טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,689 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 864 צפיות
יש לי בעיה בנעילה מרכזית (ללא אזעקה) אצלי שהיא נועלת רק בצד שליד הנהג. מה יכולה להיות הבעייה? הבעייה נמצאת גם בפתיחה של הרכב וגם בנעילה. תודה.
הודעה אחרונה מאת דני זומרשטיין, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 928 צפיות
שלום לכולם, שלשום אני נוסע לטבריה, ובירידות בתוך העיר לפתע התחיל לצאת עשן מכיוון הבלם הקדמי שמאלי (יאמר שכבר דקה או שתיים לפני בירידות היותר מתונות הרגשתי שהברקס קצת חלש אך יחסתי את זה לעובדה שאני עם 4 אנשים באוטו והוא עמוס בציוד בלי מקום לנשום וגם שלחצתי די הרבה ודי חזק על הבלמים בירידות), כמובן שמיד עצרתי את האוטו ונתתי ולבלם להתקרר, לאחר כמה דקות המשכתי בנסיעה לאט לאט וכשהיגעתי למישור עשייתי ניסויים לבלמים והם עבדו מצויין וכך גם כל הדרך חזרה, 200 קילומטר בלי אף בעיה. כאשר חזרתי הבייתה פירקתי את הצלחות והרפידות, שנייהם היו במצב מצויין, הצלחות חלקות לגמרי, והרפידות בעובי של 14 מילימטר. עכשיו, השאלה היא כזאת, האם יכול להיות שהתקלה נובעת מהשמן ברקסים ? אולי הצמיגיות…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://cgi.ebay.com/Peugeot-206-207-W5W-501-Xenon-HID-Sidelight-bulbs_W0QQitemZ8007815520QQcategoryZ72235QQrdZ1QQcmdZViewItem
הודעה אחרונה מאת wil, -
- 0 תגובות
- 604 צפיות
אני זקוק לצינור המחבר את פיית התדלוק עם מיכל הדלק. אודה (מאוד) לכל מי שידע לספר לי על פירוקיה המארחת רכב כזה... עדיפות לאיזור הצפון והמרכז. תודה וחג שמח אורן
הודעה אחרונה מאת asa160, -
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
שתי שאלות 1. איזה שמן ממלאים במנועי 2L של פיזו, אני יודע שאמורים למלא סינטטי מלא כי מרווח הטיפולים הוא 30,000 קמ' או שנתיים 2. מחפש המלצה על פחח טוב ואמין באיזור המרכז לתיקון פחחות בינוני (קורת אורך שנפגעה בתמרוני חנייה) בתודה מראש נדב
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם כבר זמן ממושך והיום זה הגיע לשיא בגלל הגשם, שבפוקוס שלנו יש כמה וכמה בעיות בהיגוי: -כדי לנסוע ישר צריך להחזיק את ההגה בזווית של 70 מעלות בערך -מעל מהירות 80 כלח ההגה רועד -בסיבובים אפילו במהירות נמוכה מאוד האוטו כולו נזרק ויש חריקה מהצמיגים ואני מדבר על סיבובים של התחלת נסיעה (איטיים מאוד) -היום עצרתי ברמזור בתוך שלולית קטנה ולקח לאוטו אולי 6 שניות לצאת ממנה ואני לא מגזים מה הפעלות שאני אמור לעשות כדי לפתור את זה ולצאת חי מהחורף הזה? תודה
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
- 0 תגובות
- 602 צפיות
http://www.cars-on-line.com/15200/94grandp15234-A.jpg אני יודע שיש בארץ אחת לפחות, גם למכירה, אם מישהו מכיר מקום שאולי יהיו בו, חנות לרכבים אמרקאים וכו'...
הודעה אחרונה מאת Naor., -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היום, לאחר נסיעה של כ45 דק' בעליות התחלתי להריח עשן של גומי שרוף, עצרתי בצד הדרך וניסתי למצוא מאיפה הוא מגיע. מה יכולה ליהיות הבעיה? אודי 80 86 אוטו.
הודעה אחרונה מאת yuraskor, -
-
מישהוא יכול להסביר לי מה נותן ווסת לחץ דלק ? דרך אגב האים ניתן להחליף את הדיזה בקרבורטור ליותר גדולה ?\(יהיה שיפור בכלל בכוח ?) תודה רז...
