Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ככה יש לי באוטו ר"ד רוקפורד ravdvd1

2 סאבים סרווין ווגה וי מקס 15 אינטש

מונו בלוק פלאנט אודיו

 

יש לי 2 זוגות של 6*9

אחד רוקפורד frc 3269

השני פיוניר 300 וואט הישנים

 

מקדימה יש לי קומפוננט לייטנינג אודיו בולט

מאחורה אני הולך לשים עוד קומפוננט לייטנינג אודיו וחסר לי מגבר 4 ערוצים לקומפוננטים

 

אגב על ה6*9 עובד לנזר 434 1200 וואט

 

עכשיו יש לי אופציות כאלו

 

מגבר אינפיניטי 7541 במחיר של 1400 שקל

ג'י בי אל gto75.4 במחיר של 1200 שקל

לנזר 434 כמו שיש לי ב1000 שקל

מה הכי עדיף לי לקנות???

 

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

מבין השלושה הJBL עדיף.

אם כי האינפינטי הנ"ל הוא בערך היורש של הJBL.(אבל הוא יותר יקר אז למה?)

אבל מנסיון הJBL הוא מעולה, וזה גם מחיר טוב.

תתחדש.

under construction..

פורסם

מה זה "בערך היורש" אם הם לא בדיוק אותו הדבר אז האינפיניטי עדיף

 

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4&cat=AMP&ser=GTS

 

http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='REF7541A'&Ser=REF&Cat=AMP

 

הינה המפרטים שלהם ותראה שהם בכלל לא זהים

פורסם
מה זה "בערך היורש" אם הם לא בדיוק אותו הדבר אז האינפיניטי עדיף

 

http://www.jbl.com/car/products/product_detail.aspx?prod=GTO75.4&cat=AMP&ser=GTS

 

http://www.infinitysystems.com/caraudio/product.aspx?ProdId='REF7541A'&Ser=REF&Cat=AMP

 

הינה המפרטים שלהם ותראה שהם בכלל לא זהים

לא אמרתי שהם זהים.

אמרתי שהוא יורש .

מכיוון שתמורה למחיר במגברים הנ"ל היא הכי משתלמת שראיתי עד עכשיו.

4*111 RMS, ב1400 ש"ח, זאת תמורה נהדרת למחיר.

 

את הJBL אני מכיר יותר לעומק, ואני יודע שהוא מצויין, גם פיזור החום שלו נהדר, והוא פשוט מגבר טוב.

במחיר שלו אין הרבה למה להשוות אותו, פרט לאינפיניטי הנ"ל, שעולה עליו קצת בנתוני הספק בRMS, אך הם מאוד דומים בשאר הנתונים שלהם כמו הSNR,ודמפינג פאקטור.

כל מגבר דומה בנתונים האלו עולה פי 1.25-2 לפחות.

ההשוואה היא רק על בסיס של תמורה כספית .

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...