טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,687 נושאים בפורום הזה
-
- 4 עוקבים
- 12 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לקחת רכב לבדיקה. לצורך העניין לא משנה באיזה רכב בדיוק מדובר, נניח והוא 1600 הזרקה (סתם דוגמא). לבדיקות מקיפות כמו מכוני קומפיוטסט וכו' אני לא נכנס עקב ניסיון אישי לא טוב. איך הכי טוב לבדוק מנוע, גיר (ידני) וקלאצ' ? האם מבחינת מנוע בדיקת קומפרסיה מספיקה בכדי לקבל אינדיקציה למצבו או שיש עוד בדיקה שכדאי לבצע ? מה לגבי גיר וקלאצ' ? פשוט לנסוע ולהרגיש ? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- 4 תגובות
- 750 צפיות
אהלן נו, אז בהתאם למסורת המוסכים בארץ, אחד מהם, בעברו הרחוק של רכבי הצנוע, הוציא את תושבת התרמוסטט. תפקידה לשמור שהת"ט ישאר סגור ויפתח רק בעת הצורך. המצב כרגע הוא שהת"ט פתוח כל הזמן באין תושבת. הרכב לא מגיע לטמפ' עבודה מיטבית, צריכת הדלק נפגעת, וגם עם החורף הקרב ובא- אני יודע שלא יהיה לי חימום. להשיג כזו תושבת היה בינתיים בלתי אפשרי. רוב החנויות בהן שאלתי לא ידעו אפילו על מה אני מדבר, ואלה שכן- לא החזיקו את החלק. להשיג אותו מפירוקיה זה גם בלתי אפשרי שכן זהו חלק שיושב באופן קבוע במערכת הקירור; אחרי חודש שרכב יעמוד בפירוקיה, סביר להניח שהכל כבר יירקב, גם אם החלק היה קיים מלכתחילה ולא נזרק ע"י מוסך נאמן לישראליותו. חיפשתי גם ב- eBay, ולשווא. אני חושב שהסיכוי היחידי של…
הודעה אחרונה מאת The stinger, -
- 1 תגובות
- 924 צפיות
שמעתי על מוצר שנקרא טורנדו להגברת יעילות כניסת האויר למנוע האם מישהו מכיר , השתמש ויודע אם זה שווה משהו אני מצרף תמונה תודה
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
תדירות מילוי שמן מנוע 1 2
מאת סלבו- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
מה תדירות נורמלית של מילוי שמן מנוע (לאחר, נניח, טיפול 10)? כלומר, האם מילוי שמן מעת לעת (נניח, פעם בחודש-חודש וחצי) הוא דבר נורמלי, או מעיד על נזילה? המדובר בסופר לנסר, 97', 1600 סמ"ק, 150 אלף ק"מ.
הודעה אחרונה מאת סלבו, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לחבר שלי יש אופנוע והוא רוצה לצבוע את כולו בצבע של הרכבים בתמונות. צבע ניקל-כרום. עשיתי קצת חיפוש בנושא והבנתי שעושים ציפוי ניקל בחשמל או עם כימיקלים משהו כזה לא הבנתי . השאלה היא האם ניתן לעשות צביעה ולא ציפוי כדי להגיע לצבע כזה? ואם כן היכן ניתן לעשות זאת ומה תיהיה העלות המוערכת ?
הודעה אחרונה מאת aa220788, -
-
- 2 עוקבים
- 10 תגובות
- 1 אלף צפיות
נתחיל מהתחלה... לא ניתן להניע עם סטרטר, הורכב מצבר אחר והבעיה עדיין קיימת, הסטרטר עובד אבל מאוד חלש ,כנראה שהסטרטר גמור, אם אני פותח אותו לבדי אני יכול לקנות חלקים ולהחליף לבד? טעינה- בטורים נמוכים נדלקת מנורת טעינה , קצת גז והמנורה נעלמת- תקין? שריקה- כשהאוטו קר ישנה שריקה מאוד מרגיזה מאיזור האלטרנטור, בדקתי את פולי האלטנרטור ונמצא בו חופש קטן-> מייסב גמור, האם זאת הסיבה לשריקה? הילוך ראשון- אם אני לא בעצירה מוחלטת נשמעת דפיקה ויש התנגדות בידית להכניס את ההילוך- שמן גיר עוד לא הוחלף, יתכן שזאת הסיבה? כן... יש המון בעיות ואני מתפלל שיהיו עוד רק בשביל ללמוד
הודעה אחרונה מאת zvi.doc, -
אני נוהג ביונדאי אקסנט פמילי ומעל בערך 120 ההגה מתחיל לרטוט קלות. עם הגברת המהירות הרעידות מתגברות עד שבסביבות 150 זה ממש בלתי נסבל וכתוצאה מאחיזה בהגה גם כל פלג הגוף העליון שלי רוטט... נהייתי ממש וויברטור אנושי. מה עושים? ממה יכולה לנבוע הבעיה? תודה
הודעה אחרונה מאת erez, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם. לאחר אין ספור קישקושים ונסיונות שכנוע לא הצלחתי להוציא את גיסי מרעיון האלמרה פרפקט ולהחדיר את הפורד פוקוס. הוא מצא אלמרה פרפקט פרטית ושמורה כפי שחיפש והוא התפשר עם המוכר להיפגש במחצית דרכם (חיפה) כדי לבצע את הבדיקה לפני הקניה. (חשוב שיהיה סביבת חיפה והצ'ק-פוסט) גם אני וגם גיסי לא מכירים שום עסק מומלץ באיזור. אשמח לקבל המלצות. ולשאלה השניה: האם קרסו בעצמם מבצעים בדיקה לפני קניה בתשלום? (שאלו אותי, לא ידעתי מה לענות) ואם קיים דבר כזה, האם מומלץ לבצע בדיקה של האלמרה במוסך היבואן עצמו? (מבחינת מקצועיות) תודה אמיר.
