Jump to content

mumu

  • הודעות

    35
  • כאן מאז:

הנקודות של mumu

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. שלום יש לי פג'ו 106 XSI שנת 96, מנוע 1600 ואני מחפש לה מחשב. תודה, אריק 0526912080
  2. שלום. יש לי פג'ו 106 XSI שנת 96. בזמנו גנבו לי את המחשב של האוטו ושמתי במקומו מחשב שהתברר כי לא מתאים. עכשיו אני מחפש את המחשב המתאים ועלתה לי השאלה: האם המחשב של 106 ראלי דור שני יכול להתאים לי? לפי מה שאני יודע זה לא בדיוק אותו דגם מחשב, אבל שניהן עם מנוע 1600. האם לשניהן בדיוק אותו מנוע? ואם לא, מה יקרה אם אשים מחשב של ראלי? תודה, אריק.
  3. תודה רבה, אחכה לקוד
  4. שלום לכולם. אני מחפש מהו הדגם המדוייק של מחשב מנוע לפג'ו 106 XSI שנת 96 מנוע 1600, דגם מנוע NFY. בזמנו פרצו לי לאוטו וגנבו את המחשב. מתברר שמה ששמתי במקומו זה לא הדגם הנכון ועכשיו אני מנסה לברר מהו הדגם הנכון. ממה שגיליתי עד עכשיו זה Magneti Marelli 8P.16 אך מתברר שזה לא מספיק, צריך להיות מספר בן 10-12 ספרות. מצאתי ברשת קובץ PDF של Magneti Marelli עם כל הפרטים, אבל הביעה ש-106 XSI לא מופיעה שם (לפחות לא בשם הזה). הדברים הקרובים ביותר שמופיעים שם זה: 106, 1.6 i.e.Cat, מנוע TU5J2, שנת 95-96, מחשב 230016236137, IAW8P.16 106, 1.6 i.e. Rallye(EceFase2, מנוע TU5J2/L3, שנת 96-97, מחשב 230016308117, IAW8P.16 אני חושב שדגם מנוע TU5J2 ו-NFY זה אותו דבר האם משהו מתמצא בדברים האלה ויכול להגיד לי מהו הדגם המדוייק או אם זה משנה מהו המספר הזה כל עוד זה IAW8P.16? תודה. נ.ב.: ניסיתי במוסך מורשה והם לא ידעו לענות לי
  5. תודה, אדבר איתם יום ראשון בבוקר ואברר את כל הפרטים.
  6. יחד עם ההתקנה זה אמור לעלות בסביבות 900 זה אכן מזכיר דגם של GUARD ויותר מזה, השלט נראה אותו דבר. גם מצאתי אתר שמוכר את אותה הזעקה ועל השלט שבתמונה כתוב GUARD אך בשם המוצר מופיע WINTEC (http://www.autop.co.il/information.php?info_id=1&osCsid=5f5ef052b25884b8673662d1f2ed24f9) אכן מבלבל, אשמח אם מישהו יבהיר את העניין...
  7. שלום לכולם, בעקבות פריצה לרכבי שקרתה לאחרונה (להלן הקישור לסיפור: https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=190184) החלטתי ללכת על המלצה של דני ולהתקין אזעקה עם ביפר. כיוון שדני כבר לא בעניין של התקנות (תקנו אותי אם אני טועה) וחבל , אני מחפש מקום להתקנה בחיפה. שמתי עין על מקום שנקרא autos-sound (נמצא בדרך בר יהודה 22, חיפה) ראיתי המלצות טובות על המקום באופן כללי וגם קניתי שם פילטר אויר פתוח (במקום זה שנגנב) והתרשמתי לטובה מהמקום, אך הייתי רוצה לקבל חוות דעת בהקשר של התקנת אזעקה שם. האם מישהו מכיר את המקום? יש להם אזעקה של WINTEC דגם LS635-1 (http://www.autos-sound.net/shop/index.php?p=productMore&iProduct=147&PHPSESSID=a84519f0ebb54134b3f45e56d3473cd6) האם מישהו מכיר את האזעקה? דרך הגב האוטו זה פג'ו 106 XSI שנת 96. תודה.
  8. תודה גרי, אדבר איתו מחר.
  9. היי רפי, לא, יש לי רק אמובילייזר רגיל. בסה''כ האוטו משנת 96 ולא דאגתי כל כך למיגון. עד עכשיו חשבתי שהדבר הגרוע ביותר שיכול לקרות זה גניבת מערכת...
