Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7352 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המודעה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=114254

למה הבחור לא ציין שמלבד התוספות והטסט, הרכב היה בבעלות צבאית ?!

 

 

ד"א הולכים להימכר בעתיד הקרוב כמות לא מבוטלת של קנגואים ומגאנים צבאיות לשעבר.

לידיעתכם, הצבא עבר לליסינג בחודשיים האחרונים.

מי שהיה לו מגאן (בד"כ סא"ל) - קיבל עכשיו אוואו 4 דלתות או אקסנט.

מי שהיה לו קנגו (בד"כ רס"ן) - קיבל עכשיו גטס.

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

בפעם הבאה שים לב כמה הודעות יש למשתמש ונסה לבדוק את ההיסטוריה שלו לפני שאתה אומר שדברים כאלה קורים בCF, לבן אדם 0 הודעות. הוא מעולם לא פרסם בפורום הזה שום הודעה מלבד ההודעה\הודעות בפורום "מכירה". אין לו היסטוריה כאן בפורום ואני במקומך הייתי מתייחס להודעה שלו כאל כל הודעת מכירה במקום אחר ולא נותן לה ייחס מיוחד (יתרון לשם טוב) בגלל שהיא במקור מCF.

 

 

אם כבר פתחת את הנושא של אי אמינות של חלק מהמשתמשים כאן, אני בעד שפורום מכירה\קניה יהיה מוגבל למשתמשים מסוימים לפי וותק\מספר הודעות בכדי שזה יעזור לנו לבנות פרופיל של בעל הרכב (הודעות שהוא פרסם בעבר באחזקה\תיקונים, פרוייקטים שעשה וכו').

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אם זכור לי נכון אז כבר הציעו את הרעיון הזה בשירשור הקודם ודחו אותו בסופו של דבר ובצדק...

פורסם
המודעה : http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=114254

למה הבחור לא ציין שמלבד התוספות והטסט, הרכב היה בבעלות צבאית ?!

 

 

ד"א הולכים להימכר בעתיד הקרוב כמות לא מבוטלת של קנגואים ומגאנים צבאיות לשעבר.

לידיעתכם, הצבא עבר לליסינג בחודשיים האחרונים.

מי שהיה לו מגאן (בד"כ סא"ל) - קיבל עכשיו אוואו 4 דלתות או אקסנט.

מי שהיה לו קנגו (בד"כ רס"ן) - קיבל עכשיו גטס.

 

למי שהעניין רלוונטי ייצור קשר עם המוכר ושם ניתן יהיה לקבל פרטים מעבר למודעה.

פורסם

מה הקשר בין חוסר יושרה ל-CF?

 

לוח "קניה ומכירה" ב-CF הוא לוח פתוח לכולם בכפוף לחוקי ושיקולי העריכה של המנהלים.

אין זה מתפקידנו (המנהלים) למנוע פרסומים לא מדוייקים או להתחיל לחקור מפרסם ומפרסם (כל עוד הוא בן אדם פרטי).

 

מודעת מכירה ב-CF צריכה לקבל תשומת לב כמו מודעה בעיתון.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

רפי אני יודע שסיומות של משהב"ט הן 15 57 ו00. רכבים אשר עדיין בצבא כדוגמת מגאן וקנגו מקבלים בסוף 54 53 וכ"ו. סיומת 14 משום מה אני לא מכיר בתור רכב ממשהב"ט לשעבר.

 

בקשר למדבקת מגבה יש אותה גם ברכבים לא צבאיים...

ROOONEEYY

פורסם
רפי אני יודע שסיומות של משהב"ט הן 15 57 ו00. רכבים אשר עדיין בצבא כדוגמת מגאן וקנגו מקבלים בסוף 54 53 וכ"ו. סיומת 14 משום מה אני לא מכיר בתור רכב ממשהב"ט לשעבר.

 

בקשר למדבקת מגבה יש אותה גם ברכבים לא צבאיים...

סידרת המספרים שמסתיימת ב-15 נגמרה.

 

כעת הסיומת היא 14.

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

מנסיון (אני בצבא) אין כלי רכב צבאיים עם סיומת 14.

הקנגו אכן מתחיל להתחלף ליונדאי גטס החדשות (2006), מחברת ניו קופל או אלבר בד"כ. יש להיזהר מאוד עם הכלי הרכב הצבאיים משום ששחטו אותם בלי רחמים.

מה שאני יכול לומר, שגם רכבי הליסינג "זוכים" להתעללות.

 

ראיתי כמה רנו מגאן צבאיים עם סיומת 16 ו- 17, אבל בד"כ הסיומות הם מ- 50-57.

פורסם
הקנגו אכן מתחיל להתחלף ליונדאי גטס החדשות (2006)
ודווקא כשהייתי בטוח שאין יותר לאן ליפול, שבה המציאות וטפחה על פני.

כנראה שתמיד יש יותר גרוע :(

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מנסיון (אני בצבא) אין כלי רכב צבאיים עם סיומת 14.

הקנגו אכן מתחיל להתחלף ליונדאי גטס החדשות (2006), מחברת ניו קופל או אלבר בד"כ. יש להיזהר מאוד עם הכלי הרכב הצבאיים משום ששחטו אותם בלי רחמים.

מה שאני יכול לומר, שגם רכבי הליסינג "זוכים" להתעללות.

 

ראיתי כמה רנו מגאן צבאיים עם סיומת 16 ו- 17, אבל בד"כ הסיומות הם מ- 50-57.

הכל טוב ויפה .....את הסיומת 14 הם מקבלים לאחר יציאתם מן הצבא .

LOTUS ELAN PLUS 2 S130 1972, MG MIDGET 1963

CJ-7 GOLDEN EAGLE 1978, טילון ICM 1960,1962,1959....אופנוע "צבי"

וספה 1957, 1959,1963 ..."גיפ'" פורד GPW 1943..ב ס א WM20 1940 ועוד..

פורסם

מה גם שלא כל המכוניות קרועות, אני רכשתי כמה פונטו וכמה אפלהאוז מהצבא, פונטו אחת הייתה שמורה מאוד, נקיה מבפנים ומבחוץ ואפילו היה לה מחזיק מפתחות עם ציורים שכתוב עליו : הפונטו של סיגל . גם הקילמוטראז' עמד בסטנדרט לשנתון, אני הייתי בשוק.

 

אפלהאוז אחת הייתה עם בולמים אחוריים גמורים אבל חוץ מזה היו כסאות אספיר שנמכרו והחזירו 30% ממחיר הרכב.

לא הכל שחור.

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...