הודעה אחרונה מאת BMW, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מצאתי את החלק הזה נגרר על הגלגל האחורי. מהו? (אצלי באוטו לא היה איתוראן)
הודעה אחרונה מאת gal_shirin, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום מה ההשפעה של בולמי זעזועים קידמיים/אחוריים לא תקינים (אחרי 11 שנים ו-60000 קילומטר) על הרכב מבחינת נסיעה/בטיחות/בלאי מואץ של צמיגים או מערכות אחרות ? תודה ושנה - טובה.
הודעה אחרונה מאת talhaim2, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מהי דרגת הקושי בהחלפת טיימינג ברכב הזה? יש לי את ההסברים מהיינס נראה פשוט, מה דעתם של המנוסים? כל זה בגלל מחזיר שמן מניוק אחד שהחליט שהוא מתפטר! מה המחיר של רצועה ומחזיר שמן לרכב הנ"ל? אם כבר אז כבר בהנעה יש רעש חריקה אחרי שהמנוע מונע שנשמע כאילו הסולונואיד בסטרטר קצת מפגר בהחזרה של השיניים ( איך קוראים לזה במכונאותית מדוברת ) מגרזים ומחזירים ומקווים לטוב? או שאני חייב סטרטר חדש? מנסיון האם זה קריטי ויכול לגרום נזק רציני לשיניים בגלגל תנופה גם אם האוטו נוסע פעם בשבוע? יש לציין שהרעש הוא לא פרפור של הסטרטר אלה רעש אחרי שיש הנעה כבר! תודה רבה וחג שמח
הודעה אחרונה מאת kd2, -
- 34 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
היום שחזרתי לבית אחרי נסיעה קצרה שמתי לב שיש לי רעשים מוזרים כמו של קפיץ חורק כזה. עכשיו הרעשים באים מכיוון הימני הקדמי. שירדתי מהאוטו נדנדתי אותו מאיפה שחשדתי שמגיע הרעש, ויש רעש של חריקות מהצד הנ"ל על הדרך בדקתי את שאר הצדדים כך ולא היה רעש משום כיוון. וגם שאני נוסע הרעשים באים שאני פונה לצד ימין או שיש קפיצות. האם הבעיה היא בקפיץ\בולם או שיכול להיות משהו אחר? מה אתם חושבים? תודה מראש אביתר!
הודעה אחרונה מאת israelbartal, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
כאשר אני רוצה לבדוק את חיישן החמצן באמצעות סקופ כדי לבדוק את מתח כשהוא מייצר : *מהו תחום המתח שעמור להראות לי הסקופ כשהחיישן תקין?? תודה מראש לעונים.
הודעה אחרונה מאת zvi.doc, -
-
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
הוחלפה בומבה מרכזית, וראה זה פלא, היא גרמה לכל הבעיות כנראה, לכל הנזילות. ננזילות סודרו, ויותר לא נוזלת אפילו טיפה אחת, אבל נשאר דבר כזה, אחרי כמה שעות הרכב שוקע מאחור, רק מאחור... האם זה קשור לבומבה שנמצאת בין הגלגלים האחוריים?
