Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יש לי לנטרה 98 אני מתכוון לשפר אותה בהתחלה חיצטנית ולאחר כמה זמן פנימית אני מהקריות

שמעתי שיש מקום זול בנשר שמשפר את האוטו חיצונית או מקום אחר באיזור חיפה והקריות

דבר נוסף האם יספיקו לי 17 אלף בשביל לשפר את האוטו כללי כאילו ספוילר טוב חצאיות טמבונים

כונס אוויר ועוד שאלה אני רוצה להשחיר את החלונות באותו האם אני יכול לעשות את זה לבד או צריך ללכת למוסך וכמה זה עולה ואיזה חלונות מותר להשחיר

בכללי התכוונתי לעוד כמה דברים אגזוז לחץ זה חוקי או לא אבל אני רוצה לשים ומגנזיום מינימום 17 אינץ'

ואני בטוח ש 17 נכנס אז למי שעונה תודה רבה יש פה הרבה שאלות

ועוד משהו כמה יעול לי להבות ברמה והאוטו שלי בורדו כהה עכשיו האם כדאי לשנות צבע ואם כן לאיזה

פורסם

תמכור את האוטו,תוסיף את ה 17 אלף שיש לך ותקנה אוטו ספורטיבי טוב.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אחי גם ככה אני מקבל את האוטו מההורים עוד חודש והאוטו אצלנו רק 4 חודשים אז אני לא מוכר
סבבה אז נדבר על זה בבית :wink: (אנחנו לא באמת אחים).
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

דבר ראשון, תכיר את חברינו - פסיק(,), ונקודה(.). תלמד להשתמש בהם.

דבר שני, אף אחד לא אח שלך.

דבר שלישי, תעשה לעצמך טובה, אל תחשוב אפילו על "לשפר חיצונית" אלנטרה. זה פשוט בזבוז כסף.

אם אתה רוצה להשקיע כסף במשהו פרקטי תקנה מערכת טובה וסגור עניין(זה במידה ואתה לא רוצה למכור את הרכב).

אבל אם אתה בכל זאת רוצה לייצר לעצמך ערסמוביל מדרגה ראשונה - BE MY GUEST.

פורסם

פרופסור לשפה העברית תקשיב מספיק לשגע לי את השכל אם אתה רוצה לענות לשאלות שלי תענה

לא ביקשתי ממך דעה על מה שאני עושה או לא עושה

אז תפסיקו סתם לשלוח הודעות על שטויות

ואם עוד משהו רוצה לשאול כן אני משפר את האוטו הזה ואם אתם לא מאמינים ששוה תסתכלו בתמונות האלה לדעתי שווה מאוד

315.jpg

ואם אתם מתעניינים עוד תסתכלו על האתר יש שם תמונות יותר טובות

פורסם

ואו! לנטרה 98 עם ספוילר, חצאיות, טמבונים,כונס אויר, חלונות מושחרים, אגזוז לחץ, מגנזיום מינימום 17 אינץ', ועוד בצבע בורדו כהה עם להבות!

האוטו בטח ייצא מה זה פ33ה! מטען 3ד! ילדים יראו אותו ברחוב ויתחילו לייבב "לנבורגיני! לנבורגיני!"

ואם תוסיף ניאונים בטוב טעם, הם בכלל יזעקו "לנבורגיני מהיר וע3בני!".

 

או במילים אחרות - חבל על הכסף שלך. פרוייקטים כאלו אף פעם לא יוצאים באמת קרביים ומעניינים, אלא מושכי תשומת לב נלעגת. גם תשומת לב של שוטרים.

פורסם

אני לא יודע אם לבכות או לצחוק :bigcry::lol:rex2.jpg

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

תקשיבו בורדו האוטו לא יהיה הוא יהיה בסוף משהו כזה

ותרגעו אני לא מבזבז כסף שלכם אלא שלי אז יאללה תרגעו קצת ובסך הכל תענו על שאלות לא ביקשתי דעות זה אפשרי ב 17 אלף או לא ומה כן אפשרי ב 17 אלףj2%2520lantra%2520hve%2520rsr%2520front.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

רוצה תשובות הגיוניות?!

 

חצי ממה שאתה רוצה להתקין - לא חוקי!

לא חלונות, לא ג'נטים 17 ולא כלום.

רוצה להשקיע עשירייה בטמבונים וחצאיות ואז כשתרצה למכור,

נראה אותך מופיע ב"לוח פוקוס" עם "יונדאי מיוחדת,משופרת למבינים בלבד" ?!

ואז תתקע איתה שנים כי מי ישים על אוטו כזה מעל המחירון?

 

קצת הגיון.

 

אין לך רכב שנהנה מביקוש-על , ממש להיפך. לדעתי (ולדעת כולם מסתבר)

זה יהיה כסף שיישפך לחינם.

אתה בכל זאת רוצה? יש 1001 מתקינים ו"משפרים". תמצא אותם!

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • אחראי פורום
פורסם
למה ג'אנטים 17 אינץ' לא חוקי ?

 

ואני לא מנסה למכור אבל מה עם האגזוז לחץ ואתה בטוח שאסור להשחיר אף חלון?

כי אתה בארץ ישראל, זו התשובה הכי פשוטה.

היצרן הגדיר כמה מידות שהרכב יכול ומתאים לו לשאת, 17" זו לא אחת מהן.

לא יאשרו לך.

חלונות - אף אחד מהן. למה? ככה! פשוט ככה. אין הגיון.

אגזוז גם צריך אישורים אבל בזה אני פחות מבין.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...