שלום רב לכל משתתפי הפורום
לפני כמה ימים החלק העליון של ראש מנוע שבק. לדעתי, אחת הסיבות לכך שהמנוע שבק היא שבחודש דצמבר האחרון נקרעה רצועת טיימינג במהלך הנסיעה, בזמנו לא הייתה השפעה על המנוע אך לדעתי השחקה התחילה כבר אז (זו השערתי, שיכולה להיות לא נכונה, אחרי הכול אני לא מכונאית רכב).
בקיצור, הצעתו של המוסכניק היא 2000 ש"ח להתקנת מנוע חדש. בנוסף יש לי טסט בחודש אוקטובר (כ - 900 שח), טיפול עשרת אלפים לפני הטסט (כ - 400 שח) ופלוס תיקונים שעלולים להידרש בעקבות הטיפול.
כלומר כדי לתקן את הרכב ולמכור אותו , אני נדרשת להשקיע כ - 3,300 מינימום.
גלשתי באינטרנט, אומנם לא מצאתי את המחירון של דייהו רייסר 94, אך ראיתי כמה וכמה הודעות למכירה שנעים בין 6,000 שח ל14,000.
באופן עקרוני חשבתי למכור את הרכב לחלקים מכיוון שאינני מעוניינת להשקיע כסף בעניין.
אני מבקשת את עצתכם - מה לדעתכם האפשרויות שלי, אם אני לא רוצה להשקיע כסף בתיקון הרכב ?
(מבחינה חיצונית - הרכב בעל חבטות קלות אך רבות , בואו נגיד המראה החיצוני לא לזכותו)
תודה מראש !!!!!
שושי