הודעה אחרונה מאת zvi.doc, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
אנשים אני אובד עצות ניסיתי כבר שני סוגים שונים של דבקים דו צדדים וגם התקשרתי לברר באייס קנה ובנה לגבי הדבק הוא טוען שדבק דו צדדי לא יחזיק את זה וזה יפול כל הזמן בגלל השמש (מה שבאמת נכון - זה מחזיק מעמד כמה שעות והופ נופל) -נדמה לי שזה קצת כבד לדבק מה עושים? מישהו מכיר חנות או מתקין באיזור רחובות שיכול להדביק את זה פעם ולתמיד (תמורת תשלום אפילו) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yonatanl, -
-
- 3 תגובות
- 7.3 אלף צפיות
לגבי אימובילייזר של פויינטר נפרד(בלי אזעקה). 1.אני יודע שיש אפשרות לבטל את הקודן ע"י הקשת קוד מסויים, למשל אם אני רוצה להכניס את הרכב למוסך , אז אני מקיש קוד מסויים וזה מבטל את פעולת האימובילייזר(קודן), איזה קוד צריך להקיש בשביל לבטל אותו, והאם הביטול הזה הוא קבוע לכמה זמן שאני רוצה? 2.האם ביטול שכזה מבטל את פעולתו לגמריי , כלומר, נניח ונמאס לי ממנו אז אני פשוט מקיש את הקוד ועד שאני לא פותח אותו , כאילו אין לי קודן ברכב? 3.האם ביטול קודן שכזה, מבחינה חשמלית,מבטל אותו חשמלית גם כן, כלומר מערכת החשמל ברכב תעקוף את הקודן? כאילו הוא לא קיים, או שפשוט הזרם יעבור דרך הקודן אך הוא ייתן פקודה של אי צורך בלהקיש מספרים. 4. מבחינת אמינות, ניתקלתי בשבועיים האחרונים ב 3 מכוניו…
הודעה אחרונה מאת AMOS, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 956 צפיות
האם יש סוג מיוחד של ברגים לגאנטים עשויים סגסוגת?????? כשקניתי את הגאנטים (סגסוגת) שלי הם הותקנו על הברגים הישנים שלי ובכל פתיחה או סגירה של הברגים אני שם לב שנוצרת נסורת מהגאנט. כמו כן המפתח הישן לא מצליח לפתוח את הברגים כי הרווח בין הגאנט סגסוגת לברגים קטן מהרווח שהיה בגאנטים המקוריים.
הודעה אחרונה מאת bub, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
קניתי מראות M3 חשמליות ונתקלתי בבעיה. מהחיבור המקורי יוצאים 5 חוטים ומהחיבור של המראות החדשות יוצאים 3 חוטים. לפי מה שהבנתי זה פלוס ומינוס מתהפכים משהו כזה. מישהו יכול להגיד לי איזה צבע הולך לאיזה צבע?
הודעה אחרונה מאת neo19, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 859 צפיות
שלום חברים, מאחר והייתי מוטרד קלות מתצרוכת הדלק של האסטרה שלי , החלפתי פילטר אוויר, ומזגתי lm למיכל הדלק. התוצאות: בנסיעה משולבת עיר+חוץ +מזגן עובד קבוע הגעתי ל11.5קמ לליטר מדוד! שזה מכובד מאוד לדעתי לרכב 1600 אוטומט. אני מניח שללא מזגן בנסיעה מנהלתית ורגועה מחוץ לעיר אגיע ל13 14 קמ לליטר. סתם רציתי לעדכן חג שמח לכולם!
הודעה אחרונה מאת ToMeR, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
בעל מוסך שיש לו קורסיקה הוריד לי את התרמוסטט כמחווה. הוא טוען שאצלו באוטו הוא הוריד והאוטו לא מתחמם בנסיעות בעיר מאוד כמו עם התרמוסטט והוא טוען גם שזה יאריך את חיי המנוע הספציפי הזה (קוואליר 2.2). ידוע לי באופן כללי שזה לא מומלץ לעשות דברים כאלה אבל הוא טוען שהוא בעל ניסיון ונסע מעל 150K ק"מ ללא ת"ס, והוא מבסוט עד השמיים מה יש לכם להגיב על זה?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
התקנת רדיו
מאת יגאל- 2 תגובות
- 833 צפיות
שלום לכולם!! שנים שלא הייתי פה, בכל אופן, יש פה מישהו שאולי יכול להדריך אותי איך להחליף רדיו דיסק אחד בשני? אף פעם לא עשיתי את זה לבד אבל אני בטוח שזה לא כל כך מסובך. תודה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
חברים יש לי מיני מיינור והבעייה היא שכנראה החך לי האוטומאט סטארטר! חלק מרובע כזה עם שני ברגים שיוצא מתוכו! הבנתי שגם אוטומאט של אופל מהסוג הישן מתאים.. למישהו אולי יש או שיודע מהיכן ניתן להשיג???