הודעה אחרונה מאת יאשה והפיצפוצים, -
- 2 תגובות
- 970 צפיות
הסיפור הוא כזה. לפני כשבועיים, חבר שמסיבות השמורות רק לו ניסה לשחק משחקי כוח עם ידית החלון, מה שגרם לשבירת המנגנון. אתמול, כשהתפנה לי קצת זמן נסעתי וקניתי לי מנגנון מפירוק. היום, כולי שמח יצאתי והתחלתי בעבודה. מיותר לציין, שמהנדסי פיג'ו הפכו את הדבר למאתגר ומעצבן מאוד. אחרי הרבה עצבים ולכלוך, הצלחתי לחבר את כל המנגנון, רק מה, החלון היה עקום במקצת ולכן לא ניסגר עד הסוף. ניסיתי לתקן את הזוית, אבל זה גרם לנפילת המנגנון. התחלתי הכל מחדש, בסיום החלון ישב ישר והכל ניראה יפה - רק מה, עכשיו החלון בכלל לא זז. לכן, אם מישהו עבר את זה ויש לו הצעות איך להרכיב את המנגנון בצורה חלקה ושהכל יעבוד, מוזמן לכתוב. או אם יש מישהו מהסביבה עם פיג'ו 205 שכ…
הודעה אחרונה מאת Igor_STI, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 12.2 אלף צפיות
שלום, איזה אפשרויות יש לקבל יותר כוח סוס ממנוע מבלי להוסיף לו טורבו, מסנן פתוח, צ'יפ וכל שאר התוספות "הסטנדרטיות"? מה תוספת הכוח מכל שינוי? עלויות? ועוד שאלה, האם מנוע מוגבל לכוח מסוים כלומר האם אפשר לקחת רכב עם מנוע 1.2 להוסיף לו כל מיני תוספות עניינים בלאגנים והוא יצא עם 5000 כ"ס ? מה גבול האפקטיביות?
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 931 צפיות
טוב, שוב היא עושה לי בעיות, מה שנקרא- keeping me on my toes לא מפתיע לגלות בעיות חשמל בפורד, אבל כבר נשבר לי ה-#$@!^ פיאסטה MK3 1400 Ghia שנת 90' התעלול האחרון שלה הוא הדלקת נורית הטעינה בזמן נסיעה, מדי פעם הבעיה לא באלטרנטור עצמו- אלא בקונקטור. האלטרנטור שופץ לפני מספר חודשים, וכנראה שמקור הבעיה (גם אחרי התייעצות עם חשמלאי) הוא בקונקטור של האלטרנטור, והיווצרות קורוזיה בסביבתו. הכל טוב ויפה עד כאן, אלא שמגוון השטויות שהמכונית עושה חוץ מזה הוא די משעשע: לחלונות החשמליים יש מהירות שתלויה כנראה במזג האוויר, גם הנעילה המרכזית מתנהגת כמו רס"ר- יום כן, יום לא, יום למה לא...? לפעמים, תוך כדי שיר מלהיב במיוחד ברדיו, אני מתופף לי קלות על ההגה- אז האורות עושים לי דיסק…
הודעה אחרונה מאת חנן-ג'יפולוג, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום ברשותי ברלינגו דיזל 2002 שנקנתה לא מזמן. הבוקר הרכב לא הניע, הגיע מוסכניק נייד מהביטוח, בדק, השפריץ קצת אטר פנימה והרכב לעת עתה נוסע ומניע. מה בעצם הבעיה? האם טיפול 15000 יעזור (החלפת הפלאגים) או שמא צריך משהו ספציפי יותר? ושאלה נוספת, היכן ניתן למצוא ברשת מידע על טיפול נכון ואחזקה טובה של מנועי דיזל? תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, היום החלפתי יוניט, הוצאתי, הברגתי, סגרתי הכל טוב ויפה. יש לי ספר מכונאים לרכב שלי: סקודה פליסיה דיזל 97 עם מנוע פולקסווגן עשיתי ניקוז לפי הספר, שאמר: יש למלא את המיכל עיבוי באיטיות עד למקס' ובמקביל לעשות לחיצות על הצינורות העליונות והתחתונות של הרדיאטור. להניע ולהגיע לטמפ' עבודה 90C למלאות עד למקסימום ולתת להתקרר למנוע ושום פעם למלאות עם חסר. מכאן התחילו בעיות: עכשיו המנוע מגיע במהירות רבה לטמפ' עבודה, בטמפ' 80+ מים מתחילים לעלות למעלה במיכל עיבוי ומתחילים להישפך החוצה. הצינורות העליונות והתחתונות של הרדיאטור חמים, במיוחד העליון וצינורית שיוצאת מראש מנוע אל מיכל עיבוי היא קרה! ברגע שאני מחבה מנוע המים יורדים מתחת לקו MIN שבמיכל. אני חושד שהלכה לי מ…
הודעה אחרונה מאת Flash_oS, -
