Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הוא כזה.

 

לפני כשבועיים, חבר שמסיבות השמורות רק לו ניסה לשחק משחקי כוח עם ידית החלון, מה שגרם לשבירת המנגנון.

 

אתמול, כשהתפנה לי קצת זמן נסעתי וקניתי לי מנגנון מפירוק.

 

היום, כולי שמח יצאתי והתחלתי בעבודה.

 

מיותר לציין, שמהנדסי פיג'ו הפכו את הדבר למאתגר ומעצבן מאוד.

 

אחרי הרבה עצבים ולכלוך, הצלחתי לחבר את כל המנגנון, רק מה, החלון היה עקום במקצת ולכן לא ניסגר עד הסוף.

ניסיתי לתקן את הזוית, אבל זה גרם לנפילת המנגנון.

 

התחלתי הכל מחדש, בסיום החלון ישב ישר והכל ניראה יפה - רק מה, עכשיו החלון בכלל לא זז.

 

לכן, אם מישהו עבר את זה ויש לו הצעות איך להרכיב את המנגנון בצורה חלקה ושהכל יעבוד, מוזמן לכתוב.

או אם יש מישהו מהסביבה עם פיג'ו 205 שכבר עבר את זה ומעוניין לעזור לחבר פורום מבואס, אשמח מאוד.

אני מאשדוד.

 

תודה מראש.

פורסם

חבל שאתה מאשדוד כי עברתי את זה כמה פעמיים כאשר עשיתי חלונות שחורים

ואני אפילו חושב שאני יכול לעשות את זה בעצימת עיניים אבל הדרך הקלה ביותר לעשות את זה זה לאט ובסבלנות כי אתה לא רוצה לשבור גם את החלון

פורסם

אני עושה הכל לאט ובזהירות.

 

את החלון אני לא אשבור.

 

באיזה מצב הכי טוב להרכיב את המנגנון החדש, כשהחלון מורם עד הסוף או מורד עד הסוף, או אולי באמצע?

×
×
  • תוכן חדש...