לשון...."

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...