הודעה אחרונה מאת שמר, -
מבקש המלצה לפחח
מאת mumu- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי. אם משהו מכיר פחח טוב () באזור חיפה? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת mumu, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
קיבלתי הצעת מחיר לטיפול למזדה 323 שכולל טיימינג, חוטי הצתה וטיפול גדול שאין לי מושג מה הוא כולל אבל כולל פלאגים, ב1300 ש"ח כולל מע"מ ועבודה, ועכשיו לנושאינו: כשבעל המוסך הקריא לי מה הוא הולך לעשות בטיפול, הוא אמר בין השאר שהוא הולך לעשות פלאשינג למנוע, מה זה אומר? הוא אמר שזה ניקוי, מה זה במדויק?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 954 צפיות
שלום לכולם, במקרה, ראיתי שהצינור שמחבר בין רדיאטור לבית טרמוסטת קרוע (מפוצץ קרוב ל-בנד) בצד המחובר לטרמוסטת (תמונה מצורפת). השאלה האם צריך רק להחליף צינור או יש משהוא נוסף שצריך לבדוק/להחליף. לא מזמן הוחלף רדיאטור + טרמוסטת. הרכב לא מתחמם. מדובר במיצובישי גאלאנט 91 עם 200K . תודה דניאל
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום ושבוע טוב לכולם! לאחר החלפת רצועת טיימינג וכיוון הצתה יש בעיית סל"ד נמוך ולא עגול, לאחר שינוי כיוון ההצתה הסל"ד יציב אבל הסחיבה גרועה, מה זה יכול להיות? בדקתי שוב את מצב הטיימינג והוא מדוייק מדובר באופל אסטרה 1.4 קרבורטור שנת 92' תודה מראש ישראל
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
למה גם בנסיעה עירונית וגם בבין-עירונית הטמפרטורה עולה מעל 90? זה התחיל לאחרונה, זה לא היה ככה בעבר ויש מספיק מים... תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת gal_shirin, -
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
הרכב גמע 126000 ק"מ, האם מנועי שברולט מסתדרים עם התוסף הזה? מישהו עשה כבר בקוואליר\קורסיקה ויכול להמליץ לי לעשות ברכבי הנ"ל ? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת kd2, -
מה זה לאגרים ? 1 2
מאת wildshosh- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 26.7 אלף צפיות
בדקתי את כל הפורומים ולא מצאתי תשובה לשאלתי הפשוטה ..... מה זה לאגרים ? מהם עושים ? לאחר ששמעתי רעש חזק מגלגל קדמי ימני הלכתי למוסך והתבשר לי .... הלכו לאגרים קדמיים וההצעה שהוצעה לי הייתה 580 שח (כולל עבודה ומע"מ). מה אתם אומרים חברים ? אמשח לשמוע את דעתכם !
הודעה אחרונה מאת איציק ט, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
אחרי שפירקתי, ניקיתי ושמנתי את הקפיץ, חגורת הבטיחות של הנהג עדיין רופפת מאוד ולא מתוחה (כך היעילות שלה מוטלת בספק רב במקרה של בלימת חירום או תאונה). מה אפשר לעשות בעניין, לקנות חגורה חדשה או שצריך להחליף את כל המנגנון? מה העלות המשוערת של כל האקט הבטיחותי הזה? סופר לנסר, 97'.
הודעה אחרונה מאת סלבו, -
-
מי מחובר 107 משתמשים רשומים, 18 אנונימיים, 681 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- 20613873176
- Derish
- Itzik-b
- tinoki
- פיטר גריפין
- TomerP
- זה עולם מסובך
- RedLabel
- eliau
- topop
- avargel
- mikk
- במבליק
- aviaviavi
- IsraelR
- mitsugli
- rky
- YaronNahum
- tan tan
- Blyder
- ninickname
- חד אופן
- gadik6
- OrenW
- Tal7
- samg
- Nemesis
- עוזי ל
- or234
- Pavlik
- ofralon
- Porsche_933
- מצ
- Night Driver
- stas12
- eladts
- BarryG
- BEEKER
- AUDIO KING
- פינדר
- David32
- race driver
- Be roo
- zhr
- אלעדיקו
- kalmangar
- רפי לין
- רמי יו
- עמרי לייט
- מרק10
- מתענייין
- elik0
- של
- FROGIE
- לירון .ה.
- itamar_by
- Roycohen1979
- סולל הדרך
- method
- Paprika-Metuka
- לב טוב
- llaavvii
- EliC25
- איציק נ.
- flytomars
- yor2
- משה321
- zvit
- stx
- Jayden
- gozal
- BRAVO_SX
- RK
- בודק עובדות
- lior2321
- hunter22
- - XM -
- benny62
- Shmulik_Miata
- Jeka88
- oryo
- Ragnar
- חיים יוד
- srool
- om2
- trakatraka
- 98civic
- amirtoar
- עדי-אל
- דובצע
- משה63
- SlowRide
- vladclar
- Coro
- Olegis
- קורן בן אשר
- `Infinity
- WideFocus
- הכרמל ירוק
- FuriousLift
- ereznaa
- laviil
- fatboy1340
- ברנד
- Boris002
- loya87
- waterman