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום יש לי 205 בספר הרכב רשום שיש למלא אחד משני סוגי נוזלי הבלמים: PEUGEOT,LOCKHEED,NAFIC יצרנים?? סוגים: FN3 TOP HD 88 או DOW CHEMICAL ET 501 מה זה אומר ? לפי מה שידוע לי על נוזלי בלמים יש DOT 4 או DOT 3 למה ברכב הזה יש נוזל מיוחד או שזה בעצם שם אחר לאותו המוצר( דוט 3 ו 4)? והכי חשוב,האם שני סוגי הנוזלים שהזכרתי אמורים להיות בצבע כחול שמתקרב לשחור? כי זה מה שיש אצלי כרגע ברכב. (אם מישהו זוכר איך זה אצלו ב 205) תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת amitt, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מקרה שקרה לי אתמול בחנות "שורץ כלי עבודה" בתל אביב. לפני כשבועיים אחי קנה בחנות הנ"ל בוקסה 29mm (די נדירה), בכדי לפתוח את היוניט מאורר בפונטו. כשחזרתי הביתה מהצבא, התברר לי שהבוקסה לא מתאימה (קצרה מידי ואינה עוברת את המחבר החשמלי כדי להגיע לראש הבורג). יש לציין שאחי לא ידע בדיוק מהו האורך הדרוש, אך בכל זאת קנה בגלל שהמוכר ציין בפניו "זה מה שיש". לאחר חיפושים רבים נוספים, הצלחת לבסוף למצוא חנות עם הבוקסה המתאימה. חזרנו אל "שורץ" בכדי להחזיר את הבוקסה ולקבל זיכוי. הסברתי למוכר את הבעיה והראתי לו את החלק שיראה ויבין שלא השתמשתי בבוקסה. המוכר היה המום, ואמר: "אני מכרתי לך בוקסה במצב כזה"? (תוך כדי שהוא בוחן כל מילימטר בבוקסה) לדיברי המוכר, המינימום שצ…
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
דיאגנוסטיקה
מאת punto_S- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
רציתי לשאול משו קודם כל הרכב הוא פיאט פונטו שנת 96 יש לו שקע דיאגנוסטיקה אך הוא שונה מכל שקע רגיל רציתי לדעת אם מישהו ראה איזה מחבר שמים לו כדאי שיתאים למחשב ורציתי לדעת באיזה תוכנה פיאט משתמשת כדי לבקר את המחשב של האוטו ואם אני משתמש בתוכנה כזאת אני יכול לגרום נזק או שזו תוכנה לקריאת נתונים בלבד תודה! נ.ב אם מישהו שראה איך מחברים את האוטו שלו למחשב שיציין זאת
הודעה אחרונה מאת punto_S, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לפורום שלום משתמש חדש - בעדינות יש לי ג'סטי שנת 90 נפח 1000 , תושבות המנוע גמורות - כלומר בכל לחיצת דוושת גז כל האותו זז/ מתנדנד - וכנל בהורדת הרגל מהדוושה. המנוע זז בקלות ע"י דחיפתו ע"י היד . ש: האם אני יכול להחליף לבד תושבות מנוע? ש: האם נדרש להרים את המנוע לשם כך? ש: האם ניתן ליקנות תושבות ( 3 או 4 ??? ) מפירוק או משופץ? ש: וכמה זה יכול לעלות כל הסיפו חדש או משופץ? תודה מראש על התשובות
הודעה אחרונה מאת mitmit44, -
-
- 3 תגובות
- 853 צפיות
שלום לכולם וחג שמח החלפתי היום לפיאט אונו שלי מנוע 1000 קרבורטור את הפלאגים לאחר שאלו שהו באוטו שנתיים ועשו 10000 ק"מ הפלאגים הוחלפו לפלאגים של bosh super plus +8 הקודמים היו ngk אני מוסיף תמונה של המצב והשאלה היא למה שני האמצעיםלבנים בלי פיח ושני הקיצוניים עם פיח?? תודה
הודעה אחרונה מאת zvir, -
- 1 תגובות
- 810 צפיות
בעקבות הגשם הראשון שהיה בתחילת השבוע וטינף לי את הרכב, גיליתי תקלה במגב האחורי. בניגוד לבעיה הנפוצה ברוב הרכבים האחרים בה המגב מנגב אבל מים לא מושפרצים, אצלי הבעיה היא בדיוק הפוכה, כלומר מים מושפרצים והמגב לא זז. בדיקה מהירה גילתה שהפיוז תקין. לפני שאני מתחיל לפרק את המכלול ולבדוק אם מגיע אליו מתח, יש אולי למישהו עצה INSTANT שנובעת מנסיון ספציפי? (מכלול המגב האחורי זהה בפולו/ פולו קלאסיק/איביזה/קורדובה/קאדי/אינקה ושות'...) תודה
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
איפה אפשר להשיג כבר מאריך לחשמל של 220+ וכמה זה אמור לעלות? תודה!
