Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

אני מבקר הרבה באינטרנט וראיתי בzap קומפוננט במחיר של 300 שקל נראה לא רע מבחינה חיצונית

השאלה שלי האם מישהו מכיר את הקומפוננט ? טוב לא טוב ?..דיי מוזר לי המחיר הזה שווה לי להשקיע אליו ?

 

קישור לקומפוננט:

http://zap.co.il/model.asp?model_id=38522

 

תודה לעוזרים

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

פורסם

קומפוננט לא מי יודע מה .. סביר!לא יותר.

אם אתה מחפש משהו טוב ושיהיה לך לשנים הבאות וייתן לך איכות סאונד משובחת הייתי ממליץ לך על מורל-דגם-פולס.

אבל ברצוני לדעת..איזה מגבר יש לך..

כי אם המגבר שלך לא מספיק חזק אתה לא תשמע את המקסימום מפולס או מכל קומפוננט אחר אשר לא יתאים למגבר.

אם אין לך מגבר אז לא כל כך כדאי לקנות קומפוננט בכלל.

שיהיה לך יום טוב ונעים.

פורסם

אחי יש לי מגבר חזק ברכב זה לא העיניין

 

אני יגיד לך ככה..

אני גם חשבתי על הפלוס אבל המחיר יקר לי מידי עכשיו..ואני לא מחפש משהו מאוד חזק וזה אמור לשמש אותי לשנה שנתיים

זה גם לא ברכב הפרטי שלי זה ברכב של אבא..ברכב שלי אני ילך על הפלוס אבל שם פשוט יש את הרמקולים המעפנים מהחברה רמקולים רגילים והשאלה שלי האם זה יתן לי איזה שדרוג מסיום ?

מבחינת עוצמה ואיכות

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

פורסם
אחי יש לי מגבר חזק ברכב זה לא העיניין

 

אני יגיד לך ככה..

אני גם חשבתי על הפלוס אבל המחיר יקר לי מידי עכשיו..ואני לא מחפש משהו מאוד חזק וזה אמור לשמש אותי לשנה שנתיים

זה גם לא ברכב הפרטי שלי זה ברכב של אבא..ברכב שלי אני ילך על הפלוס אבל שם פשוט יש את הרמקולים המעפנים מהחברה רמקולים רגילים והשאלה שלי האם זה יתן לי איזה שדרוג מסיום ?

מבחינת עוצמה ואיכות

זה בטוח יהיה יותר טוב ממה שיש לך כרגע אבל אני ממליץ לך לקנות תפולס זה הבדל עצמום במחיר זעום

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני יודע שהפלוס שווה בהרבה יותר

 

ואני אמרתי שממש לא בא לי להשקיע שם על משהו ממש טוב כמו הפלוס והדגמים המטורפים האחרים

זה אוטו של אבא שלי ולכן אני לא ממש צריך שם דברים כול כך חזקים..אצלי זה כבר סיפור אחר...אני פשוט נוסע עם הרכב הרבה ורציתי לדעת לגבי הקומפוננט הזה ספציפי שני יקנה ולא ישרף לי אחרי שבוע

אני בדרך כלל משתמש רק ב RMS ולא מגיע למקסימום

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

פורסם

הכל שאלה של כיוון אם תכוון אותו כמו שצריך ולא תתעלל ברמקול הוא ישרת אותך נאמנה

 

המלצה שלי אם אתה כבר קונה אותו תתקין אצל מישהו מקצועי שלו תעשה נזק שיעלה לך יותר

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

תודה ידידי:wink:

באמת עזרתם לי

לגבי החיבור-לא צריך מישהו מיקצועי...יש לי את דוד שלי שהוא סופר מיקצועי ושמח לעזור לי בחיבור הסאב והמגבר אז מהבחינה הזאת אני שומך אליו שזה יהיה הכי מדוייק..

 

תודה לכם:!:

מנהל מועדון PCR

 

אדיר.

×
×
  • תוכן חדש...