  10. מדובר בחיפה, שכונה "טובה" השוטרת שמילאה את הניירות אמרה שלא שמעה על מקרה של גניבת מצבר. טוב, עכשיו היא שמעה
  11. תודה דני, אך אני חוששש ששום אזעקה לא תעזור. 1. זה קרה מתחת לבית שלי בזמן שלא הייתי בבית ואני מתרשם שהם ידעו מתי לעשות את זה (בסה''כ זה לא שסילקו מצברים לחצי מהרחוה, אלא לאוטו מסויים, סילקו את המחשב, מצבר, פתחו, סגרו ונעלמו) 2. הם דאגו לנטרל את האזעקה גם שלא הייתה מופעלת, אני מניח שהיו מנטרלים גם אזעקה עובדת. ואולי אזעקה עובדת הייתה מבריחה אותם. האמת כבר לא יודע מה לחשוב.
  12. שלום לכולם, יש לי פג'ו 106 XSI שנת 96. אף פעם לא חשבתי שאצטרך ביטוח מקיף לאוטו שלי, עשיתי רק ביטוח צד ג' עם שמשות וגרירה. כעת למקרה עצמו: בלילה שבין חמישי לשישי האחרון רציתי לקפוץ עם האוטו כדי לעזור לחבר להתניע עם קבלים. משום מה, כשפתחתי את הדלת לא שמעתי את הרעש של נעילה מרכזית, ואמובילזיר לא פעל. פתחתי את מכסה המנוע וגיליתי לתדהמתי שבמקום בו בדרך כלל היה המצבר אין כלום (בשלב זה הבנתי שלא אוכל לעזור לחבר בהנעת הרכב שלו ). כשהבאתי את הפנס ראיתי שהמצבר הוא רק חלק מהעניין - גנבו את המחשב של האוטו! (על הדרך גם לקחו פילט אויר שגם ככה היה במצב לא משהו). בהתחלה לא הבנתי איך נכנסו לאוטו כי הכל היה נעול ולא היו סימנים לפריצה. רק באור יום הבחנתי שבצד הנוסע יש רווח קטן בין הגומי והחלון. דרך הגב בתוך האוטו לא נגעו בכלום. המסקנה שלי שעבדו חברה מקצוענים שידעו בדיוק מה הם מחפשים. פרצו בלי שמבחנים במשהו, פתחו מכסה מנוע, חתכו את החוט של האזעקה (שלא עבדה גם ככה כי עשתה בעיות), לקחו את מה שחיפשו - את המחשב, כנראה גם על הדרך את המצבר ואת הפילטר, סגרו מכסה מנוע, נעולו את האוטו והסתלכו. השוטרים שהגיעו מילאו את הניירות והלכו (טוב, לא ממש ציפיתי לעזרה מכיוון הזה). כעת לשאלות: - איפה ניתן להשיג מחשב לאוטו שלי? - כמה יכול לעלות מחשב חדש? - האם ניתן להשיג יד שניה? כמה זה צפוי לעלות? - יש הבדל בין מחשב של 106 ו-106 XSI? - מה עושים כדי לא להתעורר למחרת באותו מצב (אני סטודנט ולא יכול להרשות לעצמי חויה כזאת על בסיס קבוע) ? תודה. נ.ב.: לומד ללכת...
  13. שלום לכולם. יש לי פג'ו 106 XSI שנת 96, האוטו עבר 135K לפי הצבע של נוזל הבלימה, הגיע זמן להחליפו (כמובן במוסך). ראיתי שמה שמומלץ ב-AutoData זה DOT4. השאלה אם ללכת לפי זה (האם שווה לעבור ל-5.1) אם זה משנה איזה יצרן או פשוט לקנות במוסך מורשה את המקורי? עוד שאלה לגבי השמן של הגה כח: מתי ואם בכלל צריך להחליף אותו, איזה שמן מומלץ לשים, ואם זה משהו שאפשר לעשות לבד או כדי לפנות למוסך? תודה על התשובות.
  14. mumu

    האוטו נכבה

    אכן מדובר בפג'ו 106 XSI, שנת 96 תודה לצביקה.
  15. שלום לכולם. בזמן האחרון האוטו שלי נכבה באמצע נסיעה מדי פעם. מניעים והוא ממשיך כרגיל. לדעתי, זה קורה רק כאשר יש לי רבע מיכל דלק ואני מאט בירידה. אני חושד שמשאבת הדלק גוססת, אבל לא בטוח. אם יכולות להיות עוד סיבות ואיך אני יכול לבדוק את זה לפני שאני רץ להחליף משאבה? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...