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- 1 תגובות
- 818 צפיות
אני מחפש אגזוז לחץ לאוטו שלי.. יש למישהו מקום טוב להציע לי? בקשר לאגזוז שיהיה רעש יפה ומיוחד ושירגיש את הרעש... יעבור טסט ושיהיה חוקי זה חובה חברה מוכרת בלבד תודה מתן
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 926 צפיות
חיישן החמצן במכונית אינו תקין קראתי בפורום ובאינטרנט עליו מה הוא עושה איפה הוא וכדומה, אני לא מצליח למצוא אותו אצלי במכונית אני מניח שהגישה אליו צריכה להיות מתחת לאוטו?? אם יש למישהו תמונה או קישור המראה את מיקומו המדויק זה ממש יעזור או כל דבר שיכול לעזור לי למצוא אותו במדויק. דבר נוסף לאחר מציאת החיישן האם ניתן להחליף אותו לבד או שיש צורך בכלי מיוחד? לאחר ההחלפה האם מחשב המנוע זקוק לאיתחול או שהוא מייד יקבל את הנתונים החדשים מהחיישן? תודה רבה וחג שמח תומר.
הודעה אחרונה מאת סלבו, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי פיאט אונו 95, בזמן האחרון הרכב מחליק בצורה אסימטרית בבלימה (בתחילת הנסיעה אפילו בבלימה חלשה מאוד ולאחר מספר קילומטרים רק בבלימות חזקות יותר). לפני פחות משנה הייתה לי תופעה דומה רק בליווי רעידות במהירות גבוהה ושחיקה אסימטרית של הצמיגים הקדמיים (בחלק הפנימי). בעיה זו נפתרה לאחר החלפת מסרק ההגה, צמיגים וכיוון פרונט. לסיכום, המצב כרגע: לחץ אויר - תקין כיוון פרונט - לפני פחות משנה צמיגים - לפני פחות משנה (יחד עם הכיוון פרונט) מסרק הגה - לפני פחות משנה (יחד עם הכיוון פרונט והצמיגים) ... כן השארתי שם איזה 1500 שקל במהירות גבוהה - אין רעידות, סטיה או חוסר יציבות מה זה יכול להיות...?
הודעה אחרונה מאת yehuda-k, -
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
50 ש"ח,קצת צעקות שלא הבנתי וכמה שעות אח"כ.. הידית עצמה גם בתהליכי תיקון..תמונות בקרוב.
הודעה אחרונה מאת pipinoadar, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום יש לי שאלה לידע כללי. איך אפשר לבדוק את רמת השמן בגיר רגיל כי הרי באוטומט יש מדיד ובגיר רגיל אין ועדיין יכולות להיות נזילות אז איך בודקים ואיך גם ממלאים אם צריך .הרכב שלי זה פונטו אבל נראה לי זה אותו דבר בכל הגירים הידנייים
הודעה אחרונה מאת nko, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היום בבוקר ירדתי אל הרכב וגיליתי כי דוושת הקלאץ דבוקה לרצפה ומתחת לרכב שלולית קטנה של נוזל בלמים. יודע אני כי מערכת הקלאץ והבלמים נהנים מאותו הנוזל, שבשני המקרים מגיע מן מיכל נוזל הבלמים. האם העובדה שדוושת הקלאץ היא זו שירדה מעידה על בעיה במשאבת הקלאץ ? או שמא זו יכולה להיות גם בעית נזילה מהבלמים ? נשכבתי מתחת לאוטו וראיתי כי הגיר "רטוב" בנוזל, אם כי, מבחינת המשאבה/בוכנה/וואטאבר שם, הכל נראה נקי מסביב.
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
תוסף לפגוש!
מאת RuDiK-G- 8 תגובות
- 988 צפיות
שלום לכולם! בתמונה שעיינתי בה ראיתי משהו שממש מצא חן בעיני ורציתי לדעת אם זה משהו שבנו לבד מפיבר גלאס או שזה כמו תוסף אוניברסלי לטמבון? ואם כן איפה ניתן לרכושו וכמה זה יעלה לי! בתודה רבה! אתם רואים הדברים האלה שמתחת לטמבון מדובר בסוזוקי יורוסויפט
הודעה אחרונה מאת erez, -
- 3 תגובות
- 961 צפיות
האם מישהו יודע היכן נימצא הצופר בפיזו 205 שנת 94
הודעה אחרונה מאת Saar, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני יש לי לנטרה 98 אני מתכוון לשפר אותה בהתחלה חיצטנית ולאחר כמה זמן פנימית אני מהקריות שמעתי שיש מקום זול בנשר שמשפר את האוטו חיצונית או מקום אחר באיזור חיפה והקריות דבר נוסף האם יספיקו לי 17 אלף בשביל לשפר את האוטו כללי כאילו ספוילר טוב חצאיות טמבונים כונס אוויר ועוד שאלה אני רוצה להשחיר את החלונות באותו האם אני יכול לעשות את זה לבד או צריך ללכת למוסך וכמה זה עולה ואיזה חלונות מותר להשחיר בכללי התכוונתי לעוד כמה דברים אגזוז לחץ זה חוקי או לא אבל אני רוצה לשים ומגנזיום מינימום 17 אינץ' ואני בטוח ש 17 נכנס אז למי שעונה תודה רבה יש פה הרבה שאלות ועוד משהו כמה יעול לי להבות ברמה והאוטו שלי בורדו כהה עכשיו האם כדאי לשנות צבע ואם כן לאיזה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
מי מחובר 113 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 687 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Night Driver
- אלעדית
- אייל_ברנס
- TomerP
- Shdro155
- laviil
- tan tan
- רמי יו
- sperial
- GKME
- phpclub
- SlowRide
- jpex
- eliau
- TheArcane
- Be roo
- Shay Shd Dave
- amir74
- oryo
- לייבי ש
- FuriousLift
- tinoki
- פיטר גריפין
- Ash1
- YaronNahum
- A_lex
- or234
- Aviv13467
- natco
- Johnathan
- snoop90
- elihershko
- Fazer
- שחר 1
- קורן בן אשר
- dorsht
- 318i
- דוב המערות
- gango1982
- digidigi
- YULI1
- -UC-
- אלון לחיאני
- Jeka88
- avielda
- CarloAbarth
- איציק נ.
- SurfHigh
- noknok
- ofralon
- om2
- waterman
- Blyder
- דניאל2369
- Nemesis
- beastmodeisr
- Michaelr
- RBRB
- yuval15
- mei1
- stum
- של
- lanosforce
- חד אופן
- fatboy1340
- שביט
- XVSTI
- Tal7
- gadik6
- RedLabel
- mottis
- chrono
- rottomer
- amosbmw
- hgilad123
- motizkn
- Gilay
- mh53
- לירון .ה.
- שי
- taranta
- topop
- א.ד.מ.
- ArikB
- SunshineGC38
- Igalz
- flytomars
- פינדר
- VromVrom
- משה63
- itaysamurai
- משה321
- Porsche_933
- daniel.asu
- Pavlik
- asaf41
- darkmanxxx
- Itzik-b
- אלעדיקו
- `Infinity
- Camaro 92
- Olegis
- zhr
- Ooga
- sagibd95
- EliC25
- Yondalar
- AUDIO KING
- יבגניפ
- Derish
- Gosser1860
- WideFocus
- 20613873176